تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۴۲۴۹۶

فرماندار بویراحمد؛ تحول آموزش‌وپرورش بویراحمد در سال گذشته

۱
۰
کبنا ؛سید محمدکاظم نظری در مراسم تجلیل از نخبگان علمی و فرهنگی دبیرستان فرزانگان یاسوج با تبریک ایام ماه رجب و روز پدر اظهار کرد: آموزش‌وپرورش بویراحمد در سال گذشته تحول خوبی پیداکرده و در سطح استان و کشور رتبه‌‎‌های قابل قبولی کسب کرده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان به‌عنوان نخبگان و آینده‌سازان کشور در توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور تأثیرگذار هستند، گفت: باید زمینه مناسب را برای ارتقاء درجات علمی و پیشرفت‌های روزافزون دانش‌آموزان فراهم کنیم تا جامعه‌ای آباد و علمی و توانمند داشته باشیم.
نظری بابیان اینکه دانش‌آموزان باید پرسشگر باشند و همواره خواسته‌ها و توقعات خود را با مسئولان مطرح کنند، گفت: مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی باید برای رفاه و پیشرفت دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور هستند گام‌های مؤثری بردارند.
فرماندار بویراحمد اذعان کرد: دانش‌آموزان نباید به وضع موجود قانع باشد و همیشه مطالبه‌گر باشند.
سید علی‌اکبر هاشمی رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد با تبریک ماه رجب اظهار کرد: آموزش‌وپرورش بویراحمد در سال گذشته در مسابقات قرآن نماز و عترت رتبه‌ اول استانی و در رشته نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه رتبه اول کشوری را کسب کرد.
رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد از کسب رتبه دوم کشوری شهرستان در مسابقات علمی و عملی کاردانش خبر داد و گفت: در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری استان کهگیلویه و بویراحمد هشت رتبه داشت که هفت رتبه مربوط به شهرستان بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر
Iran, Islamic Republic of
با سلام . جناب دکتر نطری فرماندار محترم بویراحمد . جا داره از سهل انگاری اموزش و پرورش بویراحمد در دو ازمون اخیر سال ۹۴ و ۹۵ در کسب سهمیه استخدامی و همچنین تضییع حقوق داوطلبان در مراحل گزینش هم اشاره ای کنید باشد که با روشن بینی شما در ازمون پیش رو چاره ای اندیشه شود تا فکری به حال تحصیل کرده های بیکار بویر احمد شود . با اشکر
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1