تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۷
کد مطلب : ۲۳۹۶۰۲

بخاطر افزایش حقوق نامزد انتخابات شوراها شدم / واژگونی خودروی پیکان با ۱۲ سرنشین / تشدید نظارت برتردد خودروها / گرانفروشی چهره کهگیلویه و بویراحمد را خدشه دار می کند / انصراف ۲ عضو کنونی شورای یاسوج از نامزدی انتخابات پنجم شورا

۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
 
بخاطر افزایش حقوق نامزد انتخابات شوراها شدم/ خدمت صادقانه و نوکری مردم شعاری بیش نیست

نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که برای افزایش حقوق و رفع برخی مشکلات اقتصادی زندگی شخصی اش نامزد انتخابات شورای این شهر شده است.
ایلنا نوشت؛ احسان دانشی اصل گفت: من کارمند دولتی هستم و حقوق و مزایای مان ناچیز و این حقوق و مزایا نمی تواند مشکلات اقتصادی مان را حل کند.
وی افزود: از سویی شنیده ایم هر کس بتواند به شورای اسلامی شهر راه پیدا کند از مزایای خوبی برخوردار شده و مشکلات اقتصادی اش نیز خیلی سریع رفع می شود.
این هنرمند شبکه محلی دنا با اظهار تاسف از اینکه عملکرد شوراهای اسلامی سبب ایجاد چنین نگرش هایی در بین عامه مردم شده است, خاطرنشان کرد: آنچه گفتم از سر صداقت و شفافیت سخن گفتن با مردم دیارم هست که می خواهند به نامزدهای انتخابات رای دهند.
دانشی اصل گفت: خدمت صادقانه کردن و نوکری به مردم به شعار تبدیل شده و لقلقه زبان سیاستمداران و مدعیان سیاست تنها بیان چنین شعارهای فریبنده ای است.
بخشدار پاتاوه در دوران آخرین استاندار دولت دهم احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهر یاسوج فاقد هرگونه زیرساخت فرهنگی و زیربنای مطلوب تفریحی بوده اما نمی دانم چرا هنوز عده ای شعار نوکری و خادم بودن شهروندان را می دهند در حالیکه یاسوج تنها شهری است که در کشور سینما ندارد.
دانشی اصل که خود را نامزد جامعه هنرمندان و مستضعفان یاسوج برای انتخابات شورای پنجم این شهر می داند, تصریح کرد: اگر مردم دیارم مرا انتخاب کنند بدون شک مشکلات آنان را با هنر به دنیا اعلام می کنم.
وی از نامزدی برخی افراد در انتخابات پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج اظهار تعجب کرد و یادآور شد: فردی را می شناسم تازه مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گرفته و الان هم بیکار و فاقد هرگونه عملکردی بوده اما نامزد این انتخابات شده است.
دانشی اصل افزود: شنیده ام نامزد دیگری در این انتخابات از توزیع کنندگان محصولات لبنیاتی در یاسوج می باشد و الان نامزد انتخابات شورای این شهر شده است.
نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرایط عجیبی برای نامزد شدن در انتخابات پنجم شورای این شهر حاکم شده و هرکه از راه می رسد قصد ورود به شورای شهر دارد.
دانشی اصل, اغلب نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را از جامعه بیکاران ذکر کرد.
وی گفت: متاسفانه شرایط بگونه ای است که اغلب بیکاران نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج شده اند در حالیکه حداقل بایستی دارای عملکرد اجرایی و عمرانی باشند.
به گزارش ایلنا از یاسوج, تا پایان ششمین روز از نامنویسی نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج بیش از ۱۱۰ نفر نامزد این انتخابات شده اند.
هفت نفر می توانند به شورای اسلامی شهر یاسوج ورود کنند.
 واژگونی خودروی پیکان با ۱۲ سرنشین
مدیر اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودروی پیکان در یاسوج با ۱۲ سرنشین یک کشته برجای گذاشت.
مدیر اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی خودروی پیکان در یاسوج با ۱۲ سرنشین یک کشته برجای گذاشت.
جلال پوران‌فرد اظهار داشت: به دلیل واژگونی خودروی پیکان با ۱۲ سرنشین در کمربندی" یاسوج-اصفهان" یک کشته بر جای گذاشت.
سرهنگ اسفندیار تباشیر رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به تسنیم گفت: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه دلیل واژگونی خودروی پیکان با ۱۲ سرنشین در کمربندی "یاسوج-اصفهان" است.

انصراف ۲ عضو کنونی شورای یاسوج از نامزدی انتخابات پنجم شورا

درحالی که رقابت فشرده ای بین اقشار مختلف جهت نامزد شدن در پنجمین انتخابات شورای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفته اما ۲ نفر از اعضای کنونی شورای اسلامی این شهر حاضر به نامزدی در انتخابات اردیبهشت ماه شورا نشده اند.
گزارش‌ها, حکایت از انصراف "محسن مفتح" و "شیروان وظیفه شناس" اعضای کنونی شورای اسلامی شهر یاسوج خبر می دهد.
گفته می شود مفتح در تهران مسوولیت شغلی گرفته اما دلیل نامزد نشدن وظیفه شناس معلوم نیست.
انجام بیش از ۲۳۰ مورد بازرسی از دفاتر ازدواج، طلاق و اسناد رسمی/ کسب رتبه اول در ارائه خدمت
محوری با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از دفاتر ازدواج و طلاق گفت: ۱۵۷ مورد بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ۵۶ مورد بازرسی از دفاتر ازدواج و ۳۱ مورد بازرسی از دفاتر طلاق استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.
سعید محوریسعید محوری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به  تعداد دفاتر ازدواج، طلاق و اسناد رسمی در این استان گفت: هم اکنون در استان کهگیلویه وبویراحمد ۵۰ دفتر ثبت ازدواج و طلاق زیر نظر این اداره کل مشغول به فعالیت هستند.
وی گفت: تعداد دفاتر اسناد رسمی در کهگیلویه و بویراحمد ۵۶ دفتر است. همچنین ۲۹ دفترخانه ازدواج و۲۱ دفترخانه طلاق در این استان فعال است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری۸۷ بازرسی از دفاتر ازدواج و طلاق استان انجام شده است.
وی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از دفاتر ازدواج و طلاق بیان کرد: ۱۵۷ مورد بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ۵۶ مورد بازرسی از دفاتر ازدواج و ۳۱ مورد بازرسی از دفاتر طلاق استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.
محوری اظهار کرد: در حال حاضر اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد  تعامل مطلوب و سازنده ای با دفاتر دارد و این امر نوید بخش ارائه بیش از پیش و مطلوبتر خدمات توسط این قشر زحمتکش به مردم این استان می باشد.
وی با اشاره به اهمیت بازرسی‎های مستمر از دفاتر این استان توسط بازرسان اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: این امر امنیت خاطر بیش از پیش در دفاتر ایجاد کرده و میزان شکایت از این دفاتر را به حداقل می‌رساند.
این مقام مسئول درباره عملکرد این اداره کل و چگونگی ارائه خدمت به مراجعین گفت: با عنایت به سیاست‌ها و اولویت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص الکترونیکی کردن فرایندهای ثبتی و ارائه خدمات سریعتر و مطلوب‌تر به شهروندان، این اداره کل همسو با این سیاست نسبت به الکترونیکی کردن فعالیت‌های ثبتی گام‌های موثری برداشته است.
محوری گفت: ازجمله می‌توان به راه اندازی سامانه الکترونیکی استعلامات، خلاصه معاملات الکترونیکی، ثبت شرکتها، اجراء ،سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق ،سامانه ثبت الکترونیک اسناد در دفاتر اسناد رسمی، گواهی امضاء الکترونیکی، حذف دفاتر املاک و سامانه پیگیری پرونده‌های ثبتی بصورت الکترونیکی اشاره کرد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: براساس ارائه خدمت به مراجعین و تکریم ارباب رجوع این اداره کل مقام اول را در بین دستگاه‌های اجرایی در سطح این استان در سال ۱۳۹۴ دارا می‌باشد که این امر نشانه فعالیت مستمر همکاران در جهت ارائه هرچه بیشتر خدمات به مردم است.


گرانفروشی در نوروز چهره کهگیلویه و بویراحمد را خدشه دار می کند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که فروش کالا در این استان در ایام تعطیلات نوروز با قیمت گران تر سبب خدشه دار شدن چهره استان نزد گردشگران می شود و این امر قابل قبول نیست.

سید موسی خادمی در نشست ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نباید اجازه داد برخی اصناف و بازاریان سودجو در این استان اقدام به فروش گران تر کالاها به مردم و مسافران استان در ایام نوروز سال جاری کنند.
وی افزود که گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد جغرافیای این استان را بیشتر بشناسند و به دلیل کوهستانی بودن و وجود جاده های ارتباطی فاقد استانداردهای لازم در استان باید در رانندگی دقت و مراقبت بیشتری کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان وقوع تصادفات رانندگی در چند روز گذشته ایام تعطیلات نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال در این استان بالا بوده که باید تا پایان نوروز با تلاش دستگاه های متولی از جمله پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کاهش یابد.
خادمی عنوان کرد: هر چند که در ایام تعطیلات نوروز سال جاری نمی توان کار عمرانی خاصی برای کاهش میزان بروز سوانح رانندگی در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد انجام داد اما نصب علائم هشدار دهنده و افزایش گشت های پلیس راه نقش بسزایی در کاهش تصادفات خواهد داشت.
وی ابراز داشت که عوامل متعددی در افزایش بروز تصادفات رانندگی در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای تعطیلات نوروز سال جاری تاکنون موثر بوده که از مهمترین آنها می توان به حجم بالای ترافیک، افزایش تردد وسایل نقلیه و بارندگی های اخیر اشاره کرد.
خادمی گفت: نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد فضای شور، شادی و نشاط لازم را در ایام باقیمانده تعطیلات نوروز سال جاری فراهم و فرهنگ، سنن، آداب و رسوم استان را بیش از پیش معرفی کنند.
وی اظهار داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با همکاری نیروی انتظامی این استان تا پایان تعطیلات نوروز سال جاری به طور مستمر بر قیمت و کیفیت میوه، مرغ و گوشت قرمز در استان نظارت کرده و به ستاد خدمات سفر نیز گزارش دهی کنند.
فرماندار بویراحمد نیز گفت که توزیع مرغ و گوشت قرمز در چند روز گذشته ایام نوروز سال جاری در این شهرستان مشکل خاصی نداشته است.
سید محمدکاظم نظری اظهار داشت: در حالی که توزیع میوه در این مدت در شهرستان بویراحمد با مشکلاتی شامل فروش پرتقال دارای کیفیت پایین به جای پرتقال باکیفیت بالا و یا مجبور کردن مردم و گردشگران به خرید پرتقال همراه با سیب توسط برخی توزیع کنندگان اشاره کرد.
وی افزود که هیچگونه گران فروشی میوه، مرغ و گوشت قرمز در این مدت در شهرستان بویراحمد گزارش نشده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که ماموران نیروی انتظامی این استان از ۲۵ اسفند سال ۱۳۹۵ به همراه دستگاه های خدمات رسان در جاده های ارتباطی استان حضور یافته و تا ۱۳ فروردین خدمات ترافیکی لازم را به مسافران ارائه می دهند.
سردار مهدی انصاری اظهار داشت: ۵۰۰ واحد گشتی در قالب افزون بر ۲ هزار نیرو در شهرها، معابر عمومی و جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد مستقر هستند و تا ۱۳ فروردین نیز حضور دارند.
وی بدون ارائه آمار افزود که تعداد مصدومان سوانح رانندگی در جاده های ارتباطی درون شهری کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ اسفند سال ۱۳۹۵ تا چهارم فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد و تعداد فوتی ها نیز ۱۵ درصد افزایش داشته است.
سردار انصاری بیان کرد: میزان وقوع سرقت در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد کاهش داشته در حالی که میزان کشفیات اموال سرقتی در استان ۷۳ درصد افزایش نشان می دهد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که خدمات اورژانسی در ۲ بخش بیمارستانی و پیش بیمارستانی از ۲۵ اسفند سال ۱۳۹۵ در این استان آغاز شد و تا ۱۳ فروردین سال جاری نیز ادامه دارد.
جلال پوران فرد اظهار داشت: در خدمات اورژانسی پیش بیمارستانی تاکنون ۴۵۱ مصدوم تصادفات کهگیلویه و بویراحمد توسط نیروهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل شده و در این مدت نیز سه نفر از حادثه دیدگان سوانح رانندگی استان در صحنه جان باختند.
وی افزود که در این مدت جاده ارتباطی یاسوج - بابامیدان با ۲۹ تصادف و جاده یاسوج - اصفهان نیز با ۲۳ تصادف دارای بیشترین تعداد سوانح رانندگی در جاده های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.
پوران فرد بیان کرد: شهرهای یاسوج و دوگنبدان نیز به ترتیب با ۵۷ و ۲۴ مورد تصادف بیشترین تعداد سوانح رانندگی درون شهری را در این مدت به خود اختصاص داده اند.
وی عنوان کرد که از ۲۵ اسفند سال ۱۳۹۵ تاکنون ۱۵ هزار و ۴۰۰ نفر برای دریافت خدمات اورژانسی به بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده اند که یک هزار و ۵۴ نفر از این تعداد بستری و ۱۲ هزار و ۳۴۶ نفر نیز به طور سرپایی مداوا شدند.
پوران فرد ابراز داشت: اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد که به تازگی در استان راه اندازی شده نیز در این مدت ۲ پرواز داشت که یکی مربوط به انتقال زن در حال زایمان در شهرستان چرام به بیمارستان و دیگری نیز انتقال ۱۲ مصدوم حادثه وازگونی خودروی پیکان در کمربندی یاسوج - اصفهان به مراکز بهداشتی و درمانی بوده است.
وی گفت که ۲۶ مورد مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد رخ داده که هیچکدام فوتی نداشته است.
فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد نیز بدون اشاره به آمار گفت که بیشترین تخلفات رانندگی رخ داده از ابتدای تعطیلات نوروز سال جاری تاکنون در جاده های ارتباطی این استان شامل سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ بوده است.
سرهنگ اسفندیار تباشیر اظهار داشت: مهمترین دلایل وقوع سوانح رانندگی در این مدت در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد نیز شامل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه، انحراف به چپ و توجه نکردن به جلو بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که میزان تردد در ۲۰ جاده ارتباطی اصلی و فرعی استان از ابتدای تعطیلات نوروز سال جاری تاکنون افزون بر ۹۶۲ هزار مورد بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال با ۷۳۶ هزار تردد ۱۵ درصد افزایش داشته است.
علی خوان پایه اظهار داشت: ۱۸۸ نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که از این تعداد ۱۲ مورد بحرانی است و باید هر چه سریعتر اصلاح و ساماندهی شوند.
وی افزود که قبل از فرارسیدن تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۶ اقدام هایی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد برای رفاه حال مردم و گردشگران این استان و سهولت در رفت و آمد آنان انجام شد.
خوان پایه بیان کرد: مهمترین این اقدام ها شامل ۸۵۰ کیلومتر خط کشی، نصب ۲ هزار عدد علائم راهنمایی و رانندگی، نصب ۳۰۰ عدد سرعت گیر و نصب ۳۰ عدد چراغ چشمک زن است.
مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که بررسی مدل ها و نقشه های پیش یابی نشان می دهد هوای این استان در روزهای ۹ و ۱۰ فروردین سال جاری بارانی است که این بارندگی خفیف خواهد بود.
فرج الله شکوهی اظهار داشت: با ورود یک سامانه جدید بارشی قوی از ۱۳ فروردین سال جاری به جو کهگیلویه و بویراحمد هوای این استان در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین شاهد بارندگی شدید خواهد بود.

تشدید نظارت برتردد خودروها در محورهای استان
نظارت بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد تشدید می شود.
رئیس پلیس راه استان گفت: با وجود کاهش تلفات ۱۶ درصدی تشدید نظارت برتردد خودروها در محورهای ارتباطی استانمنجر به فوت همچنان بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای استان قربانی می گیرد.
سرهنگ تباشیر بیشترین عامل تصادفات در روزهای اخیر را عدم توانایی رانندگان در کنترل خودرو اعلام کرد و افزود: انحراف به چپ و توجه نکردن به جلو دیگر عوامل بروز حوادث رانندگی گزارش شده است.
بگفته ی رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد امسال آمار تردد وسایل نقلیه در محورهای استان ده درصد رشد داشته است.
 
انجام بیش از ۲۳۰ مورد بازرسی از دفاتر ازدواج، طلاق و اسناد رسمی/ کسب رتبه اول در ارائه خدمت
محوری با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از دفاتر ازدواج و طلاق گفت: ۱۵۷ مورد بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ۵۶ مورد بازرسی از دفاتر ازدواج و ۳۱ مورد بازرسی از دفاتر طلاق استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.
سعید محوریسعید محوری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به  تعداد دفاتر ازدواج، طلاق و اسناد رسمی در این استان گفت: هم اکنون در استان کهگیلویه وبویراحمد ۵۰ دفتر ثبت ازدواج و طلاق زیر نظر این اداره کل مشغول به فعالیت هستند.
وی گفت: تعداد دفاتر اسناد رسمی در کهگیلویه و بویراحمد ۵۶ دفتر است. همچنین ۲۹ دفترخانه ازدواج و۲۱ دفترخانه طلاق در این استان فعال است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری۸۷ بازرسی از دفاتر ازدواج و طلاق استان انجام شده است.
وی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از دفاتر ازدواج و طلاق بیان کرد: ۱۵۷ مورد بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ۵۶ مورد بازرسی از دفاتر ازدواج و ۳۱ مورد بازرسی از دفاتر طلاق استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.
محوری اظهار کرد: در حال حاضر اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد  تعامل مطلوب و سازنده ای با دفاتر دارد و این امر نوید بخش ارائه بیش از پیش و مطلوبتر خدمات توسط این قشر زحمتکش به مردم این استان می باشد.
وی با اشاره به اهمیت بازرسی‎های مستمر از دفاتر این استان توسط بازرسان اداره کل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: این امر امنیت خاطر بیش از پیش در دفاتر ایجاد کرده و میزان شکایت از این دفاتر را به حداقل می‌رساند.
این مقام مسئول درباره عملکرد این اداره کل و چگونگی ارائه خدمت به مراجعین گفت: با عنایت به سیاست‌ها و اولویت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص الکترونیکی کردن فرایندهای ثبتی و ارائه خدمات سریعتر و مطلوب‌تر به شهروندان، این اداره کل همسو با این سیاست نسبت به الکترونیکی کردن فعالیت‌های ثبتی گام‌های موثری برداشته است.
محوری گفت: ازجمله می‌توان به راه اندازی سامانه الکترونیکی استعلامات، خلاصه معاملات الکترونیکی، ثبت شرکتها، اجراء ،سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق ،سامانه ثبت الکترونیک اسناد در دفاتر اسناد رسمی، گواهی امضاء الکترونیکی، حذف دفاتر املاک و سامانه پیگیری پرونده‌های ثبتی بصورت الکترونیکی اشاره کرد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: براساس ارائه خدمت به مراجعین و تکریم ارباب رجوع این اداره کل مقام اول را در بین دستگاه‌های اجرایی در سطح این استان در سال ۱۳۹۴ دارا می‌باشد که این امر نشانه فعالیت مستمر همکاران در جهت ارائه هرچه بیشتر خدمات به مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1