تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۲۳۹۸۶۱

شورای شهر بچه بازی شده / هر کس از مادرش قهر کرده یا با «تاجگردون» عکسی گرفته کاندیدا شده

۲۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ سید نعمت قادری*


شورای شهر ما هم بچه بازی شده است.. هرکسی از مادرش قهر کرده کاندیدای شورای شهر شده ..
یکی بیاید به این آقایان یا خانم ها بگوید، شما چه برنامه ای دارید که میخواهید به شورا بروید؟ فقط چندجواب تکراری، چند تا هدف کلی و کپی شده از این طرف و آن طرف دستشان گرفته اند و میگویند ما میخواهیم شهر رو آباد کنیم.. متأسفم برای این افراد به ظاهر باسواد.. متأسفم برای برخی از این افراد جو گیر شده و خودبین .. مگر قبلی ها که رفتند شورا چه کردند؟ شورای شهر قبلی جز جنگ و جدل برای رئیس بودن و نایب رئیس بودن چه داشت؟ جز دو دستگی و باند بازی چه کردند؟ جز جنگ بر سر بود و نبود شهردار چه کردند؟
مگر شورای شهر مسخره بازی و بچه بازیست که هر کسی داعیه ی حضور در آن را دارد؟ یکی جلوی این افراد را بگیرد... هرکسی که در صنف خودش، چند نفر بهش سلام میکنن و تحویلش می گیرن جو گیر شده رفته کاندید شورا شده..
هرکسی که توی طایفه ش بهش میگن بزرگ خاندان و ریش سفید، جو گیر شده رفته کاندید شورا شده .. هرکسی که توی بازار چند نفر بهش گفتن قربون دستت برادر، کاندیدای شورا شده .. هرکسی که رفته مکه بهش میگن ؛ حاجی ، گفته دیگه موقعشه که کاندید شورای شهر بشم..
واقعأ مسخره ست به خدا.. هرکسی که فوق لیسانس گرفته یا دکترا ، میگه الان دیگه باید برم شورای شهر … یا هرکسی با جناب تاج گردون یا فلان شخص سیاسی عکس یادگاری گرفته ، کاندیدای شورای شهر شده است… هرکسی فلان دختر را به او ندادند برای اثبات شایسته‌گی‌هایش جوگیر شده است و کاندیدای شورا شده است…
برای دولت مردانمان، که یک فیلترهای درست و حسابی قرار نداده اند که هرکسی به خودش اجازه ندهد به شعور و فهم مردم اهانت کند و بگوید میخواهم بروم شورا به من رأی دهید …
مگر در شورای شهر چه امتیازاتی وجود دارد که برخی از این افراد حاضر شده اند چهل پنجاه میلیون خرج کنند و کارت شارژ رایگان بدهند و سور و غذا بدهند و الکی و به ظاهر در مراسمات عزاداری شرکت کنند و تسلیت بگویند در حالی که شاید در تمام عمرشان یک بار هم آن مرحوم را ندیده باشند...؟!
چه امتیازی دارد این شورای شهرکه حتی برخی افراد با نام شهدا هم بازی سیاسی می کنند؟
این جوانان بیکاری که کاندیدای شورای شهر شده اند چه خیالی در سر دارند ؟ !
شما میخواهید با رفتن در شورا ، به اصطلاح شاغل شوید ؟ !
شما را چه شده ؟
این چه خیال باطلی ست ؟
مگر شورا جای بچه بیکارهاست؟
این دوستان خبرنگار و اصحاب رسانه ی به اصطلاح اصول گرا و اصلاح طلب که تا دیروز در کافه های شهر دور هم جمع می شدند و عکسهای سلفی اینستاگرامی و رفاقتی می گرفتند را چه شده که این چند روز به خاطر شورای شهر و بانوان و برخی طایفه ها، به جان هم افتاده اند و جنگ جناحی و طایفه ای راه انداخته اند؟ ؟
آیا این رسالت شورا ست؟
آیا مردم امروز، همان مردم دیروز هستند که با چند تا عکس و ژست و درست کردن چند گروه تلگرامی و اینستاگرامی و سپردن آن به دخترهای خوش چهره و خنده رو ، فریب بخورند و به شماها رأی بدهند ؟ زهی خیال باطل ..
امروز مردم ، عاقل تر از این حرفها هستند .. آگاه و دقیق و مسلط بر همه چیز هستند.. گول دنیای مجازی را نمی خورند..
و ان شاء الله افرادی را انتخاب می کنند که شایسته و اصلح و مؤمن و باسواد و دلسوز و مردم دار هستند.. و شما هم تا دیر نشده و با آبرو و شخصیتتان بازی نشده است ، از کاندیدا شدن انصراف دهید و به زندگی واقعی خود بپردازید که آن را هم از دست ندهید..
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند گچساران
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا آقای نعمتی فراموش کردند دور گذشته که خودشون ثبتنام کردند هم نه سنی داشتند نه....
مرادی لار
Iran, Islamic Republic of
پ نعمتی خو دور گذشته خوش بچه ای بی ثبتنام که
باوی
Iran, Islamic Republic of
یکی نی وش بگو پ بچه سیچه خوت اومی ثبت‌نام کردی
صاذق
Iran, Islamic Republic of
اینجاست که ضرب المثل ما ایرانی ها میگه دیگ به دیگ میگه....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده
حرف حق
Romania
احسنت
توحیدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب... کاملا درسته و با شما موافقیم واقعیتی دردناکه هر کسی از هر جایی قد علم کرده و احساس تکلیف نموده و با شعار خدمت وارد این عرصه شده ولی آیا واقعا هدف خدمت هست؟؟!! مگه فقط شورای شهر محل خدمت هست؟؟!! اون چیزی رو بنده در این چن مدت بهش رسیدم اینه که فضای حاکم بر شورای شهر فضای قدرت ثروت و زدوبند هست و کسی بفکر خدمت برای مردم نیست. ما رو چه شده چرا بفکر نیستیم آیا زنان و مردان ما میخواهند با چهره بزک کرده دختران زیباروی رای جم کنن خدایی آدم شرمش میشه پول بدی به دخترا و اونا رو به کار بگیری تا وارد گروه های مختلف بشن و برا کاندیدا تبلیغ کنند و یا زنان کاندیدا با عکس های جورواجور و... که خجالت میکشم از گفتنش... آیا ارزش و شخصیت زن این است؟ آیا شرط ورود زن در اجتماع اینگونه است؟ و یا مردم رو ... فرض کردید... نه خیر مردم ما خودشون همچی رو میدونن و ان شاالله فریب چنین برنامه های سخیفی رو نخواهند خورد. در ضمن بگویم گناه این کارهای سخیف و پلشت به گردن اون کسی هست که از اول این رسم بد رو گذاشت...به خودمون بیایم تا کی...خدا بخیر کنه
اسماعیل مدبرمقدم
Iran, Islamic Republic of
جالب بود
حسین
Iran, Islamic Republic of
عالی
Iran, Islamic Republic of
یعنی ما از این عزیز دل برادرها که کشور دست آنهاست ازنظر سواد کمتریم؟ چرا مردم شهرتو بی ارزش میکنی؟چرا جوانان لیسانس وفوق لیسانس شهرت را به سخره میگیری؟
Iran, Islamic Republic of
بچه بازی حرف درستی نیست.چون در جامعه زشتیش را از دست داده زشت جلوه نمی کند.
حونه تامرایی
Iran, Islamic Republic of
انصافا شیر مادرت حلالت .
احسنت واقعا حرف های حق رو زدی .
شهروند یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
شما حرف دل مردم را زدید، شورای گذشته فقط دنبال منافع خود وفامیل واطرافیانشان بودند واین همه راوسوسه کرده که برون شورا که به آب ونانی برسند.
Iran, Islamic Republic of
واقعا که حلال زاده ای با این واقعیاتی که نوشتی
ehsan
Iran, Islamic Republic of
حرفتان منطقی و کارشناسانه است. متاسفانه سیاست و سیب زمینی در جامعه ایران یکی دانسته شده اند.
گچسارانی
تشخیص بیجا یا با جا بودن ثبت نام هر کاندیدایی با مردمه . مردم باید با رای شون نظر خودشون را بیان کنند . طبق قانون هرکسی میتونه کاندید بشه . لطفآ هیچکس را سرزنش نکنید . شاید با دیدن عملکرد دوستان نماینده قعلی باعث شده که خیلیا برای کاندید شدن اعتماد بنفس پیدا کردند .
ص
Iran, Islamic Republic of
موافقم بانظر جناب نعمتی شورا خدمت به مردم نیست فقط جای معامله گری و زدوبنده
دنا
Iran, Islamic Republic of
خب خودشون هم که فرمودین دوره ی قبل ثبت نام کرده بودن.
حتما با مامان قهر کرده بودن.
:)
قهر کار بدیه.
خواننده میشن اینا که از خونه قهر میکنن یا هم جدیدا شورای شهر و روستا ثبت‌نام میکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
برق
Iran, Islamic Republic of
واقعا شیر مادرت حلالت با این واقعیت ها احسنت درود بر شما
غلامی
اقای شمار ۱-۲-۳-۴ یک نفره در کل صحبت خوبه
رضا
Iran, Islamic Republic of
په یو خوش انگار قهر کرده رفته پی درخت... ایسو مقاله اینویسه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب قادری.شما رو چه شده که این همه اتش گرفتی؟ بچه کجا بود؟ دور قبل شما بچه نبودی؟مگه جوون بیکار که مدرک داره حق کار کردن نداره؟حالا چه شورا چه جای دیگه.مگه شورا کجاست که جوونای ما نتونن واردش بشن؟ کسانی که تجربه داشتن چه کردند؟ دزدی رو خوب بلد بودن! شما شعر بنویس برادر بگذار شهر جوان بشه.فکر جوان به داد شهر برسه.برادر این حرف ها تاریخ گذشته هستند.و مردم راه خودشون رو انتخاب کردند.
مستضعف
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام ، من هم با نظر جناب قادری موافقم . واقعا چه چیزی در شورای شهر وجود دارد که این همه برای رسیدن به آن سر و دست می شکنند و کت و شلوار دوخته اند . شاید تغییر وضعیت مالی اعضای محترم دوره های قبل شورای شهر این جوانان جویای نام را به ایت طمع انداخته باشد ...
رجبی
برادر عزیز خوب بود .اما موضوع مطا لب شما برای همه صدق نمیکنه .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1