تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۲۴۲۴۱۳

چشمه میشی در تسخیر سطل های زباله / کشاورزان لنده هیچ فریاد رسی ندارند / اعزام دو تن از بانوان دنا به مسابقات قهرمانی کشور

۰
کبنا ؛




خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
چشمه میشی سی سخت در تسخیر سطل های زباله !
چشمه میشی سی سخت یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری شهر سی سخت است که سالانه هزاران مسافر و گردشگر داخلی و خارجی را به خود می کشاند.




چشمه میشی سی سخت در فاصله پنج کیلومتری سی سخت واقع شده و سالیانه پذیرای خیل عظیم مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است که این نقطه دنج و زیبا را مقصد سفرهایی خود انتخاب می کنند.
چشمه میشی سی سخت علی رغم شهرت ملی و بین المللی که طی سالیان متمادی از حضور مسافران و گردشگران هیچ گونه زیرساخت گردشگری ندارد و تنها موهبت الهی این مکان موجب شده تا سالانه هزاران گردشگر این مکان را مقصد مسافرتهای خود انتخاب کنند.
مهمترین اقدام زیرساختی انجام گرفته در این مکان نصب چند سطل زباله بوده که آنهم موجب شده تا نمای چشمه میشی را به طرح و رنگ زباله دان تبدیل کند.
نصب سطل های زباله در نزدیکی رودخانه در حالی صورت گرفته که دور و اطراف چشمه فضای کافی برای نصب این سطلها وجود داشته و همین امر موجب شده تا علی رغم تغییر زشت و بدون لحاظ کردن الزامات حفظ زیبایی این مکان به محلی برای انباشت زباله در اطراف رودخانه و تبدیل شدن به محلی برای آلوده کردن رودخانه تبدیل شود!






















کشاورزان هیچ فریاد رسی ندارند/انتقاد از وضعیت خدمات رسانی/بیکاری باعث سرگردانی فرزندانمان به شهرستان های دیگر شده است/ در زمینه سوخت کشاورزی مشکل داریم



کشاورزان لنده ای در دیدرا با فرماندار شهرستان لنده از درد دل های چندین ساله خود و عدم توجه مسئولان به مطالبات خود گلایه و خواستار پیگیری این مطالبات شدند.



پس از چندین ماه از روی کارآمدن سومین فرماندار شهرستان لنده زمینه دیدار رودرو کشاورزان این شهرستان با داراکریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در محل نمازخانه مدیریت جهادکشاورزی فراهم شد که در این دیدار کشاورزان از درد دل های چندین ساله خود و عدم توجه مسئولان به مطالبات خود گلایه و خواستار پیگیری این مطالبات شدند.





در این دیدار ابتدا مختار مشهدی زاده مدیریت جهادکشاورزی شهرستان لنده با تبریک سال نو به بیان گزارشی کوتاه از عملکرداین اداره پرداخت سپس کشاورزان یکی یکی به بیان گلایه ها، انتقادات و قدردانی  پرداختند.



ما کشاورزان هیچ فریاد رسی نداریم

سید حسن نورانی منش از کشاورزان روستای مالشیخ با قدردانی از دستندرکاران این جلسه اظهارکرد: یکی از ارکان مهم توسعه جامعه توجه ویژه به بخش کشاورزی است.



وی افزود: اگر دولت قصد حمایت از کشاورزان را دارد پس چرا نهاده های کشاورزی، هزینه کاشت، داشت و برداشت روز به روز درحال افزایش است.

این کشاورز لنده ای تصریح کرد: قیمت یک بسته قرص برای دام ها کمتر ازیکصد ریال بود که الان آن را با قیمت دویست هزاریال خریداری می کنیم، چگونه ما می توانیم در دامداری سهیم باشیم.

وی تاکیدکرد: متاسفانه ضعف نظارت جهاد کشاورزی و دستگاه های متولی در خصوص نظارت بر قیمت تراکتورها در فصل کاشت باعث شده است که هر راننده تراکتوری خودشان قیمتی برای کشاورزان تعیین کند.

نورانی منش اظهارکرد: ما کشاورزان هیچ فریاد رسی نداریم چرا که اگر دولت می خواهد ملت پیشرفت کنند باید از مردم حمایت کند در خصوص گاز و برق ماقبلا تنها دویست هزارریال برای آب ، برق و گاز پرداخت می کردیم ولی امروز بیش ازیک میلیون ریال.

وی خطاب به مسئولان گفت: وقتی نه شرکتی باشد نه صنایعی برای کارکردن، جوانان ما به ناچار راهی شهرستان های دیگر می شوند.

مسئولان بومی را بیشتر حمایت کنید

حیات عزیزی از دیگر کشاورزان و دامداران لنده ای با حمایت از مدیرجهاد کشاورزی و گرامیداشت جمالی بخشدار قبلی لنده گفت: شهرستان لنده بیش از هرزمانی نیازمند مسئولان بومی و دلسوز است.

وی افزود:رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی لنده انسان های زحمت کشی هستند ولی نیازمند حمایت بیشتر مسئولان در حوزه اعتبارات هستند.



بیکاری باعث سرگردانی فرزندانمان به شهرستان های دیگر شده است

حاج محمد رضا محمدی از کشاورزان لنده ای در ادامه با انتقاد از مهارجت بی رویه به شهرلنده و خالی شدن روستاها اظهارکرد: یکی از مهمترین تهدیدات در بخش کشاورزی خالی شدن روستاها و مهاجرت بی رویه به شهرها است.

وی افزود: درآمد ناچیز و بیکاری باعث سرگردانی جوانان و خانواده های آنان شده است وهمین مسئله باعث شده برای درآمدی ناچیز رهسپار کارگری در شهرهای بزرگ جنوب شوند.

  این کشاورز لنده ای تصریح کرد: یکی از آسیب ها ی جدی در حوزه کشاورزی بحث آبخیزداری و جلوگیری از تخریب زمین های کشاورزی در مسیل سیلاب ها و دره های فصلی است که می بایست جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری در این رابطه کشاورزان را یاری نمایند.



انتقاد از وضعیت خدمات رسانی به روستاها

در ادامه یداله عرب زاده دیگر کشاورز مالشیخی با انتقاد از ادارات خدمات رسان و بی توجهی آنان به مطالبات مردم  اظهارکرد: در بحث جانمایی و جابجایی تیرهای برق در روستای مالشیخ چندن ماه است مشکل داریم و به اداره برق مراجعه می نماییم و ولی پاسخ مناسبی دریافت نمی کنیم.

وی با گلایه از اداره آب وفاضلاب روستایی گفت: بنده تعجب می کنم آیا یک انسان چند روز نمی تواند استحمام نکند آیا ما نباید پای بند مسائل شرعی باشیم، بی آب و قطع مکرر آب روستای مالشیخ فریاد مردم را درآورده است و امیدواریم فرماندار شهرستان هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند.

عرب زاده در ادامه خواستار ایمن سازی پایه های برق جهت جلوگیری از حوادث احتمالی در این روستا شد.



فقیر جهاد کشاورزی لنده در نبود امکانات

کیوان رفیعی از فرهنگیان و کشاورزان روستای ایدنک و مالشیخ ضمن قدردانی از زحمات مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان لنده اظهارکرد: متاسفانه با وجود تلاش مسئولان هنوز کمبودات و محرومیت تجهیزاتی و ادواتی در این شهرستان بیداد می کند.

وی افزود: یک شهرستان داریم و چندین هزار کشاورز و سه دستگاه سم پاش که یکی از آنان نیز در حال حاضر خراب می باشد، آیا در هنگام شیوع یک بیماری چگونه باید در کمترین زمان ممکن این سم پاش ها مشکلات کشاورزان را حل نمایند.

این کشاورز لنده ای تصریح کرد: جهاد کشاورزی ما واقعا فقیر است و نیازمند حمایت بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی است.



رفیعی اظهارکرد: یکی دیگر از عمده مشکلات باغداران این خطه، نداشتن تراکتورباغی است که می تواند به کشاوررزان و باغداران کمک زیادی نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: نرخ هزینه کاشت و برداشت توسط تراکتور ها ۱۰ به یک است که واقعاً تمام زحمات کشاورزان را باید به تراکتور داران بدهند و یا ساعاتی یک میلیون ریال هزینه پرداخت نمایند.



در زمینه سوخت کشاورزی مشکل داریم

این کشاورز لنده ای گفت: در زمینه تامین سوخت کشاورزی هم تراکتورداران و هم کشاورزان مشکلات زیادی دارند که عدم تخصیص سهمیه به جهاد کشاورزی لنده عمده مشکلات ما در زمینه سوخت است.





در این مراسم مسئول حراست فرمانداری شهرستان لنده در جلسه با تماس با مدیر اداره برق شهرستان لنده خواستار تسریع فوری در خصوص مشکلات پایه های برق روستای مالشیخ شد.





در پایان این دیدار فرماندار شهرستان لنده به صورت چهره به چهره  با کشاورزان در خصوص مسائل و مشکلات آنان به بحث و گفت وگو نشست.



گردنه مسدود شده بیژن در دنا بازگشایی شد
با تلاش شبانه روزی راهداران شهرستان دنا گردنه بیژن که حدود دو ماه پوشیده از برف بود بعد از ظهر روز گذشته بازگشایی شد.

 ابراهیم چراغی رییس اداره راه داری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دنا از بازگشایی جاده مواصلاتی سی سخت به پادنا خبر داد.
چراغی با بیان اینکه این محور از زمان شروع بارندگی های زمستانه تا کنون به علت شدت نزولات آسمانی مسدود شده بود افزود: این محور با ۵ دستگاه راهداری و  ۹ راهدار در مدت ۱۲ روز برف روبی بازگشایی و تردد به حالت عادی بازگشت .
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دنا با اشاره به اینکه در صورت بارش مجدد برف در این محور فورا بازگشایی انجام می گیرد، ابراز کرد: به علت ریزش سنگ در برخی نقاط جاده تردد در شب خطرناک است و بهتر است تردد از این محور در روز انجام بگیرد.
وی با بیان اینکه محور سی سخت به پادنا قریب ۲۳ کیلومتر است گفت:حدود هشت کیلومتر از این محور برف گیر است که بعد از برف روبی و نمک پاشی بازگشایی شد.
چراغی با بیان اینکه این محور قریب ۱۵۰ کیلومتر از مسیر دسترسی مردم شهرستان دنا به منطقه پادنا را کاهش داده است تاکید کرد:به علت ریزش بالای کوه در این مسیر حتی المقدور در شب و هنگام بارندگی ها از این محور تردد صورت نگیرد.
 
ایجاد باغ های انار در شهرستان دنا برای نخستین بار
رئیس اداره جهاد کشاورزی دنا در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ هکتار باغ انار برای نخستین بار در این شهرستان در ۲ سال گذشته ایجاد شد که این امر بیانگر استعداد این شهرستان برای کشت انواع باغ‌های میوه است.
در سفر رئیس جمهوری در روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد ۹۵ برای اجرای طرح‌های تأمین آب، توسعه کشاورزی و باغ‌های دنا ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.
فضل الله آذرفر گفت که هفت هزار هکتار باغ سیب، گردو، انگور، هلو و دیگر محصولات هسته‌دار در این شهرستان ایجادشده که به ازای هر ۲ هکتار یک فرصت شغلی فراهم شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان دنا یک هزار و ۲۰۰ هکتار باغ سیب دارد، گفت که سالانه ۶۰ هزار تن محصول در این شهرستان تولید می‌شود که عمده این محصولات، سیب و هلو است.
آذرفر اظهار داشت: هم اکنون پنج طرح تأمین آب در روستاهای میمند، بن زرد، دشتک میمند، احمد غریب و سمرون، توت نده و گندی ‌خوری با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
وی تصریح کرد که بهره برداری از این طرح‌ها با هدف آبیاری ۲ هزار هکتار و ایجاد بیش از ۷۰۰ شغل به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
آذرفر با اشاره به ظرفیت‌های منابع آب‌وخاک این شهرستان برای توسعه باغ‌های یکپارچه گفت که در بخش باغداری این شهرستان هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر مشغول به کار هستند.
تائید صلاحیت تمامی نامزدهای انتخابات شهرهای بویراحمد در هیات اجرایی
یک مقام مسئول در فرمانداری بویراحمد از تائید صلاحیت تمامی نامزدهای شهرهای این شهرستان برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا خبرداد.
وی به ایلنا گفت: تمامی نامزدهای انتخاباتی برای شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تائید هیات های اجرایی قرار گرفته اند.
این مقام آگاه افزود: هنوز اجازه انتشار اخبار مرتبط با تائید صلاحیت های نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی به ما داده نشده و نمی توانیم به طور صریح و با ذکر نام اقدام به اطلاع رسانی اخبار در این حوزه کنیم.
وی گفت: براساس مذاکراتی که با هیات نظارت داشته ایم بنابراین گذاشته شده که اطلاع رسانی ها در این ارتباط بعد از دوم اردیبهشت ماه جاری صورت گیرد.
این منبع موثق در فرمانداری بویراحمد افزود: آنچه می توانیم بگوئیم این است که تمامی نامزدهای انتخاباتی در شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان در هیات های اجرایی تائید شده و فقط تعداد اندکی که مشکل مدرک داشته اند، استعفاء داده اند.
وی گفت: تمامی نامزدهای انتخاباتی شورای پنجم شهرهای بویراحمد تائید و منتظر اعلام نظر هیئتهای اجرایی برای شورای اسلامی روستاها هستیم.
این منبع آگاه در ستاد انتخاباتی بویراحمد افزود: بنظر می آید تمامی نامزدهای انتخاباتی در شورای روستا در این شهرستان نیز در هیئت های اجرایی تائید صلاحیت شده اند.
وی گفت: ما اکنون منتظر اعلام نظر هیات نظارت خواهیم بود و بعد از اعلام نظر این هیات، اطلاع رسانی ها راجع به تائید و  ردصلاحیت احتمالی نامزدهای انتخاباتی صورت می گیرد.
این مسئول ستاد انتخاباتی بویراحمد تاکید کرد که تمامی نامزدهای شورای پنجم شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به جز یک نفر، همگی در هیات های اجرایی تائید صلاحیت شده اند.
وی افزود: تنها یک نامزد انتخاباتی برای این شورا استعفاء داده است.
طرح توان‌افزایی زنان و خانواده‌ها در کهگیلویه وبویراحمد اجرا می‌شود
طرح توان‌افزایی زنان و خانواده‌ها در کهگیلویه وبویراحمد اجرا می‌شود
فریبا رحمان‌پور امشب در حاشیه اختتامیه طرح توان افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد شهر دهدشت برگزار شد، اظهار داشت: طرح توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها برای دومین سال متوالی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح به مدت ۶ روز در شهرستان کهگیلویه برگزار شد، خاطرنشان کرد: ارتقای آگاهی و سطح سلامت روانی، جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده، افزایش تاب آوری اجتماعی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی، توسعه مشارکت در امور شهری، ارتقای فرهنگ شهر نشینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین اهداف اجرای این طرح هستند.
رحمان‌پور با بیان اینکه این طرح با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و در قالب موافقت نامه با استانداری کهگیلویه وبویراحمد منعقد شد، افزود: امسال این طرح در دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه فاز اول این طرح در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود، گفت: در این طرح یکصد و ۷۰ نفر از اعضای خانواده‌های شهرستان کهگیلویه آموزش‌های لازم را از طریق اساتید مجرب فرا می‌گیرند.
رحمان‌پور افزود: فاز دوم طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها برای یکصد و ۷۰ نفر از اعضای خانواده‌های شهرستان بویراحمد نیز اجرا می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به اینکه تقویت تشکل‌های مردم نهاد در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار دارد اجرای این طرح از طریق موسسات مردم نهاد انجام می‌شود.
رحمان‌پور با بیان اینکه سال گذشته این طرح در دو شهرستان باشت و گچساران اجرا شد، افزود: در هر کدام از شهرستان‌های باشت و گچساران نیز ۱۷۰ نفر آموزش‌های لازم در خصوص توان‌افزایی و ارتقای تاب‌آوری اجتماعی زنان و خانواده‌ها را فرا گرفتند.
آب و فاضلاب شهری دنا همچنان بر مدار غافلگیری مردم
خرابی های پی در پی آب شرب سی سخت موجب شده تا آب و فاضلاب شهری نیز پی در پی با غافلگیری مردم در قطع آب اقدام به تعمیر این دست خرابی ها کند.
به گزارش سفیر دنا خرابی های پی در پی شبکه آبرسانی آب شرب سی سخت در نقاط مختلف شهر به یکی از معضلات آب و فاضلاب شهری شهرستان دنا و مردم تبدیل شده است.
هدر رفت آب طی روزهای متمادی  تا اصلاح بخش آسیب دیده شبکه یکی از موضوعاتی است که در اثر ترکیدگی لوله های آب شرب پدید می آید.
اما در شرایطی به علل مختلف ترکیدگی آب شرب سی سخت مکررا اتفاق می افتد به علت یکی بودن شیرفلکه محله های مختلف، ده ها بلکه صد ها خانوار مجبور اند برای تعمیر ترکیدگی هر چند کوچک ساعتها بی آبی تحمل کنند.
اما آنچه بیش از قطعی های مکرر آب در محله های مختلف موجبات نگرانی مردم را فراهم آورده قطعی آب بدون از هماهنگی قبلی و غافلگیری های گاه و بیگاه آب و فاضلاب است که این مسیله برای برخی صاحبان مشاغل و ساکنین این محلات دردسر آفرین شده است.
این موضوع که به تکریم مردم و احترام به خواسته طبیعی آنها برمیگردد و در اثر عدم رعایت آن بارها موجب غافلگیری مردم شده است نگرانی های فراوانی برای شهروندان فراهم آورده است.
گفتنی است پیش از این، اطلاع رسانی قطعی آب شرب از طریق مساجد محلات و یا در برخی شهرستانها با اطلاع رسانی از طریق صدا و سیمای استان صورت میگرفت و شهروندان با اطلاع از این قطعی ها به فکر چاره برای تامین آب مورد نیاز خود می افتادند که گویا در حال حاضر سی سخت خارج از همه این دست از قواعد قرار گرفته و علی رغم درج همچین خبری طی ماههای گذشته همچنان آب و فاضلاب بر مدار غافلگیری شهروندان در حرکت است.
 
اعزام دو تن از بانوان پرتاب گر دنا به مسابقات قهرمانی کشور
رییس هئیت دو میدانی شهرستان دنا از اعزام دو تن از بانوان دو میدانی کار شهرستان دنا به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
خسرو رحیمی زاده رییس هییت دو میدانی شهرستان دنا گفت:دو تن از بانوان دو میدانی کار شهر سی سخت به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویر احمد به مسابقات قهرمانی کشور که در استان فارس در جریان است اعزام شده اند.
وی با بیان اینکه خانم ضیایی در رشته پرتاب نیزه و خانم جهانفکر در رشته پرتاب چکش به این رقابتها اعزام شده اند خاطرنشان کرد: این رقابتها با حضور تیمهایی از سرار کشور از امروز برای انتخابی تیم ملی در حال برگزاری است.
رحیمی زاده خاطرنشان کرد:دومیدانی کاران شهر سی سخت در بخش مردان نیز در آینده ای نزدیک به رقابتهای انتخابی تیم ملی اعزام می شوند.
حمایت ویژه از بخش کشاورزی/تغییر و اصلاح نژاد دامها در شهرستان لنده
فرماندار شهرستان لنده گفت: در برنامه های آینده کاری شهرستان لنده حمایت از بخش کشاورزی از مهمترین راهبردهای اساسی در این شهرستان خواهد بود.
دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در دیدار با کشاورزان این شهرستان ضمن تبریک سال نو با اشاره به ظرفیت های عظیم این شهرستان در حوزه گردشگری اظهارکرد: یکی از مهمترین دلایل زمینه ساز در توسعه پایدار بحث استفاده بهینه از قابلیت ها و پتانسیل های کشاورزی است.
وی افزود: روستانشینان بیشترین نقش وسهم را در توسعه دامداری و کشاورزی در این شهرستان دارند که مهاجرت آنان باعث کاهش میزان تولیدات دامی و کشاورزی خواهدشد.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال آن هستیم تا بتوانیم با همکاری بنیاد مستضعفان کشور نسبت به تغییر و اصلاح نژاد دام ها و افزایش توسعه کشاورزی و ایجاد شرکت های کشت و توسعه کشاورزی با مشارکت مردم در زمینه تولید و اشتغال گام های بلندی برداریم.
وی افزود: مشکل اصلی کشاورزان این منطقه در جلوگیری از پیشبرد اهداف توسعه پایدار کشاورزی بحث معارضات اجتماعی در حوزه کشاورزی است.
کریمی نژاد اظهارکرد: بیشتر استان ها و شهرستان های کشور حسرت داشتن نیمی از آب رودخانه مارون ما را دارند اما ما بدون کوچکترین بهره برداری از آن به راحتی از کنار آن می گذریم.
رئیس شورای اداری شهرستان تصریح کرد: با رایزنی های صورت گرفته با مدیران ارشد بنیاد مستضعفان کشور به دنبال توسعه بخش کشاورزی و دامی در این شهرستان هستیم که با اصلاح نژاد دام های سبک می توان شاهد افزایش شیردهی دام ها و توسعه بخش کشاورزی باشیم.
وی خاطر نشان کرد:شهرستان لنده می تواند در زمینه گردشگری، کشاورزی، دامداری، تولید عسل با ۸۰درصد خالصی و سایر زمینه ها جزء شهرستان های مهم و د رمسیر توسعه باشد ولی نیازمند مشارکت و حمایت ویژه مردم، مسئولان استانی و کشوری است.
پیگیری مطالبات ساکنین شهرک سرآسیاب از طریق مراجع قانونی/رفع مشکلات کوچه ساحل۲شهرک سرآسیاب
شهردار لنده از پیگیری مطالبات ساکنین شهرک سرآسیاب لنده و رفع معارضات نقشه طرح تفضیلی از طریق مراجع قانونی خبرداد.
محمد تقی تقی زاده شهردار لنده با تبریک سال نو و با اشاره به شعار سال اظهارکرد: اقتصاد مقاومتی یکی از اصول و شاکله های اصلی کشور برای رسیدن به خودباوری است.
وی افزود: اتکا به اقتصاد مقاومتی همراه با تولید و اشتغال می تواند بیشترین مشکلات کنونی کشور را در کمترین زمان ممکن رفع کند.
شهردار لنده تصریح کرد: نارضایتی ساکنین شهرک سرآسیاب در خصوص طرح تفضیلی جدید بنیاد مسکن به دلیل اشکالات فنی قابل پیگیری است.
وی از پیگیری مطالبات ساکنین شهرک سرآسیاب لنده و رفع معارضات نقشه طرح تفضیلی از طریق مراجع قانونی خبرداد.
تقی زاده اظهارکرد: تخریب یک سویه و اجرای نقشه طرح تفضیلی در شهرک سرآسیاب مشکلاتی دارد که بنیاد مسکن می بایست نسبت به اصلاح نقشه طرح تفضیلی با رعایت حریم از دو طرف باید اجرا شود.
شهردار لنده گفت: با بازدیدی که به همراه کارشناس نظام مهندسی صورت گرفت قرار است که اشکلات فنی دوباره مورد بررسی و اصلاح شوند.
وی در خصوص وضعیت کوچل ساحل۲ شهرک سرآسیاب اظهارکرد: مشکلات این کوچه به محض آغاز عملیات آسفالت در اولیت قرارخواهد گرفت و حتما آسفالت خواهد شد.
 



نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1