تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۲۴۱۲۸۲

استاندار فارس: «ولوی» منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح داد/ نام نیک وی در فارس ماندگار است

۱
۰
کبنا ؛
آئین تشییع پیکر دکتر حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس با حضور معاون رئیس جمهور و مسئولان استان فارس در شیراز برگزار شد
به گزارش کبنا نیوز، سید محمد علی افشانی دوشنبه در آیین تشییع پیکر دکتر حمزه ولوی مدیرکل فقید حفاظت محیط زیست استان افزود: خوشا به حال افرادی که در طول حیاتشان چنان زندگی می کنند که زمانی که از دنیا می روند انسانها متاثر می شوند و به یاد خدمات آنها افسرده و غمگین می شوند و قدرشان را می دانند.
وی ادامه داد: هیچ کاری بالاتر از خدمت صادقانه کردن به مردم نیست و مرحوم ولوی نیز چنین زندگی کرد و هرکس خبر فوتش را شنید متاثر شد و یادش را گرامی داشت.
استاندار فارس بیان کرد: مرحوم دکتر ولوی همواره منافع مردم را برمنافع شخصی خود ترجیح می داد و برای حفظ اموال عمومی و حفاظت از سرمایه های ملی که همان حق نسل های امروز و فردا است از هیچ کوششی دریغ نکرد.
وی افزود: کارهای نیک و نام نیک مرحوم دکتر ولوی در استان هایی که در آنها خدمت کرده به ویژه در استان پهناور فارس ماندگار است و یاد او در خاطره ها خواهد ماند.
دراین آیین، پیکر مرحوم ولوی با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، اقشار مختلف مردم، مدیران استان و برخی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تشییع و برای خاکساپاری به زادگاهش واقع در شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویر احمد منتقل شد؛ آیینی که عصر دوشنبه با حضور استاندار فارس برگزار می شود.
دکتر حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس روز جمعه یازدهم فروردین در اثر عارضه قلبی درگذشت.
حمزه ولوی اهل استان کهکیلویه و بویراحمد بود و در آخرین روزهای حیات با حمایت از کمپین ملی 'نه به ریختن زباله '، عموم مردم را به حفظ محیط زیست و طبیعت فراخوانده بود.
وی مسئولیت هایی مانند معاونت اداره کل حفاظت محیط زیست بوشهر، معاونت پایش، معاونت محیط طبیعی و معاونت فنی اداره کل محیط زیست فارس را در کارنامه داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

شورا
Iran, Islamic Republic of
کمپینگ نه کمپین خدایا ......به استان فارس صبر عنایت بفرما
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
1