تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۲۴۱۷۶۸

جوابیه‌ی به یاداشت «آقای زارعی؛ بهتر نیست به جای حضور در آلمان، به فکر روستای توت‌نده باشید؟!»

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛

پارسا آرامشی‌نیا

چند وقتی هست که مقاله‌ای تحت عنوان «آقای زارعی؛ بهتر نیست به جای حضور در آلمان، به فکر روستای توت‌نده باشید؟!»[کلیک کنید] در سایت خبری کبنا نیوز انتشار یافته است و این سایت خبری ادعا دارند که مردم روستای توت‌نده خبر را در اختیار آنها قرار داده اند. لذا در راستای تنویر افکار عمومی جوابیه‌ای در این خصوص انتشار داده می‌شود.
اولین نکته‌ای که در تحلیل این متن ارسالی به ذهن می‌رسد سطحی نگری نگارنده محترم در نگارش این یادداشت می‌باشد. اولاً مردم دهستان توت‌نده در طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی در راستای پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی ایران گام هایی سترگ برداشته‌اند و در آینده هم همین طور خواهد بود. اینکه با یک یادداشت مغرضانه به اسم طیف وسیعی از مردمی بزرگ و انقلابی سعی کنیم مردم را در مقابل نماینده محبوب شهرستان های بویراحمد و دنا قرار دهیم کاری بسیار ناپسند است. سفر جناب آقای «حاج زارعی» به آلمان کاملاً کاری و بر اساس چشم انداز توسعه و تبادل تجارب کاری در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات بوده است. سیاست و گفتمان«حاج غلام محمد زارعی» در حوزه کاری، خدمت بی منت و توسعه پایدار و همه جانبه استان و علی الخصوص حوزه انتخابیه اش بوده است. ایشان در مدت زمانی که به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی حضور داشته‌اند خدمات شایان توجهی در راستای محرومیت زدایی استان انجام داده اند که دهستان توت‌نده مستثنی از این امر مهم نبوده است. یادآور می‌شوم نگاه «حاج زارعی» در بسط رفاه اجتماعی حوزه انتخابیه اش جامع محور و مبتنی بر اصل عدالت محوری می‌باشد. دهستان توت‌نده از جمله روستاهایی بوده است که همواره مورد عنایت نماینده محترم بوده است و توسعه زیر ساخت‌ها در این دهستان روند روبه رشدی داشته است و در آینده هم این سیر صعودی استمرار خواهد داشت. اعتماد سیاسی مردم دهستان توت‌نده به «حاج زارعی» در اسفند ماه ۹۴ این پیام را می‌رساند که این نماینده محبوب عملکرد قابل قبولی داشته است. چرا که اعتماد سیاسی دوباره مردم به یک شخصیت اجرایی و دولتی نتیجه عملکرد قابل قبول ایشان می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب دو آتشه ( پارسا آرامش ) خدمت بی منت شعار محبوب محرومان دکتر محمود احمدی نژاد است ربطی به شما ندارد .
تل زالی
Iran, Islamic Republic of
مشخولزمت بوم زارع فقط تفریحی رفت آلمان
اخه تکنولوژی چه ربطی و زارع داره
مخابرات چکار زارع داره
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1