تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۲۴۱۵۲۷

تشریح جزئیات قتل جوان دیشموکی

۱
۰
کبنا ؛

با حضور کارشناسان قضایی و انتظامی صحنه قتل جوان درغکی بازسازی شد.


به گزارش کبنا، امروز با حضور رئیس دادگستری چاروسا و دیشموک، دادرس دادگاه چاروسا، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، کادر آگاهی شهرستان کهگیلویه، بخشدار دیشموک و خبرنگار چاروسا به نمایندگی از خبرنگاران بازسازی صحنه قتل روستای درغک توسط قاتل این حادثه صورت گرفته است.

سید سعید سعادت‌فر در این خصوص اظهار داشت: با توجه به قتل روز ۳ فروردین امسال، فردی به نام روح‌الله اندیک در روستای درغک کهگیلویه تمام توان قضایی و انتظامی استان و شهرستان به کار گرفته شد تا در ایام نوروز به صورت کار شبانه روزی متهم و یا متهمان این پرونده مشخص شوند.

رئیس دادگاه عمومی چاروسا بیان کرد: متاسفانه مرحوم روح الله اندیک در شب چهارشنبه ۲ فروردین ساعت ۴۵ دقیقه بامداد توسط دو نفر به بهانه شکار به کوه برده می‌شود و با توجه به  مشکلاتی که بین آنها وجود داشت مرحوم را با اسلحه به قتل می‌رسانند.

وی افزود: قاتلان بلافاصله به منزل بر می‌گردند و روز بعد دو اسلحه حمل شده را در نزدیکی روستای درغک در زیر خاک دفن می‌کنند و جسد به مدت دو شبانه‌روز در محل حادثه بود و کسی آن را پیدا نکرد که توسط مردم منطقه پیدا شد و با حضور نیروهای انتظامی در محل؛ جسد به دهدشت جهت کار پزشکی قانونی انتقال یافت.

سعادت‌فر خاطرنشان کرد: بلافاصله نیروهای ویژه انتظامی استان و شهرستان کهگیلویه به روستای درغک اعزام شدند و تمام منطقه را جهت امنیت در دست گرفتند که خوشبختانه با تلاش آنها هیچ گونه مشکلی از لحاظ امنیتی به وجود نیامد.

رئیس دادگاه عمومی چاروسا عنوان کرد: با تلاش همکاران در آگاهی، دادگستری و نیروی انتظامی توانستیم در کمتر از ۱۰ روز قاتلان را مشخص و به مردم معرفی کنیم.

وی با تقدیر از مردم و همکاران خود تصریح کرد: از مردم دو منطقه چاروسا و دیشموک و همکاران در دادگاه عمومی دیشموک و دادگاه عمومی و دادرس چاروسا، فرمانده انتظامی استان و شهرستان کهگیلویه و اداره آگاهی شهرستان به دلیل زحمات شبانه روزی تقدیر و تشکر می‌کنم.

سعادت‌فر در پایان متذکر شد: از مردم می‌خواهیم که در چنین مواقعی از حواشی و حاشیه‌سازی پرهیز کنند و بگذارند که نظر و موضوع حوادث را از زبان نیروهای قضایی و امنیتی بشنوند.

نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه ای درگچساران
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید میگوییم به تمامی ضابطین قضایی اعم از پلیس آگاهی ونیروی محکم وبااقتدار انتظامی وبخصوص ریاست محترم دادگاه چاروسا که باتدبیر وحوصله موضوع رادنبال کردند خداقوت وخسته نباشید.متشکرم...پاسداروجانباز دفاع مقدس علی آروند...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1