تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۲۴۱۰۳۰

عذاب مردم روستاهای لنده از وضعیت راه‌ها (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
مردم از مسائل مختلف از جمله تبعیض و کم کاری و بی اعتنایی به مشکلات گلایه‌مندند و احساس ناراحتی و رنج می‌کنند.
به گزارش کبنا، مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان کشور تأکید کردند: حضور پرشور مردم در مقابل دشمن کمین کرده برای بلعیدن ایران را به حساب گلایه نداشتن آنها از عملکرد مسئولان نگذارید چرا که مردم از مسائل مختلف از جمله تبعیض و کم کاری و بی اعتنایی به مشکلات گلایه‌مندند و احساس ناراحتی و رنج می‌کنند.
جاده های روستایی شهرستان لنده با اولین بارندگی به طور کامل مسدود می شودند و برخی از جاده های روستایی در این شهرستان با گذشت چندین روز هنوز هم مسدود هستند و مردم این روستا از وضعیت موجود گلایه منداند.
مردم روستاهای دم تنگ چاهن، لارب، چلی بره مل، کوه اسپید، دول آبزا، دره بنگ، چندارقوی، دلیک و سایر روستاهای شهرستان لنده از وضعیت موجود اداره راهداری و حمل نقل جاده ای به شدت گلایه منداند و بنا به گفته ساکنین این روستاها هر بار به اداره متولی مراجعه کرده اند کمبود اعتبارات را بهانه می کنند و همانند پتکی سنگین بر سر مردم فرود می آورند.
متاسفانه گلایه و نگرانی مردم در هر دو بخش مرکزی و موگرمون به اندازه ای است که دیگر هیچ امیدی به بازگشایی و رفع مشکل آن برای همیشه وجود ندارد و تنها حسرت داشتن جاده ای مناسب را با وضعیت موجود این اداره می خورند و از مسئولان ارشد این شهرستان و استان نیز گلایه منداند.
برخی ا مردم این روستاها اظهارداشتند که بیش از چندین نوبت با بخشداران و فرماندار و حتی مسئولان استانی در خصوص وضعیت راه های روستایی دیدار داشتند ولی هیچ نتیجه قابل قبولی از طرف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در پی نداشت و به قول شاعر: امیدوار بود آدمى به خیر کسان /مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان.
حال باید فرمایشات مقام معظم رهبری را که در ابتدای کلام فرمودند: مردم از مسائل مختلف از جمله تبعیض و کم کاری و بی اعتنایی به مشکلات گلایه‌مندند و احساس ناراحتی و رنج می‌کنند.
امیدواریم مشکلات جاده های روستایی شهرستان لنده با کمی تدبیر و احساس مسئولیت در قبال حق الناس هرچه سریعتر رفع شود تا بیش از این شاهد نگرانی مردم از مطالبه به حق خویش نباشیم.

 
-------------------------------
گزارش: سید اسماعیل میری
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1