تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۰
کد مطلب : ۲۴۰۰۴۴

گفت‌وگویی صریح با کاندیدای اصلاح طلب چرام: آمده‌ام که پاسخگویی و شفافیت را به شورای شهر چرام بازگردانم

۲۱
۱
کبنا ؛فرزاد باقرزاده کاندیدای اصلاح طلب شورای شهر چرام برای ورود به عرصه انتخابات شورا در فرمانداری چرام ثبت نام کرد
به گزارش کبنا نیوز از چرام، فرزاد باقرزاده کاندیدای اصلاح طلب شورای شهر چرام در گفت و گو با خبرنگاران برنامه ها و اهداف خود را از ثبت نام در شورای شهر چرام بیان کرد
باقرزاده با اشاره به بیوگرافی خود گفت:فرهنگی ۴۳ساله و دارای مدرک کارشناسی جغرافیا و کارشناسی ارشد هیروژو مولفیک و تاثیر آن بر نامه ریزی محیطی و همچنین دانشجوی کارشناسی حقوق پیام نور هستم.
وی در ابتدا ضمن تقدیر از جامعه رسانه ای کشور،استان و علی الخصوص رسانه های شهر چرام که حقیقتا چشمان تیزبین عرصه های مختلف جامعه هستند در پاسخ به این سئوال که از چه جریانی سیاسی وارد انتخابات شورای شهر چرام شده پاسخ داد:واقعیت این است که در سالهایی که از عمر شورای شهر می گذرد که به همت و تلاش آقای خاتمی این امر معطل شده در قانون اساسی احیا شد و تاکنون در شهر چرام انتخابات دارای دو هویت و دو بعد متفاوت بوده یکی هویت سیاسی و دیگری بعد قومی و قبیله ای.

وی افزود:هویت قومی و قبیله ای در انتخابات چند سال اخیر پررنگ تر بوده و در بعد سیاسی که امری کاملا مدرن و برخواسته از ساختار دموکراتیک جوامع توسعه یافته است.
باقرزاده در خصوص جریان سیاسی خود گفت:حقیر خوشبختم که مختصات سیاسی و تعلق فکری که همان اصلاح طلبم ،اصلاح طلبی که شفاف است ،اصلاح طلبی که از هرگونه معاملات پشت صحنه به دور است همه می شناسند  مردم چرام و دوستان رسانه ای مرا کاملا می شناسند و به آن هم  مفتخرهستم.
کاندید اصلاح طلب شورای شهر چرام گفت:منتها واقعیت این است که بحث شورا و امور شهری امری است که باید فارغ از جناح بندی های سیاسی باشد و فردی که وارد شورا می شود می بایست از همه نگرش ها استفاده کند و من نسبت به افرادی که در جناح مقابل فکری حقیر هستند احترام ویژه ای قائلم بخصوص افراد سالم و صادق و همیشه چنین افرادی می ستایم.
وی بیان کرد:شورا در واقع انبانی باشد که همه سلایق و تجربه ها و افراد با تجربه می باست در آن حضور داشته باشد و ترکیبی از افراد باتجربه و جوانان تحصیلکرده که همه با هم افزایی امور شهری را به نحو احسن انجام دهند.
هدف از ورود و ثبت نام در انتخابات شورای شهر چرام
فرزاد باقرزاده کاندیدای شورای شهر چرام گفت:همانطور که شما دوستان رسانه ای و همه مردم می دانند شهر چرام از سال ۵۶واجد شهرداری شده و در آن موقع حداقل تعداد شهرداری های کشور قریب به ۵۰۰شهر بود و جمعیت شهر چرام در سال ۵۶چیزی قریب به ۲الی ۳هزار نفر بوده است.
وی بیان کرد:این در حالی است که جمعیت شهرچرام طبق آخرین سرشماری ها نزدیک به ۱۳هزار و ۷۵۰نفر است و در عرض ۴۰سال جمعیت شهری چرام به بیش از چهار برابر رسیده است.اما سوال اینجاست آیا با توجه به سابقه و ظرفیت چرام ،خدمات به همان اندازه توسعه پیدا کرده است ؟چیزی که همه مردم می بینند متاسفانه جواب منفی است.
کاندیدای شورای شهر چرام در انتخابات پیش رو گفت:حقیر با توجه به علاقه ای که به زادگاهم دارم و توسعه شهر و کشورمرا توسعه کشورم می دانم طبیعی است که ابتدا انسان در آن شهری که زندگی می کند حساسیت لازم به پیشرفت شهرش را داشته باشد.
باقرزاده تاکید کرد:در سالهای اخیر شهر چرام به اندازه شایستگی آن پیشرفت نکرده و در این دوره بنده فرصت را غنیمت شمرده و انشالله با اعتماد مردم اگر وارد شورای شهر شدم تلاش می کنم امکانات و رفاه عمومی شهروندان را بیش از آن با همفکری مردم و سایر اعضای شورا محیطی امن و دلپذیر را مهیا کنم.
وی افزود:یکی از دلمشغولی های سالهای اخیر بنده این است که مردم نسبت به شورا و شهرداری اعتماد کافی را ندارندو تا حدودی دوستان عزیز شورا در سالهای اخیر نتوانستند مردم را در تصمیم گیری دخیل بدهند .
وی با اشاره به برنامه ها و پیشنهاد ات خود در جهت ارتباط بیشتر با شهروندان و اینکه در تصمیم گیری ها مشارکت نمایند اظهار داشت:جلسات مداوم و منظمی را هر چند ماه یکبار برگزار کنند و نکته نظرات شهروندان را بشنوند و به کار بگیرند و در آن جلسات حتما اعضای شورا و شهرداری و پرسنل مرتبط شهرداری حضور داشته باشند.
فرزاد باقرزاده بیان کرد:راهکار بنده این است که حتما جلسات را با فواصل ۳ماهه یا ۶ماهه در مکان های عمومی بزرگ برگزار کنیم تا همه علاقه مندان حضور داشته باشند .
انتخاب شهردار
کندیدای اصلاح طلب شورای شهر چرام گفت:در صورت قبولی در شورای شهر بعداز انتخاب شدن با همه نگرش ها و بزرگان چرام  دیدار داشته و برای انتخاب شهردار گزینه های مورد نظر را دریافت و شهردار را با کمک دیگر اعضای شورا از بین آنها با دارا بودن ویژگی هایی همچون متخصص و آگاه و سالم و پاکدست را انتخاب می نمائیم.
عدم شفاف سازی ،عملکرد شورای فعلی را زیر سئوال برده است
فرزاد باقرزاده کاندیدای اصلاح طلب شورای شهر چرام گفت:کشورهایی که توسعه پیدا کردند هیچگاه به گذشته توجه نکردند اما در کشور ما بیشتر نگاه به گذشته است و به نظر من شورای گذشته در بعد سواد و مدرک شورای خوبی بود و می توانست عملکرد بهتری داشته باشد.
وی افزود:به نظر حقیر یکی از دلایلی که حرف و حدیث هایی که گفته و کارایی این شورا را زیر سئوال برده این است که اختلافات این شورا بیشتر از اشتراکات بود و اگر می توانستند بر اختلافات فائق بیایند و به حل مشکلات شهر بپردازند قطعا به خوبی از عملکرد از آنها یاد می کردند .
وی افزود:یکی دیگر از اشتباهات این است که نسبت به نظرات مردم در چرام توجه شود فی المثل در بحث انتخابات شهردار که در بین مردم وجود دارد نظرات اغلب آنها به دنبال شهردار بومی متخصص و متعهد بود که متاسفانه شورا به این امر توجه نکرد.
باقرزاده در خصوص عملکرد شورای شهر فعلی چرام گفت:عملکرد این شورا را نه کاملا مثبت و نه منفی می بینم بلکه عملکرد این شورا خاکستری بوده است و تلاش خوبی هم انجام دادند هر چند دیر شد.
تاسف از عدم ثبت نام کاندیدای بانوان در انتخابات شورای شهر چرام
کاندیدای اصلاح طلب شورای شهر چرام در خصوص توجه به حوزه بانوان در شورای شهر گفت:متاسفانه یک نگرانی دارم و این که زنان و دختران چرام از انتخابات پنجمین مرحله شورای شهر چرام استقبال نکردند در حالیکه این ها نیمی از جامعه هستند .
وی افزود:بانوان تحصیلکرده بسیار خوبی در سطوح مختلف هستند و زنانی هستند که توانایی مدیریتی خوبی دارند و می توانند پا به پای مردان امور شهری را سر و سامان بدهند و جای نگرانی است که چرا ورود پیدا نکردند و باید این مهم ریشه یابی شود.
منابع درآمدی  پایدار شهرداری چرام
باقرزاده در خصوص تامین درآمد پایدار شهرداری چرام برای کاهش وابستگی به اعتبارات قطره چکانی دولتی گفت:با توجه به اینکه شهرداری ها همیشه با نوسانات زیادی در بحث پرداخت حقوق کارگران و همچنین پیشبرد امور عمرانی و فرهنگی دارد باید به سمت درآمدهای پایدار رفت.
وی افزود:شهرداری چرام می تواند از کارخانه آسفالت و قیر،کارخانه سنگ و شکن،سی ان جی شهرداری ،باغ چشمه بلقیس و دستگاه های سنگین به عنوان منابع درآمد پایدار استفاده کند.
کاندیدای دور پنجم شورای شهر چرام گفت:هر چند معتقدم نباید اکوسیستم باغ چشمه بلقیس فدای درآمدزایی شود و ضمن لحاظ پیوست های فرهنگی بومی می بایست در حفظ و توسعه این باغ که یادگار نیک مرحوم اسکندرخان چرامی به کمک سایر مردم این دیار آباد گشته اهتمام ورزید.
فرزاد باقرزاده در پایان بیان داشت :از همه بزرگان طوایف و گرایش های سیاسی برای حضور در این عرصه رخصت می طلبم و البته انتظار داشتم افراد با تجربه بیشتری حضور داشته باشند و از آنها معذرت می خواهم و ما را به بزرگواری خودشان ببخشند و انشالله در صورت اعتماد مردم شریف چرام بتوانم نماینده شایسته ای در شورای شهر آینده چرام باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
غره خوا رحم کنه
موسوی
Iran, Islamic Republic of
درودبربرادر فرهیخته وخوشنام استانمان جناب استادباقرزاده،ای کاش توفیق داشتم در روز انتخابات شورای شهر ،درشهرچرام باشم وبرگه تعرفه خود رامزین کنم به نام این برادر ارزشمند که صراحت لهجه ایشان قابل ستایش می باشد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر باقرزاده قهرمان
درود
Iran, Islamic Republic of
حاج فرزاد عزیز ، راه خروج چرام از بن بست احترام به همدیگر با مشارکت مردمی است ولاغیر/ دوران شعارگرایی به سرآمده و مشکلات معیشتی و اقتصادی ناشی از ناکارآمدی دولت جنابعالی بسر آمده
چرام
Iran, Islamic Republic of
درود براستادباقرزاده شفاف و توانمند و دلسوز
چشمه بلقیس۳
Iran, Islamic Republic of
واقعا کاش افراد دلسوز وروراستی مثل اقای فرزاد باقرزاده منتخبین شورا این دوره شوند
موسوی
Iran, Islamic Republic of
درود استاد باقرزاده عزیز الحق که بر مدار اندیشه و واقعیت سخن راندی حضرتعالی فردی دانا و توانمندی و جایگاه شما فراتر از این،،، افسوس و صد افسوس به امید پیروزی مقتدارانه شما در این عرصه
چرام من
Iran, Islamic Republic of
صددرصد همینطور میباشد و ما به امید شفاف سازی و دیدگاه اصلاح طلبانه تان بهتون رای خواهیم داد
بایاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد سخن و عمل و مرد صادق استاد فرزاد باقرزاده عزیز
علی
United States
متاسفانه اعضای شورای گذشته در فکر چرام آبادی شهر مردم شهر نبودند رفتند خوردن بردن فکر مردم براین است هرکس پا به این انتخابات گذاشته هدفش صالح ساخت شهر نبوده بلکه غارت غارت غارت البته بحث براین نیست که همه عارتگرند هستند آدمهای سالمی که هنوز نیامده اند بیاید امتحان خود را با سر بلندی به پایان رسانید افراد دیگری هستن درواقع اصول گرا حالا با چهره اصلاح طلبی به میدان آمده گرچه مردم ازاین شاعر پوچ خسته شدن مثال روحانی
علی خنجری نباری سفلی
United States
متاسفانه اعضای شورای گذشته در فکر چرام آبادی شهر مردم شهر نبودند رفتند خوردن بردن فکر مردم براین است هرکس پا به این انتخابات گذاشته هدفش صالح ساخت شهر نبوده بلکه غارت غارت غارت البته بحث براین نیست که همه عارتگرند هستند آدمهای سالمی که هنوز نیامده اند بیاید امتحان خود را با سر بلندی به پایان رسانید افراد دیگری هستن درواقع اصول گرا حالا با چهره اصلاح طلبی به میدان آمده گرچه مردم ازاین شاعر پوچ خسته شدن مثال
محمد جواد قاسمیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای باقرزاده…
بدون شک جای شما در شورا با توجه به سبقه فعالیت های سیاسی و فرهنگی و توان بالای مدیریتی شما خالی ست امیدوارم با توجه به تعاملات اجتماعی شما و توان بسیار بالای شما برای جذب جوانان ک از دایره رای های قومیتی فاصله گرفته اند بتوانید در انتخابات پیش رو موفق پیروز باشید انشاااااا.….
زنده باد بهار
Iran, Islamic Republic of
امکان ندارد ایشان رای بیاورد/ شکست اصلاح طلبان هزار و ۴۰۰ رایی در انتخابات های چرام قطعی است برای همیشه/ زنده باد بهار
نظارتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مردم شریف چرام و استاد باقرزاده ، به درستی مسئولیت پاسخگویی مهمترین وظیفه مسئولان می باشد ، لذا شوارها باید بعد نظارتی خود را بر عملکرد شهرداری تقویت نمایند که استاد باقرزاده به درستی نقشه راه خود در صورت موفقیت در انتخابات تبین کردند .
جمال
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان یک اصولگرا همیشه برای باقرزاده اصلاحطلب همیشه احترام قائل بودم چون هیچگاه اهل معامله و بازی نبوده است انسانی پاکدست- شفاف و بدون از ریاکاری است و همیشه رک و راست حرفش را میزند و اهل چاپلوسی هم نیست
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
شاخص ترین چهره اصلاحطلب چرام بدون شک باقرزاده است و کسانی که ایشان را میشناسند میدانند چقدر صادق و توانمند هست
اسد
Iran, Islamic Republic of
باقرزاده قبلا معلم بود واقعا با سواد بود
خیلی هم رک و بدون پرده حرف میزد
در اصلاحطلبی از همه جلوتر بود اما هیچگاه به دنبال پست و مقام در اصلاحات نبود
فن بیان بسیار قوی دارد و تحلیل های سیاسی اجتماعی دقیق و عمیقی میکند
محمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد بهار?? اقای باقرزاده معلم بسیار خوب و انسانی متشخص هستن،حالا متاسفانه یاخوشبختانه رای نمیارن چون اگه نگاهی به اسامیه کاندیدا کنید و تقسیم بندی طایفه ای مشخصه که کی رای میاره،ای کاش ای کاش مردم چرام فقط یک بار دست از انتخاب طایفه ای و سیاسی بردارن و فقط شهرچرام را ببینن،خداوکیلی نگا اسامی کنی،چ کسانی اومدن که میخان چرام را چرام کننن؟؟ما کلا همه چیمون به هم میاد
روزبه
Iran, Islamic Republic of
خردمند رای میاره
انتخاب بدون قومیت
Iran, Islamic Republic of
انشالله یکی ازخروجی ۵نفره شهرسبزچرام استادتوانمند و پاک دست فرزادباقرزاده خواهدبود
شهرکی مقیم چرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد سخن و دانای توانا روابط عمومی قوی فرزادباقرزاده انشالله که مردم فهیم چرام بدورازهرگونه قوم گرایی ایشان را جهت امورات به پارلمان شهری حمایت کنند
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1