تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۳
کد مطلب : ۲۴۲۱۶۸

دیدار مدیران «فرهنگی» با استاندار / خادمی: از ناامید کردن مردم جلوگیری کنیم

۸
۰
کبنا ؛ 
مدیران و کارکنان دستگاه‌های فرهنگی و حمایتی استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان دیدار کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: همه ما وظیفه داریم امید را به جامعه تزریق کنیم و با امید است که جامعه به سمت رفاه اقتصادی و آرامش حرکت می‌کند.
سید موسی خادمی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در دستگاه های فرهنگی استان تقدیر کرد و اظهار داشت:گزارش ها و رصد فعالیت ها نشان می دهد با وجود مشکلاتی که به لحاظ  منابع وجود داشت کارهای خوبی انجام گرفته است.
وی رشد نرخ اقتصادی کشور در سال گذشته را یادآور شد و گفت: در سطح ملی دولت در حوزه اقتصاد عملکرد خوبی داشته است و آمار و ارقام نشان می دهد که کشور در حال خروج از رکود است و مطابق اعلام بانک مرکزی نرخ رشد کشور دو رقمی شده است که چنین نرخ رشدی در بین کشورها  جز استثنائات است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تورم تک رقمی در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: در سال گذشته در حالی نرخ رشد دو رقمی داشتیم که دارای تورم تک رقمی بودیم و این در حالی است که این دو معمولا معکوس هم عمل می کنند ولی مدیریت خوب دولت در حوزه اقتصادی سبب این اتفاق بزرگ شد.
خادمی با بیان وجود مشکلات تا رسیدن متغیرهای کلان به سطح مورد رضایت مردم گفت: برای رسیدن به رضایت مردم و اینکه مردم آثار این اتفاقات را در زندگی خود احساس کنند نیاز به کار داریم.
وی کارها و موفقیت های صورت گرفته در سطح استان را نیز خوب ارزیابی کرد و انعکاس و اعلام کارها و تلاش های صورت گرفته به مردم را از اهم وظایف مسئولان خواند.
خادمی کاهش نرخ بیکاری در استان از ۱۷ در صد به حدود ۱۳ درصد را یک موفقیت بزرگ خواند و ادامه داد: علی‌رغم این کاهش محسوس در نرخ بیکاری هنوز هم نرخ بیکاری در استان بالاست که باید برای کاهش بیشتر آن تلاش کنیم و من معتقدم که ما می توانیم با کمی کار و تلاش بیشتر در این حوزه و سایر بخش ها خود را بالا بکشیم و این موضوع هم نه تعارف است و نه شعار.
خادمی ضرورت ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته به مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید گزارش کارها و فعالیت‌های انجام گرفته و در حال انجام در این دولت را به مردم داد چرا که اولا مانع از دروغ گفتن دیگران به مردم شویم و در ثانی از ناامید کردن مردم جلوگیری کنیم.
وی در این بخش به برخی از موفقیت های دولت در حوزه صادرات نفت، خودکفایی و هم چنین صادرات گندم و پیشی جستن صادرات بر واردات در کشور اشاره کرد و گفت: اگر مردم ناامید شوند کل نظام ضرر می کند و تنها دولت نیست که متضرر می شود.
قائم مقام شورای فرهنگ عمومی استان امید و نشاط را لازمه حیات ملت ها خواند و تصریح کرد: ما به عنوان عضو ی از دولت وظیفه داریم امید را به جامعه تزریق کنیم و با تزریق امید  است که فضای کشور به سمت کار، اعتدال،آرامش و بهبود وضعیت رفاه اقتصادی حرکت میکند و این هم نیازمند تلاش همه مدیران و دست اندرکاران است.
گفتنی است در ابتدای این دیدار صمیمی جمعی از مدیران دستگاه های مختلف فرهنگی و حمایتی استان طی سخنان به ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و همچون برخی پیشنهادات و نظرات پرداختند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استاندار وخویه دیارش کنید امیدی نیست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای خادمی استاندار اساس خطر کرده ای در استانه انتخابات داری در این دقیقه نود خودی نشان می دهی باش تا صبح دولتت بدمد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار دیر متوجه شده ای خیلی وقته مردم از کلید و صاحب کلید و کمک کاران کلید نظیر شما نا امید شده اند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
در طول ۴ گذشته ، دیگه امیدی وجود نداره !!!!!
خودکشی های سال ۹۵ رو فراموش کرده اید ؟؟؟؟؟
خودکشی یعنی اوج ناامیدی !!
و در سال ۹۵ بیشترین موارد اقدام به خودکشی در استان بوقوع پیوست !!!!
و این یعنی ناتوانی مدیران بسیار ضعیف !!!!!
من اصلاح طلب هستم و به آقای روحانی رأی دادم که اونم به خاطر حمایت آقای خاتمی از روحانی بود اما واقعاً از انتخابم نادم هستم !!!
متاسفم
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی مطمئن باش همون جریانی که شماوحامیان یکسونگر ازچشم مردم انداختین نفسای آخر و میکشه منوهم خوب میشناسی اگه تاالان سکوت کرده و خنثی عمل کردیم فقط وفقط به خاطر رشدمنطقه بوده که به یمن نگاههای طایفه ای عقیم ماند.منتظرسیلی محکم مردم باشید.اگه شجاعت داری که نداری پیام منو حذف نکنید.ممنونم.
ای ....
Iran, Islamic Republic of
کمایی پسرخوب ودوست داشتنی وخندان ،کلابچه خوبی است خدایش حفظ فرماید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
منظورش از ناامیدی مردم همون استخدام های فله هست.سنگ پای قزوینه رو نیست که.
علی ویس
Iran, Islamic Republic of
اگه ممکنه یه بار خروجی این جلسات و مفید بودن این چنین جلسات را گزارش کنید
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1