تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۲۴۱۱۰۷

استاندار در گذشت هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی را تسلیت گفت

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت دکتر ولوی مدیرکل محیط‌زیست استان فارس که از شاعران برجسته و فرهیخته و مدیران متخصص و متعهد بوده را به مردم، مسئولان و هنرمندان استان های فارس وکهگیلویه و بویراحمد و به ویژه خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت.
متن پیام سید موسی خادمی در خصوص درگذشت این مسئول متخصص، هنرمند و شاعر برجسته هم استانی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
با نهایت تاثر و تالم با خبر شدیم همزمان با بهار طبیعت و جلوه گری قدرت لایزال الهی مسئولی متخصص و دلسوز ، مدیرکل محیط زیست استان فارس که شاعری متعهد و ادیبی توانمند نیز بوده در اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفته و به خیل مسافران الی الله پیوست.
خبر درگذشت مرحوم حمزه ولوی ضایعه ای بزرگ و جبران ناپذیر ابتدا برای دولتمردان دولت تدبیر و امید در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و سپس برای اهالی فرهنگ و ادب استان و دوست داران هنر فاخر شعر این دیار است.
آن مرحوم مغفور از جمله نخبگان فرهیخته و سخن‌سرایان برخاسته از دیار ادب‌پرور شهرستان چرام بوده که شعرش جلوه‌گاه غم‌ها و شادی‌های مردم و خاستگاه واقعی فرهنگ و هنر ناب و اصیل این دیار بوده و بدون شک نقشی ماندگار در صحنه ی ادبیات استان از وی به یادگار خواهد ماند.
مرگ آغاز زندگی جاوید است و خوشا به حال آنانکه نیک نامی دنیای فانی را ره توشه ای ساختند برای دنیای باقی و نام شان در این سرا و روح شان در سرای دگر جاودانه خواهد شد.
اینجانب با نهایت تاسف و تالم فراوان، ضایعه جبران ناپذیر درگذشت این مسئول متعهد و متخصص و ادیب و چهره نام آشنای فرهنگ و هنر را به جامعه فرهنگی و ادبی و مردم ولایتمدار استانهای کهگیلویه و بویراحمد و فارس ، خانواده سبز پوش محیط زیست و خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه حضرت سبحان برای بازماندگانش صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت مسئلت دارم .
سید موسی خادمی _ استاندار کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

همزبان
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1