تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۲۴۲۴۰۷

نشست کشاورزان با فرماندار دنا / اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال به کشاورزی دنا

۱
۰
کبنا ؛فرماندار دنا گفت: تکمیل پنج طرح تامین آب اولویت کشاورزی شهرستان دنا است
عباس بهشتی در دیدار با مدیرجهاد کشاورزی و جمعی از کشاورزان شهرستان دنا اظهار داشت که این طرحها در مراحل مختلف اجرایی، آب ۲هزار هکتار از زمین های کشاورزی را تامین خواهد کرد.
وی با اشاره به لزوم تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف توسعه اقتصاد مقاومتی اظهارکرد که کشاورزی بخش عظیمی از فعالیت های اقتصادی دنا را دارد، گفت که اگر در این حوزه فعالیت ها و اقدام ها بدرستی انجام شود، اثرات زیادی در زندگی مردم منطقه خواهد گذاشت.
بهشتی عنوان کرد: شهرستان دنا با داشتن هفت هزار هکتار باغ و۶۰مزرعه شیلات جزء مناطق مهم کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد است و باید این ظرفیت بیش از پیش تقویت شود.
وی گفت که توسعه کشاورزی دنا به هم افزایی مسئولان و در کنار آن پیش بینی برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت نیاز دارد.
فرماندار دنا به اهمیت امنیت غذایی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: کشاورزان باید با تولید میوه و محصولات ارگانیک ضمن حفظ سلامت مردم به دنبال بهترین روش برای تولیدات خود باشند و در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگ ‌سازی کاشت و برداشت محصولات کشاورزی همراه با بسته‌بندی و بهره برداری اصولی بیشتر اقدام کنند.
بهشتی، به اختصاص ۳۰۰میلیاد ریال در سفر هیات دولت به کشاورزی دنا اشاره کرد و بیان داشت: حمایت از کشاورزان مورد اهتمام دولت است.
وی افزود: رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید بارها تاکید کردند که دولت همه توان خود را برای احیای کشاورزی به عنوان یک رسالت و وظیفه ملی انجام خواهد داد و ما مسئولان باید در این شهرستان در راستای محقق کردن خدمات دولت برای کشاورزان تلاش کنیم.
وی گفت: سیاست های دولت یازدهم در حوزه کشاورزی تنها زمانی نتیجه مطلوبی می دهد که بر محور همان برنامه بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت انجام گیرد نه به صورت شتاب زده و غیر کارشناسی شده که در نهایت هیچ سودی نداشته باشد.
فضل الله آذر فر، مدیرجهاد کشاورزی دنا با تقدیر از تلاش فرماندار در زمینه اختصاص اعتبار و شتاب بخشی اجرای طرحهای مختلف کشاورزی در روستاهای این شهرستان در دولت تدبیر و امید، در این دیدار گزارشی از وضعیت کشاورزی ارائه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
دولت تدبیر و امید هنوز بیمه محصولات کشاورزی سال۹۵ کشاورزان را نداده ولی مدام تبلیغ میکنه برای کشاورزان چکار کردیم
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1