تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۲۴۰۹۵۵

مواظب افرادی که «آش را با جاش» می‌خواهند، باشید

۰
کبنا ؛ 
سید ایمان تقوی

بیش از ۹۰ نامزد برای حضور در شورای اسلامی شهر دهدشت در دوره پنجم انتخابات ثبت نام کرده‌اند.
اگر فرض کنیم تمامی افرادی که برای حضور در شورای شهر ثبت نام می‌کنند انسان‌های بسیار خوبی هستند، اما برای حضور در شورای شهر و مدیریت یک شهر ۶۰ هزار نفری فقط و فقط خوب بودن برای ما شهروندان دیگر ملاک نیست.
در دوره‌های قبلی افراد خوب بسیاری در شورا حضور داشتند که متأسفانه بعداً نتوانستند حق مطلب را برای مردم این شهر تاریخی ادا کنند و همین شد که امروز می‌بینیم از ده شت زیبا فقط نامی مانده و بس!
اینجانب طی روزهای آینده و پس از تائید نهایی کاندیداهای محترم مطالب بیشتری را بدون رودربایستی خواهم نوشت، اما تا آن زمان خاطر مبارک اعضای محترم هیات اجرایی انتخابات شورای شهر دهدشت را به این نکته معطوف می‌دارد که با «ذره‌بین فوق دقت» تائید نهایی را انجام بدهند تا پای افرادی را که ممکن است بعدها با حضور در شورای شهر نتوانند برای شهر کار مثبتی انجام بدهند را به شورای شهر باز نکنند.
تجربه ثابت کرده خیلی‌ها در مقابل ثروت موجود در شهر، دست‌ودل شان به یک‌باره لرزیده و می‌لرزد و اتفاقی که نباید بیفتد را انجام داده و اینک برای خود و اطرافیانشان دَم و دستگاهی به هم زده‌اند و سفره‌ای را که دور آن نشسته‌اند را تمام و کمال برای خود می‌خواهند و حتی حاضر نیستند جای آش را هم به دیگران بدهند و ختم کلام اینکه «آش را با جاش» تصاحب کرده‌اند.
لذا درخواست می‌شود اعضای محترم هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر دهدشت در زمینه تائید نهایی «مو را از ماست بیرون بکشند». والسلام
نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1