تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب : ۲۴۲۲۰۶

برگزاری دوره آموزشی قرآن در مساجد گچساران (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران از برگزاری دوره آموزشی قرآن توسط کانون تخصصی شکوفه‌های قرآن در مساجد گچساران خبر داد.
امیر حسین نوروزی اظهار داشت: احیای جلسات سنتی قرآن در قالب طرح تلاوت نور توسط کانون‌های مساجد اقدامی ارزشمند بوده و مسئولان فرهنگی مساجد باید به دنبال احیای کارکردهای مساجد باشند.
نوروزی عنوان کرد: باید با بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی تحصیل کرده‌های محلات و ساماندهی آن‌ها در مساجد به دنبال غربت‌زدایی از کارکردهای مساجد باشیم.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم در مورد توجه به مسائلی مانند آسیب‌های اجتماعی، مسائل فرهنگی و جنگ نرم بیان کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری پیرامون توجه به مسائل فرهنگی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی است.
نوروزی روخوانی، روان خوانی و تجوید وی‍ژه خواهران و برادران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را از دوره‌های آموزشی این طرح اجرایی عنوان کرد و افزود: این دوره‌های آموزشی در کانون شکوفه‌های قرآنی گچساران از جمله مسجد صاحب الزمان، مدرسه شهدای صنعت نفت، مسجد امام هادی(ع) و پایگاه حضرت زینب (وی‍ژه بانوان) برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران بیان کرد: این دوره‌های آموزشی از۲۰ فروردین‌ ماه آغاز و تا ۲۰ خرداد ماه به‌صورت مستند، متناوب برگزار و ادامه دارد.
نوروزی خاطرنشان کرد: تحقق فرهنگ قرآنی، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از دیگر اهداف این دوره‌ها است.

 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1