تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۲۴۲۲۴۹

واکنش تند عضو شورای قرارگاه دانشجویی به سخنان استاندار؛ روسای دانشگاه‌ها نمی‌دانند از کدام عملکرد دفاع کنند

۲۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛محمد عبدالحسینی
«محمد عبدالحسینی» عضو شورای مکزی قرارگاه دانشجویی شهید طیب استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به صحبت‌های استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد متنی را ارسال کرده‌اند که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛
به گزارش کبنا، متن ارسال به شرح زیر است؛
اخیرا مطلبی در سایت‌های استان به نقل از جناب آقای دکتر خادمی مشاهده کردم که برخود لازم می‌دانم خدمت استاندار محترم چند نکته ای را متذکر بشوم:
سوال اساسی این حقیر و بسیاری از مردمی که در طول مدت این چهار سال آنها را بی‌سواد و بی‌شناسنامه خوانده‌اید از شما و تیم دولت آن است که پیش از آنی که دیگران را متهم به شعارهای عوام فریبانه نمایید ابتدا حضرتعالی به عنوان نماینده دولت برای ما بی سوادان توضیح دهید که وعده صد روزه، برجام تابان، سایه جنگ، عزت پاسپورت ایرانی و .... جزء وعده های عوام فریبانه بود یا خیر؟!
توهین به فهم و درک مردم و دلسوزان انقلاب از ابتدای دولت با القابی که هم اکنون هم بر آن پافشاری می کنید سنت ناپسندی بود که برای به کرسی نشاندن تفکرات نامطلوبتان طرح ریزی می شد.
از صحبت های شما چنین برداشت می شود که رای دادن به غیر از کاندیدای مورد نظر دامن زدن به افراطگرایی و همان گذاره‌هایی است که در انتخابات سال ۹۲ بر ان دامن زدید و سرانجام هم تعریف مشخصی از آن ندادید.
پیشنهاد می دهم با انتشار نامه ای و یا اگر متن‌تان کفاف می‌دهد در قالب جزوه‌ای عملکرد چهارساله دولت را به دستگاه‌های ذیربط و روئسای دانشگاه تحویل دهید زیرا که خود آنها هنوز به درستی نمی‌دانند از کدام عملکرد باید دفاع کنند.
از منظر شما سطح کم آگاهی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعیت بی سوادان آن به قدری بالاست که باید جامعه دانشگاهی ورود کنند و از نداشته های دولت دفاع نمایند؛ جناب آقای استاندار اگر می خواهید عملکرد واقعی چهارساله خود را بدانید کمی نیز با مردم استان خود به جای برچسپ زنی به این ولی نعمتان به صداقت رفتار کنید.
بر همگان مبرهن است که جامعه دانشگاهی در طول این چهار سال با درخواست های مکرر بی صبرانه منتظر حضور شما به عنوان نماینده تام دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای دانشگاهی بود اما دریغ از یک تایید و یا حضور.
جناب آقای استاندار عملکرد ضعیف دولت را با ادعای نداشتن تریبون ها و فضای مناسب برای ارائه گزارش های خودتان سرپوش نگذارید.
ما به دنبال آن هستیم تا با ایجاد فضایی آرام و بدور از سیاهنمایی برای انتخاب فردی اصلح تمام تلاش خود را انجام دهیم و از این رو کماکان از شما درخواست داریم تا در فضای دانشگاهی و در جمع دانشجویان که تعداد بی شماری از آنها از همان بی سوادانند حضور یافته و گزارش عملکردتان را ارائه دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیف
Iran, Islamic Republic of
گفتم شاید میخواهی جواب استاندار را منطقی بدی خودت هم نفهمیدی چی گفتی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزد پدر و مادرت را شیری که خوردی حلالت
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فتاح و جوانمرد تویی نه معاون استاندار
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
هر بچه ای از هرگوشه ای یادداشت نویس شده
Iran, Islamic Republic of
برای ۴سال بعد نگران نباش این دولت برقراره
محمد ياسوج
Iran, Islamic Republic of
افرین خوب نوشتی دمت گرم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
عالی بود متن ... اقای دکتر خادمی به نظرم سکوت کنی بهتره !
125
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
خدایاکه هرکسی بلندمیشه نظرمیده اخه شماچه کاره ای
عدالت خواهان استان
Iran, Islamic Republic of
احسنت تبارک الله،همیشه سخن حق تیز وبرنده است چون حق است،استاندار اگه بیاد درفضای افراد اگاه که ماامیدوارمیشیم،این هم نماینده دولت ووزیری همچون اقای آخوندی می باشه
شورا
Iran, Islamic Republic of
بسیار خوب نوشتی احسنت برادر
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ای ول
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
برو بابا همه بچ وبیچا میخوان خودشونه مطرح کنند
محمد
United States
گوشه ای از خدمات دولت
نکاتی در باره «برجام» و «تداوم تحرکات دلواپسان برجام»:
۱-گویا خیلی زود، این موضوع، فراموش شده است که، در واپسین ماههای عمر دولت دکتر احمدی‌نژاد، بحران سراسرگسترش یابنده اقتصادی، که در درجه اول، از تحریم‌های واقعاً فلج‌کننده ناشی از سیاست‌های!! بلاهت‌آمیز داخلی و خارجی وقت ناشی می‌شد، نرخ تورم را به‌بیش از ۴۵ درصد!! افزایش داده بود؛
۲-تحریم‌های سراسریِ تداوم یابنده، که با قطعنامه‌های جورواجور شورای امنیت علیه ایران توأم شده بود، به‌دلیل کاهش کم‌سابقه صدور نفت (که برغم تمام شعارها همواره تأمین کننده بخش اعظمی از بودجه کشور بوده است)، بودجه و نقدینگی قابل دسترس دولت و حاکمیت را به‌سرعت به‌سوی «هیچ» سوق می‌داد!!
۳-از فساد گسترده اقتصادی- مالی و مدیریتی داخلی و نیز تهدیدات روزافزون خارجی و بین‌المللی که بگذریم (که البته وحشتناک و غم‌انگیز بود)، به‌ویژه موفقیت بی‌سابقه تحریم‌کنندگان در «جلوگیری» از صدور و فروش نفت ایران، در بازارهای خارجی، مجموعه حاکمیت را با بحران مالی سخت و غیرقابل بازگشتی مواجه کرده بود؛
۴-بنابراین، دولت جناب دکتر روحانی در شرایطی کار خود را آغاز کرد که، مجموعه حاکمیت، در واقع، در مواجهه با، اگر نگوییم بحران‌ها، مشکلات عدیده اقتصادی، سیاسی و امنیتی، عملاً تسلیم شده و وضعیتی «آچمز» پیدا کرده بود و در موقعیتی بحران‌زده، به‌اصطلاح، نه راه پیش داشت و نه راه پس!!
۵-به‌تبع آن، باید یادآور شد که، نیل به«برجام»، چه موافق آن باشیم یا مخالف آن، در زمره اقدامات و سیاستهای «خردمندانه، هنرمندانه، درخشان، هوشمندانه، و البته فداکارانه و وطن‌پرستانه» تیم دولت روحانی، برای فائق آمدن بر بحران‌های سراسرگسترش یابنده‌ای بود که، از دولت بی‌پروا و پوپولیست سابق و مجموعه حامیان و مشوقان آن به‌یادگار و میراث مانده بود!!
۶-واقعیت این است که، شروع مذاکرات جدی با غرب، که نهایتاً به‌برجام رسید، از سر ناگزیری و استیصال مجموعه حاکمیت بود؛ بالاخص به‌دلیل جلوگیری از صدور و فروش نفت ایران در بازارهای جهانی، حاکمیت تقریباً از سر ناچاری و تسلیم محض، راه چاره دیگری پیش روی خود نمی‌دید! بنابراین برجام «دست‌یافتنی‌ترین» راه‌حل ممکن، برای رهایی از وضعیت دشوار مبتلابه بود؛
۷-بنابراین، اگر هم مدعی هستیم که «برجام» ناقض حقوق و منافع ملت ایران است، در درجه اول و شاید تنها دلیل آن، سیاستها، اقدامات و رفتارهای غیرمنطقی و به‌دور از هرگونه دوراندیشی، واقع‌گرایی و احساس مسئولیت عقلانی دولت قبلی و حامیان آن، در قبال منافع ملت ایران بود، که می‌دانیم، اگر هم کسی یا جریانی باید پاسخگوی ضعف‌های احتمالی برجام باشد، نه مجموعه دولت جناب روحانی، بلکه، دولت سابق و حامیان آن هستند، که موقعیت کشور را تا آن حد غم‌انگیز، با خطرات بالقوه و بالفعل، مواجه ساختند، که بیش از آنچه به‌دست آمد، امکان مانور بیشتر، از تیم مذاکره کننده ایران (که می‌دانیم در مجموع، بهترین‌ها بودند) سلب گردید؛
۸-عجالتاً، و البته امیدوارانه، باید دعا کنیم، لااقل تا هنگامی که آب رفته به‌جوی بازگشته، رونق و ثبات (در شئون گوناگون) به‌عرصه کشور بازگردد، اداره امور کشور خردمندانه ادامه یابد و کسانی که مهارت تحسین‌برانگیزی!! در نمایش «تصویر مار»!! دارند، مجالی برای عوام‌گرایی پیدا نکنند.
البته که در این باره سخن بسیار است...
Iran, Islamic Republic of
مگه دیونه شدی پسر فردا تبعید می شی هر کس اعتراض کنه تبعیدی مشه
ناشناس
بچه جان بیش از ده بار عملکرد سالانه دولت در قالب کتاب و کتابچه ...منتشر شد اتفاقا عملکرد دوران تحریم این دولت ده برابر بهتر از عملکرد اربابان شما در ثروت بود لذا.....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنتا رو منتشر نمیکنی آقای بیطرف؟
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
کو بشین
ارین
Iran, Islamic Republic of
بخدا ضعیف ترین استاندار تاریخ ایران خادمی بود
اشکان
Iran, Islamic Republic of
عقب گرد با خادمی
خادم
Iran, Islamic Republic of
پس رفت و عدم توسعه و محرومیت با خادمی تکمیل شد
Iran, Islamic Republic of
مگه ما استاندار هم داریم؟!
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1