تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۲۴۱۸۶۵

نشست هماهنگی «هفته هنر انقلاب» (+تصاویر)

۰
کبنا ؛نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته هنر انقلاب با حضور دستگاه‌های فرهنگی استان و به ریاست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در محل استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این نشست فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار طی سخنانی با گرامیداشت ماه رجب، این ماه را ماه تهذیب نفس خواند و ابراز امیدواری کرد که همگان بهره کافی را از این ماه پرفیض و برکت ببرند.
محمدی تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ را نشانه اهمیت و جایگاه این حوزه خواند و بیان داشت: اگرچه در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال‌ها اولویت اصلی را به موضوع اقتصاد داده‌اند ولی همچنان در کلام ایشان اساس فرهنگ است و اخیراً نیز فرمودند: ما می‌توانیم در حوزه‌های نظامی و اقتصادی مقاومت کنیم ولی دشمن دنبال اثرگذاری در حوزه فرهنگ و ضربه زدن از طریق این حوزه است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هنر انقلاب را یک هنر خاص دانست که ریشه در باور فرهنگی مردم دارد و اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته هنر انقلاب و سالروز شهادت شهید سید مرتضی اوینی قرار داریم باید این هنر و ادبیات پایداری و انقلاب برجسته شود و تلاش کنیم جامعه هدف بیشتری از برنامه‌های این هفته بهره ببرند و سعی شود برخی از این برنامه‌ها در شهرستان‌های دیگر استان برگزار شود.
محمدی با اشاره به سختی‌های کار در حوزه فرهنگ گفت: ما در این حوزه با تنوع و مشکلات زیادی مواجه هستیم و هراندازه هم کار شود باز نیاز به کار و تلاش است چراکه ما در این حوزه در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان شاهد نابرابری‌هایی زیادی هستیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اعلام آمادگی برای همکاری و همراهی در برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی از سایر دستگاه‌های فرهنگی استان نیز خواست حوزه هنری را در برگزاری خوب و باکیفیت این برنامه‌ها یاری کنند.
هم‌چنین در ابتدای این نشست رئیس حوزه هنری با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره سید شهیدان اهل‌قلم شهید سید مرتضی آوینی گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته ارائه کرد.
شریف اسلامی بر همکاری و هماهنگی با استانداری استان در اجرای برنامه‌های هفته انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: هرساله از ۱۹ فروردین لغایت ۲۵ فروردین ویژه‌برنامه‌هایی به همین مناسبت برگزار می‌شود که امسال نیز حوزه هنری استان قصد دارد این برنامه‌ها را با شور و کیفیت بیشتری برگزار کند.
اسلامی همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری این هفته را یادآور شد و اظهار داشت: غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و هنرمند، نشست خبری، نمایشگاه عکس قرآنی نمایشگاه عکس اعتکاف، شب‌شعر ولایت، تجلیل از هنرمندان برتر در سال گذشته، رونمایی از آثار تولیدی این مرکز، خاطره گویی دفاع مقدس، اکران فیلم‌های رویش و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار به همراه برنامه‌های متنوع دیگر ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این مناسبت مهم هستند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1