تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۲۴۱۰۵۵

آقای تاجگردون برای شما ساز و دهل شادی آور است نه برای کودک آدامس فروش

۳۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛





عارف پورفتحی




آقای تاجگردون!برای شما ساز و دهل و رقص شادی آور است، اما برای آن کودک آدامس فروش که نان آور خانواده است یا آن خانمی که بدلیل فقر تن فروشی می کند یا آن مادربزرگی که در روستای بی بی جان آباد چند ماه است سهمیه کمیته خود را نگرفته معنی شادی چیز دیگری است.



دیروز در ارتفاعات بی بی جون به شهرم که خیره شده بودم به این فکر می کردم شهری به این کوچکی چطور وقتی پنجمین ابر مخزن نفتی جهان است ،چطور وقتی در سال ۵۳ در روز ۹۴۰ هزار بشکه نفت تولید می کرد و حال در روز ۷۴۰هزار بشکه نفت تولید می کند این است وضعیت مدیریت شهری(کوچه ها، خیابان ها، فرهنگف اقتصاد و بیکاری جوانان.

بیکاری در سطح کشور وجود دارد اما تعداد بیکاران گچسارانی نسبت به اینکه این شهرستان نام پنجمین ابر مخزن نفت جهان و بام نفت ایران را به خود گرفته بسیار بالاست.چرا گچساران باوجود این ظریفت عظیم باید بطور تقریبی ۳برابر دیگر شهرستان های کشور بیکار داشته باشد؟

چرا یک جوان تحصیلکرده گچسارانی باید نهایت آرزویش برای کار نگهبانی حراست برای شرکت نفت و گاز گچساران باشد؟

چرا مدیران و نماینده محترم فقط و فقط برای منفعت خود ایجاد شغل می کنند؟ شغل هایی با زد و بند های منفعت طلبانه!!!

آقای نماینده محترم از خرداد ۹۱ تا به امروز درحالی بر صندلی(مبل) مجلس تکیه داده اید دریغ از یک طرح یک لایحه برای بیکاری در مناطق محروم؟!

 هرچند جای تعجب ندارد شما وقتی معاون رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دولت هشتم هم بودید این جوانان رو فراموش کردید؟! با این وجود نمی دانم چطور عده ای شما رو سیاستمدار، اقتصاددان و از مدیران ارشد اجرایی کشور می دانند!!!

از خود سوال کرده اید چرا از گوشه گوشه گچساران صدای خودکشی بیداد می کند!؟ چرا یک جوان تحصیل کرده ۲۸ساله باید به نهایت پوچی برسد که تنها راه خلاصی را خوردن قرص برنج بداند؟

 چرا یک خانم متاهل دارای دو فرزند(یک دختر ده ساله و یک پسر هفت ساله) باید بدلیل فقر و افسردگی خودکشی کند؟

آری مردم شادی و نشاط می خواهند اما به چه قیمتی؟ آقای نماینده تعریف شما از شادی چیست؟

برای شما ساز و دهل و رقص شادی آور است اما برای آن کودک آدامس فروش که نان آور خانواده است یا آن خانمی که بدلیل فقر تن فروشی می کند یا آن مادربزرگی که د روستای بی بی جان آباد چند ماه است سهمیه کمیته امداد خود را نگرفته است، معنی شادی چیز دیگری ای ست.

آقای نماینده حتما درمورد جشن های ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی شنیده اید ،جشن هایی که در همین لیشتر خودمان هم برگزار شد .هزینه های این جشن ها از کجا آمده بود؟ حال آقای نماینده هزینه های برگزاری یک مراسم مشک ملار چقدر است؟ از کجا تامین می شود؟ امیدوارم هزینه برگزاری دومین جشن مشک و ملار از محل بیت المال مسلمین نباشد.

طی ۵سال اخیر که نماینده مجلس شدید چندبار شده در خیابان بلادیان قدم بزنید تا سیل جوانان بیکار رو ببینید که دسته دسته ایستاده اند و کارشان شده است تخمه شکوندن؟!

آقای نماینده آیا می دانید بزرگترین سرگرمی نوجوانان و جوانان (خانم و آقا)شهرتان قلیان شده است؟ آیا می دانید تعداد قلیانسراها درگچساران از مراکز تفریحی و ورزشی بیشتر است؟

نوجوان و جوانانی که طی دو دوره اخیر انتخابات مجلس با حمایت از شما چشم به فردای روشن بسته بودند!

حال فرض را بر این بگذارید که گچساران نفت و گاز ندارد، ما فقط این را می‌خواهیم که عدالت را تا حدی برقرار کنید که سطح بیکاری را در گچساران به نواحی بدون نفت و گاز برسانید.




نام شما

آدرس ايميل شما

خان
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت.درود واقعا تاکی سرمون رو زیر برف ببریم
وحید
Iran, Islamic Republic of
برو بابا آ// کل / کوهسرک در همه انتخابات ها از تاجگردون حمایت کردید حالا کاسه داغ تر از آش شده ای حتما پست میخواستی بهت ندادند و آتیش گرفتی
رضا
Iran, Islamic Republic of
تو خودت یه اصلاحاتی هستی آقای پورفتحی
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل ناشکریت
بنده خدا بیا به دهدشت سر بزن
تاجگردون برا حاشیه سازی نکنید
مگه قراره همه بدبختی های مردم گردن تاجگردون باشه؟؟؟
چرا نمگید داخل این ۵سال چه کارهایی برای شهرتون کرده؟؟؟؟
باوی
Iran, Islamic Republic of
بسیار متین ،بیایید بدون تعصب قضاوت کنیم مردم شادی همیشگی لازم دارند نه گذرا اگه وضعیت مالی خوب باشه مابقی شادی ها هم هستند یا به قولی چون که ۱۰۰اید ۹۰ هم پیش ماست
فدایی
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد باید گفت به نویسنده این متن....این حرف دل تمامی جوانان و مردم این شهر است....مردمی که چون پارتی ندارن باید برن خودکشی کنن...چقدر وعده....چقدر دروغ....چقدر هی امروز و فردا کردنها....مردم خسته شدن....جوانان غیرتمند گچساران از بس ناامیدشدن....حتی نای آه و ناله ندارن....بجای برگزاری این جشنواره ها....پولش رو جمع کنن و چندتاطرح اشتغال زایی بزنن...پولش رو خرج کودکان دست فروشی که بجای مدرسه توی کوچه ها و خیابانها دست فروشی می کنن....پولش رو خرج جهیزیه چندتا جوان دم بخت کنن که بخاطر مشکلات مالی نمی تونن ازدواج کنن....پولش رو می تونن خرج هزاران برنامه و طرح کنن..پولش رو خرج فیش آب و برق و گاز زنان فقیری کنن که هرروز میان دفتر نماینده مجلس.....و ناامید برمی گردن.....چه فایده ....بدون شک همه شما بزرگواران از دردهای این مرز و بوم آگاهید.....اما گوش شنوایی یافت نمی شه....ای دل غافل....ای دنیا....کی می خواد جواب دل دردمند این مردم گچساران را بده....ای مسولین و حقوق بگیران....ای مدیران....بسه دیگه....بسه....همه خسته ایم.....خسته........خدا خیرت بده مدیر سایت که با انتشار این یادداشت حرف دل ما رو به گوش ناشنوای بزرگان رساندید
احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بشما جوانان متفکر دیارمان انشالله توجه کنند و شادی را د ورازانحراف در دلها با رفع فقر به ارمغان بیا ورند
منطقی
بخدا امثال شما لیاقت تاجگردون ندارید.بغض و حسادت تا کی؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جان خودت جمع کن.... این حرفا به درد خودت میخوره... از چی میسوزی؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
انتقاد خوبه. اما نه عقده گشایی سیاسی.
چه اشکال داره جشن برگزار بشه؟؟!!؟؟؟
اینکه مشکلات زیادی داریم در استان و نرخ بیکاری بالاست و......
دلیل بر عدم برگزاری جشن نمیشه.
شاد باشید.
رهی
Iran, Islamic Republic of
یه حرف حق کسی زده باشه همین خودتی احسنت باریکلا
Iran, Islamic Republic of
اره
ما که جیبمون خالیه ساز و دهل برای چیمونه
نفتی هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز،
مگه نماینده مسئول قلیان کشیدن و ....مردم است.اگر این طور است پس باید مجلس را رها کند و بیاید دنبال مردم ببیند کجا میروند.
مگه نماینده های منتسب قبلی شما چکار می کردند که جوانان همه سر کار بودند.ازدواج رونق داشت.تورم نبود.
پس چطور این عملکرد را داشتند ولی همین مردم دو بار جواب نه بهشون دادند.برگردید به اسفند۹۰ و۹۴ پاسخ مردم به عملکرد هم طیفان تان را مرور کنید.
دوستان شما باعث این بیکاری جوانان شده اند .
استخدامهای ماقبل زمان دکتر تاجگردون را مرور کنید ،مردم آگاهند.


میرشکال گچساران عملکرد فوق‌العاده ای داشته که درتاریخ بی سابقه بوده است.
Iran, Islamic Republic of
بی کاری به جای خود ولی مردم به شادی هم نیاز دارن، در ضمن بی انصاف ترین ادمها هم میدونن که تاجگردون بسیار واسه شهر زحمت کشیده بی عرضگی قبلی ها رو به پای تاجگردون نوشتن ظلمه. ولی اگه این جشنها جوری برگزار بشه که باعث اشتغال زایی هم بشه می تونه یه بازی چند سر سود باشه
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود.ولی آقای تاجگردون به مردم به دید خان ورعیت نگاه میکنه.مبگه اون کودک زن پیرزن رعیت هستن. عوام هستن .چهل سال پیش در گچساران خان رعیتی بود الانم همان است فقط یه کم شیک تر.
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
بدبختی مااینه هرکسی تحلیل گرشده پس عامل قلیان کشیدن جوانان هم پیداشده واقعاخجالت داره بااین نوع حرف زدنتون
معلم جوان
Iran, Islamic Republic of
چرا الکی حرف دنبال مردم در می آوردی آقای نویسنده زنان این دیار اینقدر شرافت دارند که برای یه تکه نان.دست به تن فروشی نزنند
معلم جوان
Iran, Islamic Republic of
چرا الکی حرف دنبال مردم در می آوردی آقای نویسنده زنان این دیار اینقدر شرافت دارند که برای یه تکه نان.دست به تن فروشی نزنند
کهگیلویه و بویراحمد
United Kingdom
شما در انتخابات گذشته هرکاری توانستی علیه نماینده ومردم کردید هنوز کوری ونمی بینی به هیچ جای نمی رسی طول هشت سال دولت دستتان بود چه گلی به سر مردم زدی فقط داری دو بهم زنی ومردم فهیم درست تشخیص می دهند
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام بر نگارنده
بله جملات زیبایی بیان فرمودید. این سخنان درد آقای نماینده نیز می باشد ایشان برنامه هایی برای جوانان دارند که کمی زمان می برد و انشاالله در آینده نزدیک در سطح شهرستان و حتی استان بیکار نخواهیم داشت.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
احسن بر شما واقعا شادی و نشاط برای قشرهای مردم متفاوت است اسن حور برنامه های مشک و ملار برای افراد خاصی شادی می آورد نه برای همه شادی ما رهایی از فقر و رفع تبعیض است
صبا
Iran, Islamic Republic of
برادر عارف پورفتحی خود و خانواده اش همیشه از طرفداران و حامیان تاجگردون و جریان چپ بوده اند حال چه شده که اینجوری میگه جای تعجبه
جواب امیر 65
Iran, Islamic Republic of
من از عزیزان کهگیلویه ای خواهش می کنم بیشتر به فکر شهر خودتان باشید ما مردم گچساران نزدیک به ۷۰ درصد به دکتر تاج گردون رای دادیم و قبولش داریم اما انتقادات ما بیشتر در جهت تقویت ایشان و گوشزد کردن مشکلات مهم تر هست وشادی هم لازم هست بسیار کار ایشان خوب بوده اما توقع از شخصیتی همانند دکتر تاج گردون بسیار بالاست چون ما گچسارانی ها او را بالا می بینم دنبال پست هم نیستیم ما بفکر جامعه ای پویا وپیشرو و پیشرفته وشادهستیم قضاوت بعضی از دوستان هم استانی بدلیل عدم شناخت کافی از مردم فهیم گچساران هست
ناشناس
اگه فقط مردم بومی گجساران توی این شهربودن تعدادکمط بیکارداشتندولی بخاطرشرکت نفت ازاستانهای همجواربه این شهرمهاجرت کردندکه متاسفانه بیشترمردم بومی بیکارموندن .
ناشناس
اگه فقط مردم بومی گجساران توی این شهربودن تعدادکمی بیکارداشتندولی بخاطرشرکت نفت ازاستانهای همجواربه این شهرمهاجرت کردندکه متاسفانه بیشترمردم بومی بیکارموندن .
ناشناس
دهدشت ونورابادن،نزدیک گچساران هستندولی هیچکدوم غیربومز ندارند گچساران بیشتربخاطرنفتشه وبخصوص مهاجرت بخاطر جنگ غیربومی شده.
ناشناس
دهدشت ونوراباد،نزدیک گچساران هستندولی هیچکدوم غیربومی ندارند. گچساران بیشتربخاطرنفتشه وبخصوص مهاجرت بخاطر جنگ غیربومی شده.
Iran, Islamic Republic of
احسنت یکعده که ار ناحیه نماینده برخوردارشده اند هرانتقاد ومشکلی را بدون خجالت به گذشته ربط می دهند در حالیکه نمایندگان قبلی ریس کمسیون برنامه وبودجه نبودند خوب اقای تاجگردون اگر نماینده دلسوزی بودندبایستی بوسیله لوایح وتلاش ایشان الان کهگیلویه وبویراحمد بیکاری ویا مشکل فقری نداشت پس ایراد به ایشان بر می گردد
باوی صادق
برادر عزیز تامین ارامش وامکانات اولیه مردم وظیفه حکومته..اگه هنوز کودک گرسنه یا نیازمندی هست بخاطر اختلاسای فراوانیه که شما مانند کبک سرتونو کردین زیر برف یا سیاسی نگاه میکنید..اگه نعوذ بالله خود امام زمان هم بیاد باز امثال شما میتازید..اصل را ول کردید به فرع چسبیدید..
فدایی
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد باید گفت به نویسنده این متن....این حرف دل تمامی جوانان و مردم این شهر است....مردمی که چون پارتی ندارن باید برن خودکشی کنن...چقدر وعده....چقدر دروغ....چقدر هی امروز و فردا کردنها....مردم خسته شدن....جوانان غیرتمند گچساران از بس ناامیدشدن....حتی نای آه و ناله ندارن....بجای برگزاری این جشنواره ها....پولش رو جمع کنن و چندتاطرح اشتغال زایی بزنن...پولش رو خرج کودکان دست فروشی که بجای مدرسه توی کوچه ها و خیابانها دست فروشی می کنن....پولش رو خرج جهیزیه چندتا جوان دم بخت کنن که بخاطر مشکلات مالی نمی تونن ازدواج کنن....پولش رو می تونن خرج هزاران برنامه و طرح کنن..پولش رو خرج فیش آب و برق و گاز زنان فقیری کنن که هرروز میان دفتر نماینده مجلس.....و ناامید برمی گردن.....چه فایده ....بدون شک همه شما بزرگواران از دردهای این مرز و بوم آگاهید.....اما گوش شنوایی یافت نمی شه....ای دل غافل....ای دنیا....کی می خواد جواب دل دردمند این مردم گچساران را بده....ای مسولین و حقوق بگیران....ای مدیران....بسه دیگه....بسه....همه خسته ایم.....خسته........خدا خیرت بده مدیر سایت که با انتشار این یادداشت حرف دل ما رو به گوش ناشنوای بزرگان رساندید
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کودک آدامس فروش هم در شور و غوغای جشن ادامسی خواهد فروخت اما در ماتم و عزا بودن کسی ادامس هم نمی خرد .شادی به کودک انرژی مثبت میدهد او را به اینده امیدوار می سازد .بگذار دمی کودک آدامس فروش الکی خوش باشد .واما برادر بخدا قسم تاجگردون نعمتیه برا گچساران در ادوار گذشته کدوم نماینده تونسته به اندازه ی تاجگردون بدرد شهرش بخره .اینقد نمک نشناس نباشین .اقدامات زیر بنایی را داره انجام میده و قطعا تا ۵ تا ۱۰ سال دیگه همه بهره مند میشتن از خدماتش
رضا وکیلی
Iran, Islamic Republic of
من نه نیاز به کار دارم و نه پول ونه پست ونه آدم سیاسی هستم ولی یه سوال دارم از دوستانی که میگن عملکرد تاجگردون مثبت بوده به من بگن چه کار مثبتی انجام داده کد.م طرح و پروژه برا جونای بیکار شهرمون آورده که عملی شده باشه یا تونسته باشه درصدی از آمار بیکاریمون کم کنه کلنگ زدن به درد مردم نمخوره مهم عملی شدن پروژه است نمونش پتروشیمی گچسارانه همش تبلیغات انتخاباتی بود تو دوره قبل این دوره هم که کارخانه لاستیک سازی رو برا نمایش انتخاب کرده افتتاح این طرح وپروژه های کوچک مثل سیتی سنتر و گاز رسانی به دو تا خونه آدم رو یاد کار های احمدی نژاد میندازه فقط میشه بهش "فت شو من وکی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام، به مطلب میگم خوب بهش فک کنید و یه تحقیق کوچولو انجام بدین.اقوام نماینده محترم تو این چند سال از کجا به کجا رسیدن چی بودن و چی شدن، نیروهایی که تو ادارت به کار گرفته شدن رو برید تحقیق کنید تا بشناسیدشون.همشون با امضای و اوکیه شخص نماینده اومدن.آقا نماینده کار کردن ولی چطور کار کردن، یه لقمه دادن ۱۰۰ تاخوردن، خود و نزدیکان
کلا
بابا تاج گردون جیبش پره ..حالش هم خوب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1