تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۴۱۵۲۹

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد روز کارگر را فراموش کردند / برنامه‌ریزی برای آئین اعتکاف در استان

۱
۰
کبنا ؛نشست شورای فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز نشست شورای فرهنگی اجتماعی به ریاست معاون امنیتی سیاسی استانداری و با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و مدیران ارشد برگزار شد.
فتاح محمدی معاون امنیتی سیاسی استانداری در این نشست گفت: رهبر انقلاب در آغاز هر سال شعاری را با نگرش به‌ضرورت جامعه در چارچوب یک فرمان بیان می‌فرمایند که باید این شعار سرلوحه کار دولت و مردم باشد.
محمدی افزود: بیکاری یکی از مشکلات بنیادی کشور است که باید بستر را برای تولید و اشتغال‌زایی در استان پدید آورد.
وی بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی با حس مسئولیت نسبت به برگزاری مناسبت‌های ملی همکاری کنند.
معاون امنیتی سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آیین‌ اعتکاف در استان، گفت: در کنار برگزاری آیین اعتکاف در استان نیز در حوزه مذهبی و فرهنگی برای تقویت جامعه اسلامی به‌کارگیری شود.
وی در ادامه گفت: طرح «هر اداره تجلیل از یک مدرسه» در هفته بزرگداشت معلم در این استان اجرا شود. مدیران هر دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای مختلف استان از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت امسال با مراجعه به مدارس نزدیک محل کار خود و تقدیم چند شاخه گل از جایگاه آموزگاران آن مدرسه تجلیل کنند.
وی با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: با توجه به دستیاری این قشر این روز را گرامی داشته، باارزش‌ترین محور در راستای فرمان رهبر انقلاب این است که از دستیاری کارگران تجلیل شود.
۱۵۰ پایگاه برای اعتکاف مردم استان در نظر گرفته شد
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: برای برگزاری آیین‌های افطاری اعتکاف نیازمند پشتیبانی خیرین هستیم، امسال ۱۵۰ پایگاه برای برگزاری این آیین در نظر گرفته‌شده که پیش‌بینی می‌شود ۱۴ هزار تن در این آیین‌ها حضورداشته باشند.
برازش افزود: هشت مبلغ کشوری و ۵۰ مبلغ بومی برای اقامه نماز و مراسمات این آیین در سطح مساجد استان حضور خواهند داشت.
وی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، پخش بسته‌های فرهنگی و برگزاری کارگاه اصلاح نماز همچنین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این ایام است.
وی در ادامه اظهارات خود از نام‌نویسی اعتکاف خبر داد و گفت: ثبت‌نام علاقه‌مندان اعتکاف از فردا ۱۶ فروردین آغاز می‌شود، همگان برای شرکت در این آیین‌ها می‌توانند به پایگاه‌ها و هیئت‌امنای مساجد مراجعه کنند.
مسئولین استان روز کار و کارگر را فراموش کردند
همچنین صابر مظاهری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست خطاب به مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت: همان‌گونه که هفته معلم را گرامی می‌دارید و برنامه‌های گوناگونی در نظر گرفته‌شده است، برای هفته کار و کارگر برنامه‌های فرهنگی در نظر بگیرید.
مظاهری افزود: مسئولین استان روز کار و کارگر را فراموش کردند، و هیچ‌گونه برنامه فرهنگی به‌منظور تجلیل از خدمات کارگران تدارک دیده نشده است.
به گزارش کبنا، رضا خردمند معاون مطبوعاتی اداره ارشاد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: به مناسبت میلاد امام علی جشن های فرهنگی و هنری در ۱۰ شهر و ۱۵۰ روستای استان در کانون های مساجد برگزار می شود.
خردمند افزود: به مناسبت بزرگداشت معلم از فرهنگیان دو هنرستان در استان تجلیل می شود.
وی از برگزاری نمایشگاه کتاب در سه شهرستان استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها در شهرهای گچساران، دهدشت و یاسوج برگزار می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
روز کارگر هم مگه داریم ماکه وضعمون خیلی خوبه کارگر که نداریم حتما شما اطلاعاتی در این باره ندارید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1