تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۲۴۱۲۷۷

ابتکار: دکتر «ولوی» چالش‌ها را به خوبی مدیریت کرد

۰
کبنا ؛معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: دکتر حمزه ولوی مدیری توانمند، فداکار، دانشمند، صادق و وفادار بود.
به گزارش کبنا نیوز معصومه ابتکار صبح دوشنبه ۱۴ فروردین در مراسم تشییع پیکر مدیرکل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس، امانت‌داری را از خصوصیت‌های مهم مرحوم دکتر ولوی ذکر و اضافه کرد: او فداکارانه و با تمام وجود در هر مقام و هر استانی که حضور داشت، خدمت کرد.
وی با اشاره به حساسیت‌های کار در سازمان حفاظت محیط زیست و خصوصا مشکلات حوزه مدیریتی در این سازمان، گفت: کار در حوزه مدیریت حفاظت محیط زیست به واسطه تعارضی که ممکن است با منافع برخی افراد و گروه‌ها داشته باشد، دشوار بوده و نیاز به هوشمندی بسیار دارد.
ابتکار با بیان اینکه مدیران حوزه محیط زیست در عین‌حال که مراقبت و حفاظت از عرصه‌های زیست محیطی را عهده‌دار هستند، باید درگیری‌ها و چالش‌های فراوانی را نیز مدیریت کنند، گفت: مرحوم دکتر ولوی، چالش‌های مدیریتی را به‌خوبی مدیریت کرد.
معاون رئیس‌جمهور به حادثه آتش‌سوزی در منطقه پاسارگاد استان فارس اشاره و خاطرنشان کرد: مرحوم ولوی در آن زمان با حضور در منطقه آتش‌سوزی نشان داد که شخصا به جنگ با مشکلات رفته و در هنگام دشواری کنار نخواهد بود.
ابتکار گفت: در سازمان حفاظت محیط زیست از این دست فداکاری‌ها و انسان‌های فداکار بسیار داریم؛ افرادی که تا پای جان و آبرو برای حفظ محیط‌زیست ایستادگی کرده و می‌کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: در دوران مدیریت مرحوم دکتر ولوی، اتفاقات مهمی در حوزه‌های مختلف زیست محیطی در فارس رخ داد؛ در حوزه تالاب‌ها مطالعات علمی خوبی اجرا شد.
ابتکار اعتقاد دارد که مرحوم دکتر ولوی در کار و تخصص خود نمونه‌ و الگو بود.
به گزارش کبنادکتر حمزه ولوی، مدیرکل فقید حفاظت محیط زیست فارس، جمعه ۱۱ فروردین براثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.
پیکر آن مرحوم برای تدفین و خاکسپاری به زادگاهش، شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1