تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۲۴۱۵۸۲

افشاگری مدیرکل تعاون روستایی در خصوص نماینده بویراحمد / استاندار بی‌اطلاع بود

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که استاندار این استان هیچ اطلاعی از برکناری وی از این مسئولیت نداشته است.

«هوشنگ جهانبخش» به ایلنا گفت: در موضوع برکناری اینجانب از مسئولیت مدیرکلی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد،"سیدموسی خادمی" استاندار این استان هیچ اطلاعی نداشت.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا می‌شود مدیرکلی را در استانی از مسئولیت خود برکنار کرد و استاندار آن استان از موضوع برکناری مدیر زیرمجموعه خود اطلاعی نداشته باشد؟ اظهارداشت: دکتر خادمی در تماسی که با من داشت گفت این خبرها چیست که در رسانه ها منتشر شده است؟
مسئول ستاد انتخابات تدبیر و توسعه کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار سئوالات دیگری نیز در این ارتباط طرح کرد و البته این سئوال و جواب‌ها نشان می‌دهد که استاندار استان از موضع برکناری ما اطلاعی نداشته و از سویی وقتی موضوع را به ایشان گفتم ایشان بسیار عصبانی شد.
تلاش های زارعی در برکناری من به ثمر نشست
جهانبخش در پاسخ به این سئوال که نقش نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در برکناری شما چه میزان تاثیر داشته است؟ خاطرنشان کرد: تلاش های آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا برای برکناری ما بی ثمر نبود.
وی گفت: متاسفانه در چندماهه اخیر فشارهای فراوانی از سوی آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی برای برکناری ما وارد شد که در نهایت این تلاش ها نتیجه داد.
مسئول ستاد انتخابات تدبیر و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که با توجه به حکم مسئولیت جدید شما در ستاد انتخابات تدبیر و توسعه استان و انتقال‌تان به شیراز استان فارس، آیا مشکلی برای حمایت از روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری نخواهید داشت؟ تصریح کرد: بزودی جانشین خودم را در این ستاد معرفی می کنم.
جهانبخش‌افزود: علاوه بر اینکه جانشین خودم را در ستاد انتخابات تدبیر و توسعه کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‌کنم از سویی نیز ۲ ماه مرخصی از محل کارم گرفته و برای حجت الاسلام و المسلمین روحانی فعالیت انتخاباتی خواهم کرد.
وی با تاکید براینکه تمامی تلاش خود را بری پیروزی"روحانی" در انتخابات دوازدهم ریاست‌جمهوری بکار می‌گیرد، ادامه داد: برکناری اینجانب از مدیرکلی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد را به حساب فعالیت انتخاباتی برای رئیس جمهور نمی گذاریم و گله ای نیز نداریم.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد، زمان آئین تودیع و معارفه خود را روز پنجشنبه هفدهم فروردین ماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی عنوان کرد.
جهانبخش گفت: هدف و تلاش‌های ما پیروزی روحانی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه جاری است و به موضوعاتی چون برکناری و مسئولیت فکر نمی‌کنیم.
به گزارش کبنا، مدیرکل تعاون روستایی همچنین با ارسال متنی به خبرهای کبنا نیوز واکنش نشان داد این متن به شرح زیر است؛
سایت محترم کبنا نیوز
احتراماً پیرو اخبار منتشره در سایت‌های خبری در خصوص تغییر در مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد به استحضار می‌رساند که موضوع جابجایی در مدیریت این سازمان امری خیر بوده و همه عزیزان خبرنگار را به رعایت امانت در اطلاع رسانی توصیه نموده انشاالله خیر وصلاح دولت ومردم در امور رعایت خواهد شد.
حقیر تابع تصمیمات ارشد سازمانی بوده و امیدوارم در شرایط فعلی وحدت و هماهنگی تمامی اقشار جامعه در ابعادمختلف حفظ وگسترس یافته ، همگان در برابر قانون تمکین نموده و خداوند را در تمامی امور ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم.
هوشنگ جهانبخش
نام شما

آدرس ايميل شما

اعتدال
Iran, Islamic Republic of
آخه برادر گرامی مگر خود جنابعالی نفرموده ای به جهت مشکلات شخصی چندین ماه است به دنبال انتقال به شیرازی . پس نماینده محترم بویراحمد منتظر وایسه ببینه شما چه وقت خود و خانواده محترمت به توافق می رسی که بمونی یا تشریف ببری . برادر من واقعا جناب حاج زارعی فوق العاده انسان صبوری است که ۳ سال است درگیری های روزانه شما و پرسنا تعاون روستایی را فقط به خاطر اینکه جنابعالی همشهری و وابسته جناب استاندار بودی تحمل می کرد . حال که شما شهر یاسوج را برای ادامه زندگی مطلوب نمی دیدی دلش به حال مردم . کشاورزان و پرسنل خدوم تعاون روستایی سوخت و اعلام نظر نمود . حال هم خوش به حالت که لا اقل وابسته ای مث استاندار محترم داری که دلجویی از شما نماید . افسوس بخور به حال مظلومینی که با وجود تلاش شبانه روزی برای دکتر روحانی اما دفتر استاندار را هم بلد نیستند .
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
یازهرا...یا زهرا.....درود بر حاج زارع.انتصاب فرامرزی دشترومی را به حاج زارع تبریک میگم.خسته نباشی حاج زارع همیشه دلاور
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» که به بررسی جزئیاتی از عملیات های تروریستی و خونین گروهک تجزیه طلب ...
وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جریان شناخته شده‌ای، خبر استعفای بنده را منتشر ...
1