تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۴۰۰۷۰

آمار نهایی ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی بویراحمد

۳
۰
کبنا ؛سید محمدکاظم نظری صبح امروز در جلسه بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستای شهرستان بویراحمد که با حضور هیات نظارت انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان برگزارشد، ضمن قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران اجرایی ستاد انتخابات اظهار کرد: خوشبختانه روند ثبت‌نام در ستاد انتخابات شهرستان به خوبی صورت گرفت.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با همه کمبودها و نواقصات تمام تلاشمان را برای اجرای مطلوب ثبت‌نام کنندگان شوراهای شهر و روستا به کار گرفتیم، گفت: امیدواریم با تلاش مضاعف تمامی دست‌اندرکاران انتخابات، شاهد برگزاری انتخابات پرشور و سالم در شهرستان باشیم.
نظری در ادامه سخنان خود به تعداد ثبت‌نام کنندگان شهرستان بویراحمد به تفکیک شهر و بخش اشاره کرد و گفت: در اولین روز ثبت‌نام تا روز هفتم شهر یاسوج ۱۵۵ نفر، شهر مادوان ۳۰، شهر چیتاب ۱۱ نفر،  شهر مارگون ۲۳ نفر و شهر گراب سفلی ۲۷ نفر ثبت‌نام آن‌ها برای شورای اسلامی شهرهای مذکور ثبت‌نام کردند.
وی با بیان اینکه تعداد ثبت‌نام کنندگان شوراهای روستایی بخش مرکزی ۶۳۵ نفر بوده، گفت: بخش کبگیان با ۱۱۶ نفر، بخش لوداب ۱۸۷ نفر و مارگون ۲۶۸ نفر ثبت‌نام نهایی شدند.
این مسؤول جمع نهایی تعداد ثبت‌نام کنندگان شهرستان بویراحمد را هزار و ۴۵۵ نفر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه روند ثبت‌نام به خوبی طی شد و با مشکل خاصی در این بین مواجه نشدیم.
نظری به آمار ثبت‌نام کنندگان شهرستان بویراحمد به تفکیک مدرک تحصیلی اشاره کرد و گفت: با پایان یافتن زمان ثبت‌نام سه نفر دارای مدرک دکترا، ۱۱۰ فوق‌لیسانس، ۳۵۳ نفر لیسانس، ۱۱۵ نفر فوق دیپلم، ۲۰۶ نفر دیپلم و ۲۷۷ نفر زیر دیپلم در شهرستان بویراحمد ثبت‌ نهایی شدند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان شورای اسلامی شهرستان به تفکیک ترکیب سنی داوطلبین را در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ عنوان کرد و گفت: به تفکیک جنسیت ثبت‌نام کنندگان هزار و ۳۳۳ نفر مرد و ۱۱۹ نفر زن برای شوراهای شهر ثبت‌نام کردند.
نظری بیان کرد: شهر یاسوج با ۱۳۶ مرد و ۱۹ زن، شهر مادوان با ۲۶ مرد و چهار زن، شهر چیتاب با ۱۱ مرد، شهر مارگون با ۲۲ مرد و یک زن و شهر گراب سفلی با ۲۵ مرد و دو زن برای کرسی شوراهای شهر به رقابت می‌پردازند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تهابي
Romania
درود بر اقای بیننده حتما پیروز است
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر صالح نسب دکترای شهرسازی لیاقت شورای شهر دارد
شیران بویراحمدی
Hungary
تو را به خدا به افراد متخصصی چون دکتر‌ نگین تاجی رای بدید تا این شهر از این فلاکت بیاد بیرون دیگه بسه طایفه گری و احساسات که هیچ دردیو به حال مردم دوا نمیکنه
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1