تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۲۴۰۳۲۹

ثبت‌نام ۱۰۴۹ برای انتخابات شوراهای کهگیلویه / ۹۲ نفر کاندیدای شورای شهر دهدشت شدند

۰
کبنا ؛

معاون فرماندار کهگیلویه گفت: هزار و ۴۹ نفر برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه نام نویسی کرده اند.



به گزارش کبنا نیوز، معاون فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه از این تعداد ۹۷۹ نفر مرد و ۷۹ نفر زن هستند گفت: از این تعداد داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی ۱۵۷ نفر در حوزه های شهری و ۸۹۲ نفر هم در حوزه های روستایی نام نویسی کرده اند.
خسروی با بیان اینکه در شهر دهدشت ۹۲ نفر نام نویسی کرده اند که ۷ نفر از آنان زن هستند افزود: در شهر سوق ۱۴ مرد و ۲ زن، در قلعه رئیسی ۱۷ مرد و ۲ زن و در شهر دیشموک هم ۳۰ نفر مرد نام نویسی کرده اند.
وی با اشاره به اینکه از هزار و ۴۹ نفر نام نویسی شده برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کهگیلویه ۱۸۴نفر زیر ۳۰ سال سن دارند ادامه داد: ۲۲۴ نفر بین ۳۰ تا ۳۵ سال سن، ۲۱۱ نفر بین ۳۶ تا ۴۰ سال سن، ۱۸۷ نفر بین ۴۱ تا ۴۵ سال سن، ۱۱۴ نفر بین ۴۶ تا ۵۰ سال سن، ۱۰۰ نفر بین ۵۱ تا ۶۰ سال سن و ۳۰ نفر هم ۶۱ سال به بالا سن دارند.
خسروی سطح سواد افراد ثبت نام شده را بین زیردیپلم تا فوق لیسانس عنوان کرد و گفت: از این تعداد افراد ثبت نام شده ۵۳ نفر فوق لیسانس، ۱۹۶ نفر لیسانس، ۵۹ نفر فوق دیپلم، یک نفر حوزوی، ۱۳۴ نفر دیپلم و ۶۰۶ نفر زیردیپلم تحصیلات دارند.
وی به اشتغال افراد ثبت نام شده در حوزه شهری اشاره کرد و افزود: در حوزه شهری شهرستان کهگیلویه ۸۷ نفر کارمند، سه نفر بازنشسته، ۶ نفر بیکار، ۱۶ نفر سایر و بقیه دارای شغل آزاد هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1