تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۲۴۰۵۹۱

پاسخ استاندار به مخالفان جشنواره «مشک و ملار» گچساران / مردم به دور از عواطف طایفه‌ای در انتخابات شرکت کنند

۹
۰
کبنا ؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم به دور از عواطف و احساسات قومی و قبیله‌ای در انتخابات شرکت کنند.


به گزارش کبنا نیوز، سید موسی خادمی در حاشیه اختتامیه دومین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی روستاهای گچساران که با حضور مردم و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: در  ماه‌های آینده یک آزمون بزرگ در کشور ما برگزار می‌شود که یک بار دیگر مردم ایران  همچون سنوات گذشته از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاگفت:  انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا یک آزمون محلی بزرگ برای استان کهگیلویه وبویراحمد است که استان ما همچون گذشته سربلند خواهد بود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد: یک آزمون بزرگ ملی دیگر انتخابات ریاست جمهوری است که در ماه آینده نیز برگزار می‌شود  و امیدواریم که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان که مانند گذشته نشان داده‌اند که همیشه صدر اول انتخابات هستند این بار نیز با مشارکت بیشتری در این انتخابات شرکت کنند.

خادمی با اشاره به انتخابات اعضای شورای شهر و روستا در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: مردم استان با آگاهی کامل و به دور از عواطف و احساسات قومی و قبیله‌ای در این زمینه بتوانند روسای خوب برای توسعه و پیشرفت استان انتخاب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: جشنواره امروز که با نام مشک و ملار در روستای سرآب‌ننیز برگزار شده دارای سه خصوصیت خوب برای مردم این شهرستان است.

خادمی ادامه داد: این جشنواره در ایام نوروز با ماهیت شادی، سبزی و شکوفایی در این ایام در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش ورزشی است و مورد تاکید تمام علوم است که شهرستان گچساران نیز در زمینه ورزشی در استان پیشتاز بوده است.

خادمی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این جشنواره نیز به صورت استانی و در سطح تمام شهرستان‌ها نیز برگزار شود.

استاندار کهگیلویه و وبویراحمد با اشاره به این جشنواره گفت: این جشنواره ورزشی  و جنگ شادی است که مورد تاکید اسلام نیز است.

وی عنوان کرد: شادی یک خصلت طبیعی و ذاتی انسان است و ما نباید انسان‌ها را از شادی دور کنیم.

خادمی با اشاره به استقبال کثیری از مردم در این جشنواره عنوان کرد: این نشان دهنده آن است که مردم نیاز به شادی و نشاط دارند و این شادی‌ها نباید از خطوط قرمز اسلام عبور کرد تا همچنان این جشنواره‌ها نیز برگزار شوند./فارس

نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
واقعن تو هنوز رو داری در مورد قوم گرایی صحبت کنی فکر میکنی مردم هالو هستن نمیفهمند فقط تو میفهمی تو اوج قوم گرایی را در استانداری راه انداختی حالا این حرف را میزنی به خدا مردم اگر غیرت داشته باشن نباید به روحانی رای بدهند تا امثال شماها جمع بشید
پارتی روزانه
Iran, Islamic Republic of
اباالفضل علمدار خادمی رو بردار.
صادق
Iran, Islamic Republic of
وقتی همه مجریان در شهرستان باشت و گچساران، قومی و باندی انتخاب شده اند!! قطعا بقیه راه را هم در پست‌و های سیاسی تعیین میکنند! و سایت های و،،، هم کارشان تبلیغات قومی است!
Iran, Islamic Republic of
نو بهار است در آن کوش که خوش دل باشی که بسی سبزه دمد باز و تو در گل باشی
ناشناس
فقط خداکنه توی انتخابات امسال شوراتقلب نباشه.
گچساران
این جشنواره فقط و فقط بهانه بود تا تاجگردون طرفدارانش دور هم جمع کنه این جشنواره ها لازم هست ولی نه به بهانه تبلیغات نماینده ،طوری رفتار میکنن که انگار نماینده مجری این جشنواره بوده
احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام مدیر محترم لطفا نظرات افراد را،درج،کنید،من،نظر،دادم،منعکس،نشده
همکار
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز اگر شجاعت داری منتشر کن: اینجای حرفای خادمی بخونین" مردم استان با آگاهی کامل و به دور از عواطف و احساسات قومی و قبیله‌ای در این زمینه بتوانند روسای خوب برای توسعه و پیشرفت استان انتخاب کنند.... حالا سوال: خودت چندتا از مدیران کل و مسوولین بدون نگاه قومیتی انتخاب کردی؟؟؟ ساداتی هاییی که در زمان احمدی نژاد مدیر بودن وهمچنان هستن چون با خوت خویش وقوم هستن....
گچسارانی اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
کرو بگو یا خدا گپ گپو نزن تو
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1