تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۲۴۱۷۱۳

خادمی: ناامید کردن مردم از صندوق رای مرگ دموکراسی است

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد برفراهم شدن شرایط سرمایه‌گذاری برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در این استان تأکید کرد.

به گزارش کبنا نیوز، سید موسی خادمی در دیدار نوروزی با مسئولان بخش‌های اقتصادی، روسای بانک‌ها، نهادهای دولتی و بخش خصوصی با بیان اینکه حوزه اقتصادی و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اقدامات خوب داشتند، گفت: در دیدار نوروزی که با رئیس جمهور داشتیم دکتر روحانی اعلام کرد که بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ رشد اقتصادی کشور در سال ۹۵ دو رقمی شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه داشتن نرخ رشد اقتصادی دو رقمی کار آسانی نیست و ما برای اهداف چشم‌انداز نرخ رشد اقتصادی ۸ درصدی را تعیین کرده بودیم اما هیچ‌گاه به این عدد نرسیدیم افزود: در سال ۹۵ نرخ رشد اقتصادی کشور دو رقمی و تورم تک رقمی شد.
وی با بیان اینکه ممکن است تاثیرات نرخ رشد اقتصادی و تورم تک رقمی با تاخیر به بدنه جامعه منتقل شود گفت: هنوز برخی از مشکلات خرد و معیشتی در جامعه وجود دارد که امیدواریم در سال جدید حل شوند و تاثیرات آن را در زندگی مردم شاهد باشیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد اشتغال را مهمترین راه برون رفت از مشکلات کنونی و بهبود معیشت مردم  دانست  و گفت: راه‌حل رفع مشکل بیکاری وایجاد اشتغال تولید است و تولید جزء از کانال سرمایه‌گذاری ایجاد نخواهد شد لذا فضا برای سرمایه‌گذاری مهیا شود تا بتوانیم اشتغال ایجاد کنیم.
خادمی بیان کرد: دولت از همان روزهای اول عزم خود را برای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری جزم کرد و در استان کهگیلویه و بویراحمد هم تلاش ما عملی کردن و تحقق این شعار است.
وی بر تلاش همه دستگاه‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی برای تحقق و عملی کردن این شعار تأکید کرد و افزود: علی‌رغم جوان بودن بخش خصوصی استان عملکرد این بخش در ستاد تسهیل، گرفتن وام، راه‌اندازی طرح‌های جدید و فعال کردن طرح‌های راکد قابل تقدیر است و امیدواریم در سال جدید شاهد مشارکت بیشتر بخش خصوصی باشیم.
خادمی در ادامه سخنان خود کاهش نرخ بیکاری در پایان سال گذشته را از موفقیت‌های استان دانست و گفت:  نرخ بیکاری  ۱۷٫۷ درصدی در استان در پایان سال حدود ۴٫۴ کاهش داشته که این کاهش اتفاق خوبی بود اما همچنان آمار بیکاران در استان بالا است و باید برای این افراد شغل ایجاد کرد.
خادمی با تأکید بر اینکه در سال جاری عملی کردن برنامه نظام و دولت در دستور کار قرار گیرد، گفت: کسانی که به دنبال ناامید کردن مردم هستند خائنین به مردم هستند و آنهایی که تلاش می‌کنند مردم را از صندوق‌های رای ناامید کنند به دنبال مرگ دموکراسی و مردم سالاری هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار عمکرد منفی و طایفه ای و فامیلی خود شما باعث حتی نگرانی شدید حامیان دکتر روحانی شده چه حکمی دارد . ای برادر من حالا متوجه شدی مردم چه نقشی دارند .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1