تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۲۳۹۸۸۵

آمار عجیب روزانه مراجعه به اورژانس خاتم‌الانبیاء دهدشت

۶
۰
کبنا ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت سرزده از بیمارستان شهید رجایی گچساران و امام خمینی (ره) دهدشت بازدید و از نزدیک روند خدمت‌رسانی کادر درمانی را به مردم و مسافران نوروزی بررسی نمود.
به گزارش کبنا نیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت سرزده از بیمارستان شهید رجایی گچساران و امام خمینی (ره) دهدشت بازدید و از نزدیک روند خدمت‌رسانی کادر درمانی را به مردم و مسافران نوروزی بررسی نمود.
این روزها همه تلاش مدیران ارشد و کادر بهداشتی درمانی حوزه سلامت استان خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و مسافران نوروزی است. بیمارستان‌ها، امدادگران اورژانس ۱۱۵، بهداشت محیط و سایر فعالان حوزه سلامت در تلاش شبانه‌روزی برای تحقق رضایتمندی مردم و کاهش حوادث برای آنان هستند.
امسال با فعالیت هیات رئیسه جدید، بازدیدهای سرزده از مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانی به صوت محسوسی افزایش‌یافته است، به‌گونه‌ای که دو روز متوالی رئیس دانشگاه از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بازدید نموده و در کنار آن معاون جدید درمان دانشگاه نیز دو بار تاکنون از این بیمارستان‌ها بازدید کرده و روز گذشته نیز مجدداً از بیمارستان دهدشت بازدید نمود.
دکتر ایلامی نیز در این دو روز گذشته به جمع همکاران خود اضافه شد تا ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه سلامت استان بر ضرورت تداوم خدمت مطلوب و سریع به مردم و جلب رضایت آن‌ها تأکید نماید.
اولین بازدید وی از شهرستان گچساران و بیمارستان شهید رجایی بود که ساعت ۲۱ پنج‌شنبه آغاز و تا ساعت ۲۴ ادامه یافت. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در این بازدید بخش‌های مختلف بیمارستان را موردبررسی قرار داده و ضمن گفت‌وگو با کادر درمانی بیمارستان جلسه‌ای نیز با حضور مدیر شبکه و رئیس بیمارستان برگزار و مسائل و چالش‌های پیش روی بیمارستان را مطرح و بررسی نمود.
دکتر ایلامی همچنین در این نشست ضمن تأکید بر تسریع درراه‌اندازی بیمارستان بی‌بی حکیمه خاتون (س)، نحوه راه‌اندازی این بیمارستان، مسائل نیروی انسانی و تأسیسات فنی آن را بررسی نمود.
بازدید سرزده دکتر ایلامی از بیمارستان گچساران که شب آرامی را پشت سر گذاشته بود و به نظر می‌رسید از دیگر بیمارستان‌های استان چالش‌های کمتری را در این ایام به خود دیده است، در حالی به پایان رسید که وعده تسریع در پرداخت بخشی از مطالبات پزشکان بیمارستان و همکاری در خرید دستگاه امحای زباله بیمارستان شهید رجایی ازجمله دستاوردهای آن برای حوزه سلامت شهرستان گچساران بود.
دومین بیمارستان مقصد دکتر ایلامی، بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کهگیلویه بود که در روز بارانی بهاری و با حجم بالای مراجعه موردبررسی و بازدید قرار گرفت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در ابتدا از اورژانس خاتم‌الانبیاء بیمارستان بازدید و با پزشکان متخصص به گفت‌وگو نشست. دکتر ایلامی همچنین در بازدید از بیمارستان دهدشت از نحوه شرح‌حال‌نویسی در پرونده بیماران انتقاد جدی کرد و ضمن تذکر لازم به مدیر داخلی بیمارستان مبنی بر رفع این مشکل تأکید نمود که در بازدید سرزده قبلی نیز به‌صورت مکتوب این موضع تذکر داده شد ولی درزمینهٔ رفع آن اقدامی صورت نگرفت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بعد از گفت‌وگو با بیماران و پر شکان عمومی اورژانس از بخش‌های مختلف بیمارستان ازجمله بخش جراحی بازدید نمود.
از موارد قابل‌تأمل در بیمارستان کهگیلویه که صبح روز جمعه مورد بازدید قرار گرفت، میزان بالای مراجعه به اورژانس بود به‌گونه‌ای که در ۵ روز گذشته اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت ۳۷۰۰ مراجعه‌کننده داشته است! و همین حجم بالای مراجعه نیز اعتراض‌های مردمی را در پی داشت.
دکتر اورنگ ایلامی در حاشیه این بازدید، هدف از این بازدید را بررسی وضعیت بخش‌های خدمت رسان به‌خصوص اورژانس‌ها، بخش‌های بستری و مراکزی که در سطح استان به‌صورت شبانه رزی مشغول ارائه خدمت به مردم هستند عنوان کرد و بابیان اینکه در ایام نوروز بار مراجعه به بخش‌های مختلف بیمارستان نسبت به‌روزهای تعطیل در طول سال، بیشتر شده، تصریح کرد: در این مدت در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به‌طور متوسط روزانه بیش از ۹۰۰ بیمار ویزیت و همچنین تاکنون ۲۰۰ نفر بستری شدند.
وی در پایان بهره‌برداری از اورژانس، بلوک زایمانی و بهبود استاندار بیمارستان امام خمینی (ره) ازنظر نیروی انسانی و تأمین تجهیزات پزشکی موردنیاز در شهرستان کهگیلویه را ازجمله اولویت‌های دانشگاه در این شهرستان عنوان نمود.
بر پایه این گزارش، دکتر ایلامی همچنین از مرکز سلامت جامع شهری لنده نیز بازدید نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کشیک نوروز
Iran, Islamic Republic of
بروند مدیریت را از مدیران قبلی یاد بگیرن که یک ماه قبل از عید برای کلیه بیمارستانها و اورژانس ها و مراکز درمانی و حتی داروخانه های بخش خصوصی برای تعطیلات نوروز برنامه ریزی کرده بودند اینها با بی برنامه گی و بازدیدهای خشک و خالی چه مشکلی را حل می کنن؟ هیچی
حیدری
Iran, Islamic Republic of
این بازدیدها هر سال توسط همه مسولین قبلی هم بوده خیلی هم بیشتر و پربارتر هم بوده این پروژه هایی هم که گفتن همش مال قبل هست. بگن خودشون چه پروژه جدیدی آوردن؟
همکار درمان
United Kingdom
با آمارهایی عجیب و غریب میخواهند سرپوش بزارن روی ضعف خودشون بروید ببینید توی اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران پزشک عمومی هم ندارند و بیماران اورژانسی چقدر معطل می شن.
گزارش روابط عمومی خودشون که معلومه چطور نوشته شده کبنا نیوز باید خودش این روزها یه گزارش از اورژانس ها تهیه کنه.
.کارشناس
Iran, Islamic Republic of
حافظ قران کیف تون رو بذار کنار که سنگینی نکنه بتونی بادقت و باحوصله مشکلات پرسنل رو بررسی کنی واسه پرداخت مطالبات....
همکار دفتر فنی
Iran, Islamic Republic of
اورژانس دهدشت کلینیک تخصصی دهدشت و گچساران و بلوک های زایمانی در یاسوج دهدشت و گچساران یادگار دوره قبلی مدیریت هست اگر راست می گن پیگیری کنن که زودتر تموم شن.
Iran, Islamic Republic of
بازدیدها همیشه بوده
مهم برنامه است , که تاروز۲۹اسفند برنامه ای مدون نبوده
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1