تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : ۲۴۱۰۹۸

گزارشی از بازدیدها غیرمحسوس مدیرکل بازرسی استانداری از مکان های گردشگری

۲
۰
کبنا ؛سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، گفت: با وجود بارش باران و رحمت الهی در فروردین استان کهگیلویه و بویراحمد مقصد مسافران و گردشگران زیادی بود.
وی افزود: خوشبختانه اغلب مدیران بخش های مختلف استانی و شهرستانی از آمادگی لازم و کافی برای استقبال، هدایت و راهنمایی مسافران و گردشگران برخوردار بودند.
رئیس کمیته ارزیابی ستاد خدمات سفرهای نوروزی؛ تصریح کرد: بررسی های نزدیک حکایت از این داشت که اغلب گردشگران تمایل جدی به اقامت در فضای باز و روی زمین را داشتند و امنیت روی زمین آزاد را بسیار مهم تر از هتل ۵ ستاره مجانی می دانستند.
محمود مومن نسب اظهار داشت، طی هماهنگی با مجموعه عوامل امنیتی و انتظامی، خصوصاً فرماندهی انتظامی استان تدابیر و بسترهای امنیتی و انتظامی در جای جای استان متناسب با خواست مسافرین و گردشگران برنامه ریزی شد.
وی، گفت: مولفه های امنیتی، نوع رفتار دست اندرکاران با مهمان نوروزی، برنامه ریزی های شهرستانی، برنامه ریزی های ترافیکی و تردد راحت، برنامه ریزی های ایجاد کمپ های اسکان و اقامت مسافر، موارد بازدید، تعداد برنامه نوروزی، برپایی ایستگاههای اطلاع رسانی و راهنمایی مسافر، برنامه ریزی بهداشتی، تامین روشنایی پارک ها و آماده سازی سرویس های بهداشتی در سطح شهرها و مناطق گردشگری از اهمیت بالایی در کمیته ارزیابی عملکرد مدیران برخوردار است.
سرپرست حوزه بازرسی و امور حقوقی استانداری: با اشاره به آمادگی و پا بکار بودن اغلب مسئولین، گفت: امیدواریم به فضل الهی، زائران، مسافران، گردشگران نوروز ۹۶ استان را با منظر متفاوت و خاطره خوش تجربه کرده باشند.
مومن نسب در پایان، گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون از تمام شهرستانها و بخش ها به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید شده که امیدواریم در قالب اقدام مشترک و فعال ایام باقی مانده خوب و شادی برای مسافران و گردشگران نوروزی، در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
یکی باید از خود ایشون بازدید کنه.
نوروز
Iran, Islamic Republic of
هر چه پدافند غیر عامل را گل به سرش زی تا بازرسی را هم بزنی .
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
1