تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۲۴۰۴۴۳

دولت به دنبال ایجاد نشاط و امید در بین مردم است

۳
۰
کبنا ؛ 
استاندار در استقبال باشکوه مردم بهمئی از جشن نوروزی در منطقه گردشگری «قلعه نادر» گفت: دولت به دنبال ایجاد نشاط و امید در بین مردم است.
به گزارش کبنا نیوز، جشن نوروزی با شعار «همدلی، امید و اعتماد مردمی» با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار شهرستان بهمئی و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه گردشگری «قلعه نادر» بهمئی برگزار شد.
 

 
سید موسی خادمی در جمع مردم بهمئی با تبریک عید نوروز گفت: ایجاد شور و نشاط در بین مردم از برنامه های دولت تدبیر و امید بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: استقبال مردم بهمئی از این جشن نشان می دهد که مردم امید و نشاط می خواهند و دولت باید با حفظ ارزش های اسلامی زمینه نشاط را برای مردم فراهم کند.
وی افزود: شهرستان بهمئی ظرفیت بالای گردشگری در بخش های طبیعی و تاریخی دارد که امیدواریم شاهد شکوفایی بیشتر صنعت گردشگری در این شهرستان باشیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: این اداره کل آمادگی دارد در صورت همکاری مردم و واگذاری زمین به این اداره کل، در منطقه گردشگری قلعه نادر زیرساخت های گردشگری ایجاد کند.
محمود باقری افزود: در سفر رئیس جمهور به استان ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه گردشگری شهرستان بهمئی اختصاص یافت.
وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت بالای هنرمندان شهرستان بهمئی در زمینه تولیدات صنایع دستی، به دنبال ایجاد کارگاه های بزرگ تولیدی صنایع دستی در این شهرستان هستیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد همچنین این قول را به مردم بهمئی داد تا لباس محلی مردم این شهرستان را ثبت ملی کند.
باقری تصریح کرد: در سال ۹۶ تلاش می کنیم تا کارگاه تولید لباس محلی مردم بهمئی در این شهرستان راه اندازی شود.
وی ابراز کرد: ایجاد نشاط، امید و اعتماد مردمی از برنامه های دولت تدبیر و امید بوده است که در سال های گذشته تلاش کردیم با برگزاری جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها هم آداب و رسوم مردم را به کشور معرفی کنیم و هم امید و نشاط لازم را در بین مردم ایجاد کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن بزرگ نوروزگاه به مدت پنج روز در شهرستان کهگیلویه به منظور معرفی احیای سنت های فراموش شده مردم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود که امروز چهارمین روز خود را پشت سر گذاشت.
باقری بیان کرد: در سایر شهرستان های استان نیز جشن نوروز با محوریت معرفی آداب، رسوم و احیای سنت های فراموش شده و معرفی آنها به گردشگران در حال برگزاری است.
بر پایه این گزارش، استقبال مردم بهمئی از این جشن به گونه ای بود که مسئولان استانی در ترافیک جاده دسترسی به قلعه نادر ساعاتی را معطل شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

انصاف
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندارد خیلی خوب گفتید، نشاط و امید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راست گفتید.......................................بعد از کشتن سهراب و داوای بی هوشی
کاظم
Iran, Islamic Republic of
نشاط با رفع معضل بیکاری حاصل می شود نه به بوق کرنا ودهل
فرجی
Iran, Islamic Republic of
مردم دغدغه شغل و معیشت دارند، اما استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی گویا خواب هستند، آقای استاندار ساز و دهل نون نمیشه برای این مردم .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1