تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۲۴۲۳۴۲

میتینگ انتخاباتی به جای گزارش کارنامه عملکردی

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ امین نیکویی‌نژاد

روزی که رئیس محترم جمهور به عنوان مجری قانون و مسئول برگزاری انتخابات به بهانه همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی» باهزینه بیت المال میتیگ انتخاباتی برگزار نمود. (اعضایی که از سراسر کشور وتحت مدیریت استانداری ها و فرمانداری ها و به صورت زمینی و هوایی به پایتخت رسانیده شدند)
مایلم از سر تکلیف راجع به این موضوع چند نکته ای را در چهارچوب اخلاق و انصاف به عرض برسانم و انتظار است اگر بازخوردی و یا نقدی بر گفته ام بود نیز در همین چهارچوب باشد.
رئیس جمهور محترم طی سخنانی که  هیچ ارتباطی با موضوع همایش نداشت  و فقط در میتینگ های انتخاباتی شاهد این دست سخنان هستیم فرمودن:
در این شرایط چرا برخی با امیدی که در دل مردم ریشه کرده است می‌جنگند؟
ما در انتخابات پیش رو می‌خواهیم حماسه ایجاد کنیم و نمی‌خواهیم که دعوا درست کنیم و روبروی هم قرار بگیریم.
ما می‌خواهیم که رقابتی سالم وجود داشته باشد و هر کسی که می‌خواهد وارد رقابت شود از خود تعریف کند و برنامه‌های خود را اعلام نمایند
نامزدهای انتخاباتی بدانند که با دروغ، تخریب و تهمت کسی به جایی نمی‌رسند.
اولاً جناب دکتر روحانی باید توضیح بده که این سخنان چه ربطی به «اقتصاد مقاومتی» دارد؟!
همان اقتصاد مقاومتی ای که رهبری فرمودن با در و دیوار را پر کردن و شعار دادن و .... محقق نمیشود! همان اقتصاد مقاومتی ای که رهبری چندین سال دائما از اقدامات انجام شده ابراز نارضایتی میکنند و باز هی درس را تکرار میکنند و باز هم دولتمردانی که نمره مردودی میگیرند!!
رئیس جمهور امروز به جای اینکه از کارنامه اش در تحقق اقتصاد مقاومتی به مردم توضیح دهد، در همایش اقتصاد مقامتی میتینگ انتخاباتی میگیرد!!
وا آسفا❗️
چقدر فاصله است بین آن چیزی که باید باشد(رئیس جمهور امروز باید از کارنامه اش در تحقق اقتصاد مقاومتی به مردم توضیح دهد) و آن چیزی که هست (در همایش اقتصاد مقاومتی و به نام همایش اقتصاد مقامتی میتینگ انتخاباتی میگیرد)!
ثانیاً  آقای رئیس جمهور با کدام شاخص  و سنجه درونی از ریشه دواندن عنصر امید در دل مردم سخن می گوید؟
در اینکه یاس و ناامیدی از گناهان کبیره هست تردیدی نیست اما اگر رئیس جمهور بخواهد به نام امید و امیدواری خود را از مواجهه شدن با مطالبات عمومی مردم مصون بدارد و واقعیات را نادیده بپندارد و بخواهد یک تعریف غلط از امید را در دل جامعه نهادینه کند، خطاست!  همان تعریفی و برداشتی که "به دنبال کار گشتن ١٢میلیون بیکار تحصیل کرده" را مصداق امید معرفی میکند!!
(آقای روحانی: همینکه بیکاران دنبال کار می گردند یعنی امید! )  بنازم به این منطق!
با توجه به این تعریف که رئیس جمهور محترم از امید و امیدواری دارند من حدس میزدم مقصودشان از کسانی که با امید مردم می جنگند همان کسانیست که وضع نامطلوب موجود را نقد میکنند!
اینکه رئیس جمهور محترم منتقدان خود را با تعابیر ناپسند مورد خطاب قرار  میدهد و آنان را تکفیر میکند به یک امر عادی بدل شده است.
خیلی برایم جالب توجه است که اساس گفتمان و دولت آقای روحانی بر نفی و تخریب دولت گذشته بناشده هست و و درعین حال با منتقدین خود اینگونه برخورد میکند!!
هر چه به انتخابات نزدیک تر میشویم دولت روحانی با بهره بردن از امکانات بیت المال و رسانه های تحت سلطه ی خود دو تاکتیک را به کار میگیرند.
- حمله و تخریب سایر کاندیدا خصوصا در کانال های تلگرامی و رسانه های که خارج از چهارچوب قانون فعالیت میکنند(جلسه دیروز شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور با ادمین های کانال ها)
- تکفیر و برچسب زدن و متهم کردن منتقدین به دروغگویی و تخریب از تریبون های رسمی (اظهارات دولتمردان و خود رئیس جمهور(مثلا همین گفته امروز آقای روحانی که فرمودند:
نامزدهای انتخاباتی بدانند که با دروغ، تخریب و تهمت کسی به جایی نمی‌رسند.))
بطور خلاصه می‌توان این دوتاکتیک را بصورت ذیل بیان نمود
-تخریب رقبا از طریق رسانه و فضای مجازی(توسط عوامل رسانه ای)
- تکفیر هر کس که دولت را نقد میکند از تریبون های رسمی کشور(توسط خود رئیس جمهور و دولتمردان)
به عقیده من از آنجایی که دست دولت جناب آقای دکتر روحانی در عملکردها خالیست و مناظرات  سنگینی را پیش بینی میکند به این تاکتیک های غیر اخلاقی روی آورده است که به نوع خود میتواند فتنه بالقوه ای باشد که شاید با شکست آقای دکتر روحانی در انتخابات پیش رو بالفعل شود!!
"والسلام علیکم و رحمه الله"
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود برا این قلم شیوا و درود بر این باریک بینی. باید جوانانی با روحیه انقلابی به سیاسیون درس خدمت بدهند
123
درود بر استاد عزیز
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1