تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۲۴۲۴۷۰

آب به ۱۰۰ هزار روستایی در کهگیلویه و بویراحمد می‌رسد

۰
کبنا ؛ 
 

به گزارش روابط عمومی آبفار، مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان تصریح کرد: با نظر مثبت رهبر انقلاب، پیشنهاد دولت و نظر مثبت و پیگیری نمایندگان، اعتبارات ویژه ای برای آبرسانی به روستاهای کشور تخصیص یافت که از این منبع سهم کهگیلویه و بویراحمد ۳۸ میلیارد تومان بود.
پاسره گفت: ۱۸ مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی و ۷ پروژه تک روستایی را پیش بینی و عملیاتی کردیم که ۴۷۳ روستا با جمعیتی بیش از ۱۰۰ هزار نفر که معادل یک سوم جمعیت روستایی استان می باشد، را پوشش خواهد داد.
وی بیان کرد: سلامت اداری و رفع گلوگاه های فساد از دیگر اولویت های ما بود که در همین راستا برخی امور خرید و تجهیز پروژه ها را به خود مجریان کار واگذار کردیم و عملا نقش شرکت در خرید و فروش ها را به حدود صفر رساندیم.
پاسره افزود: درآمد زایی با توجه به شرکتی بودن مجموعه از دیگر اهداف ما بود که خوشبختانه در این زمینه هم با وجود افزایش کم مشترکان جدید، درآمد دو برابری نسبت به گذشته را کسب کردیم.
مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان، در خصوص سوالی مبنی بر توجه به منویات اقتصاد مقاومتی در آبفای روستایی هم اینطور گفت: در این زمینه هم کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت را مد نظر قرار دادیم و هم استفاده از ظرفیت های داخلی در عملیاتی شدن پروژه ها تماماً عملیاتی شد.
وی ادامه داد: برون سپاری خدمات و نیروها نیز بخشی از اقدامات حدود ۴ ساله اخیر در راستای افزایش نظارت ها و بهبود کیفیت خدمات، افزایش سرعت کار، کوچک سازی شرکت، ایجاد فرصت برای جوانان مستعد و مورادی از این دست بود.
پاسره خاطر نشان کرد: علاوه بر اقدامات کم نظیر در زمینه آب، اولین فاضلاب روستایی را شروع کردیم و تا چند ماه آینده شاهد افتتاح آن در بخش کهگیلویه خواهیم بود.
دکتر پاسره افزود: علاوه بر آن با توجه به اهمیت سلامت آب، آغاز روش نوین گند زدایی آب با روش الکترولیز نمک طعام برای اولین بار در استان و ایجاد بزرگترین آزمایشگاه آب در میان آب و فاضلاب های روستایی کشور برای کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان خاطر نشان کرد: در سال جدید با افتتاح و تکمیل پروژه های آبرسانی در دست اجرا شاهد جهش کم نظیری در تاریخ آبفای روستایی استان خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1