تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۲۴۰۱۰۹

ثبت‌نام ۴۶۳۸ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان / حضور ۶۰ زن در انتخابات شوراهای شهر

۰
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از ثبت‌نام ۴ هزار ۶۳۸ نفر برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: شاهد رشد ۴۳۸ نفری داوطلبان پنحمین دوره این دوره از انتخابات نسبت به دوره چهارم هستیم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام پایان زمان ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳۰ اسفند آغاز و ۶ فروردین به اتمام رسید.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اعلام تعداد افراد ثبت‌نام کننده برای شرکت در این دوره از انتخابات گفت: ۴ هزار و ۶۳۸ نفر برای شرکت در این دوره از انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند که شاهد رشد ۴۳۸ نفری آمار داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نسبت به دوره چهارم هستیم.
وی تصریح کرد: ستاد انتخابات استان، شهرستان‌ها و بخش‌های استان تا لحظات پایانی زمان قانونی ثبت‌نام با حساسیت و جدیت نسبت به نام‌نویسی از داوطلبان شوراهای شهر و روستا اقدام کرد.
این مسؤول با اشاره به آمار ۴ هزار و ۶۳۸ نفری تعداد ثبت‌نام شدگان گفت: از این تعداد ۷۲۶ نفر در حوزه شهری و سه هزار و ۹۱۲ نفر در حوزه روستایی نام‌نویسی کردند که ۳۳۷ نفر زن و ۴ هزار و ۳۰۱ نفر مرد هستند.
محمدی اضافه کرد: از مجموع ۷۲۶ نفر داوطلب انتخابات شورای شهر، ۶۰ نفر زن و ۶۶۶ نفر مرد هستند و از سه هزار و ۹۱۲ داوطلب شورای روستا، ۲۷۷ نفر زن و سه هزار و ۶۳۵ نفر مرد هستند.
وی خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۷ شهر واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای شهر روند ثبت‌نام این شهرها کامل شده و از مجموع ۷۰۴ روستای واجد شرایط ثبت‌نام، ثبت‌نام ۷۰۶ روستا کامل و نهایی شده و تعداد ۳۴ روستا به حد نصاب نرسیده است.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ۳۴ روستایی که داوطلب آنها به حد نصاب نرسیده انتخابات شورای روستا برگزار نمی‌شود، افزود: از این تعداد روستا، ۱۴ مورد مربوط به شهرستان بویراحمد، ۱۸ مورد در شهرستان کهگیلویه و دو مورد هم در شهرستان باشت هستند.
این مسؤول با بیان اینکه رشد آمار داوطلبان شوراهای شهر و روستا نسبت به دوره چهارم نشان‌دهنده  افزایش آگاهی مردم دارد، گفت: با این میزان داوطلب ثبت‌نام کننده در سطح استان شاهد برگزاری انتخابات رقابتی و با مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: نحوه عملکرد مجموعه ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها به ویژه در تعطیلات ایام نوروز قابل تقدیر است و نشان از تعهد بالای کاری آنان و تلاش در راستای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و حداکثری دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1