تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۳۹۶۳۴

بخشدار سابق لنده کاندیدای شورای شهر چرام/ جمالی: پاکدستی سرلوحه کار شورا و شهردار باشد (+عکس)

۰
کبنا ؛حمیدرضا جمالی آرند ۵۵ساله   دارای مدرک کارشناسی  عضو دومین دوره شورای شهر چرام و همچنین بخشدار سابق شهرستان لنده با حضور در فرمانداری چرام کاندیدای شورای شهر چرام شد.
 به گزارش کبنا نیوز از محل فرمانداری چرام ،حمیدرضا جمالی  ضمن تبریک سال۹۶ به همشهریان عزیز ،هدف خود را از ورود به شورای چرام بیان کرد و  اظهار داشت:اولین هدف بنده برای کاندیداتوری شورای شهر تلاش در جهت  توسعه زیرساخت های شهری با همکاری  سایر اعضا ی شورای شهر و مردم است.


وی افزود:به نظر می رسد که جایگاه شورا در افکار عمومی متزلزل شده است که بازسازی اعتماد مردم نسبت به این مسئله از مهمترین کارهاست.

جمالی با اشاره به اهداف ابتدایی شورا گفت:ما باید در ابتدا اعتمادسازی کنیم یعنی ثابت شود که هدف ما خدمت است نه به قصد شهرت.

بخشدار سابق لنده بیان کرد:از اصحاب رسانه می خواهیم که بحث قومیت و قومیت گرایی در انتخاب شورای شهر و روستا را از فرهنگ مردم دور کنید و ما نیز سعی کنیم که حزبی و قومی شورای شهر را انتخاب نکنیم.

وی به عملکرد شورای فعلی چرام اشاره کرد و افزود:اگر نگاهی به گفت وگوهای مردم داشته باشیم،به نظر بنده مغفول بودن پاسخ اعضای شورا را نسبت به مردم می بینیم.بنابراین مردم نامحرم ما نیستند بلکه محرمند و باید گزارش های خود را در دید عموم قرار دهیم.

جمالی به قرار ندادن شورا به شهرداری اشاره کرد و گفت:متاسفانه عملکرد شورا طوری است که همه گمان می کنند که شورای شهرداری است نه شورای شهر.

مسئول سابق شورای حل اختلاف چرام گفت:ما باید از افراد پاک دست و کسانی که ب بیت المال جیب ندوخته اند، استفاده کنیم و درغیر اینصورت احتمال دستبرد به بیت المال بالاست.



عضو سابق شورای شهر چرام با اشاره به تامین پایدار درآمدهای شهرداری گفت:اعتقاد دارم اگر همین کارخانه آسفالتی که داریم مدیریت صحیح گردد و در کنار بسیاری از خدمات دیگر می تواند درآمد پایداری داشته باشد.

وی گفت:بنده اعتقاد به درآمدزایی ازطریق باغ چشمه بلقیس ندارم و نگاه انتفاعی به چشمه بلقیس جز خسارت چیز دیگری را بدنبال نخواهد داشت و مهم حفظ این باغ است.

جمالی در پاسخ به این سئوال که از کدام جریان سیاسی وارد انتخابات شورای شهر چرام شده اید بیان کرد:من معتقدم ضمن حفظ تفکر انقلابی گری و ضمن حفظ توجه به ارزش های انقلاب و حفظ اصول که در راس آن ولایت فقیه است ضمن حفظ این اصول در عملکردم توجهی به مسائل خطی و قومی و قبیله ای ندارم و در عملکرد و مسئولیت هایی که در گذشته داشته ام آنچه برای بنده مهم بوده مردم  و کار مهم بوده است.

وی بیان کرد:توفیق مدیران را در مدیریت جهادی می بینم و نگاه بنده مدیریت جادی است که از منافع شخصی بگذریم و به منافع مردم نگاه کنیمو شعار من خدمت،خدمت،خدمت خالصانه و صادقانه و مدیریت جهادی است.

بخشدار سابق لنده بیان کرد:ما صرفا آمده ایم که به مردم عزیزمان بگوئیم کخه علیرغم همه سوابق و تجارب که اینها سرمایه ای است که بتوانیم خدمت صادقانه و خالصانه داشته باشیم و بنا به توصیه رهبری عزیز که فرمودند نیروهای انقلابی وارد صحنه شوند ما وظیفه خود دانستیم که به انتخابات شورای شهر ورود کنیم.

وی افزود:در بحث توسعه زیر ساخت های شهری باید تلاش کنیم که عقلانیت بر امور حاکم شود و از اصحاب رسانه انتظار داریم که بخصوص در فضای موجود تا زمان انتخابات در جهت تنویر افکار عموم تلاش بکنند و بحث قومیت و قبیله گرایی را از فرهنگ مردم دور کنیم تا احساسی تصمیم گرفته نشود و عقلانیت را در پیش بگیرند.

جمالی در بخش پایانی سخنانش گفت:کسانی که می خواهند وارد این حوزه شوند،باید باخدای خود عهد بسته و از مسائل عوام فریبی و ریاکاری دوری کنند.


نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1