تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : ۲۳۹۹۳۴

اعزام پزشک و دندان‌پزشک در طرح نوروز جهادی در مناطق محروم

۰
کبنا ؛مالک انوری پور با اشاره به خدمت‌رسانی ۱۲ گروه جهادی در مناطق محروم استان در ایام نوروز ۹۶، گفت: حضور ۱۲ پزشک و دندان‌پزشک در منطقه محروم سیلاب و کلوار ازجمله فعالیت‌های جهادگران دانشجویی در شروع سال جدید می‌باشد که خود نشانگر دغدغه مندی قشر انقلابی در هرلحظه‌ای می‌باشد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، وی بابیان اینکه جامعه مدنظر این گروه جهادی جهت پوشش فعالیتی منطقه سیلاب کلوار سفلی و علیا و روستاهای اطراف می‌باشد، تصریح کرد: علاوه بر ۱۲ نفر برادر و خواهر تیم پزشکی، تعداد ۱۷ نفر طلبه برادر و خواهر و همچنین ۷ دانشجو در این اردو حضور دارند که به کارهای فرهنگی، آموزشی و مشاوره‌ای مشغول خواهند بود.
معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: این تعداد پزشک و دندان‌پزشک به مدت ۵ شبانه‌روز با همه تجهیزات در منطقه سیلاب کلوار حضور پیداکرده و به‌صورت رایگان انواع خدمات اعم از معاینه، پر کردن دندان تا جرم‌گیری و همچنین درمان بیماری‌های دهان و دندان را به مردم محروم این منطقه ارائه می‌کنند.
انوری پور این گروه جهادی را تنها یکی از ۱۲ گروه جهادی دانشجویی دانست که در ایام نوروز مشغول خدمت‌رسانی در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد هستند و افزود: گروه‌های دیگر نیز باقوت و توکل به خداوند به خدمت گذاری صادقانه، خالصانه خود مشغول هستند.
وی تأکید کرد امید است مسئولین در سال جدید این تلاش‌ها و فعالیت‌های دانشجویان جهادگر را ببینند و کمک‌کار آن‌ها باشند با زمینه‌سازی‌های لازم و نه سدی باشند در کنار سایر موانع و مشکلات.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1