تاریخ انتشار
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۲۳۹۳۲۷

یک فعال رسانه‌ای کاندیدای شورای شهر یاسوج شد (+عکس)

۱۱
۰
کبنا ؛سجاد نوبهار از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با سابقه بیش از یک دهه فعالیت رسانه‌ای با حضور در فرمانداری بویراحمد رسماً کاندیدای شورای شهر یاسوج شد.
نوبهار هم اکنون مدیر خبرگزاری بین المللی تسنیم، رئیس بسیج رسانه شهرستان بویراحمد، بازرس انجمن اهدا عضو استان، مدیرعامل موسسه فرهنگی و تبلیغی رهروان ولایت و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات است.
این فعال فرهنگی و اجتماعی در حاشیه ثبت نام در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که به نظرتان چه فردی اصلح است، اظهار داشت: تخصص، مدیریت، توانمندی،صداقت،شجاعت در رفتار و گفتار، داشتن طرح و برنامه، قدرت بیان،ترجیح منافع عمومی بر منافع خصوصی و ... از شرایط اصلح است.
نوبهار عنوان کرد: برای پیشرفت ابتدا به مطالعه و سپس طرح و برنامه نیازمندیم،سپس به عواملی دلسوز برای اجرای برنامه بدون کم و کاست.
آیا دوستان کاندیدا وقتی را صرف مطالعه یاسوج زیبا و مسائل و مشکلات آن نموده اند. دوستان فقط ثبت نام می کنند و به جای مطالعه و طرح و برنامه صرفا به تبلیغات می پردازند.
وی ادامه داد: یکی از الگوهای مهم در نحوه مطلوب اداره شهر،الگوی مدیریتی حکمرانی شهری است که در آن تصمیم گیری و سیاست گزاری برای اداره شهر با مشارکت همه منابع قدرت شهری شامل کنشگران بخش های دولتی، خصوصی و مدنی انجام می شود. در این الگو حکمرانی شهری مبتنی بر مولفه های نظیر پایداری، تمرکززدایی، برابری، کارایی و شفافیت و پاسخگویی است.
نوبهار تصریح کرد: با مهندسی اجتماعی خردنگر به محلات توجه کنیم، حق انتخاب بیشتر به ساکنین محلات اعطا کنیم و از شر فرایند کلان نگری مدیریت شهری بحران زده که سراسر کاستی و نقص است رهایی پیدا کنیم.
این فعال فرهنگی و رسانه ای افزود: از طریق توجه به سیاست های محلی و سرمایه های اجتماعی و فرهنگی و محیطی به سمت توسعه پایدار محلی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ما ساکن شهر جهانی یا شهر پست مدرن نیستیم پس بیائید به ساختن شهر مطلوب برای ساکنان یاسوج فکر کنیم اظهار داشت: بهداشت، محیط، حمل و نقل، کاربرد زمین، هنر و فرهنگ، ورزش و سرگرمی و نشاط، آموزش، گردشگری از ارکان اصلی برای توسعه به شمار می روند. با بکارگیری درست این عناصر توسعه یاسوج را رقم بزنیم.
نوبهار با تاکید بر اینکه وظیفه شورای شهر کارآفرینی و اشتغالزایی نیست، وظیفه شورای شهر تلاش برای کم کردن جریمه های ماده ۱۰۰ نیست بیان کرد: وظیفه شورای شهر کمک به بازآفرینی هویت شهری در قالب قوانین است که براش تبیین شده و وظیفه شهروندان مطالبه گری است حالا هرکس می خواهد رای بیاره  باید هرلحظه آماده پاسخگویی به مطالبات به حق و عمومی مردم باشد.
وی ابراز کرد: متاسفانه یک آفت بزرگ که در یاسوج باب شده اینه که جزیی ترین حق های این مردم شریف داره با منت و به عنوان گزارش کار به آنان داده می شود و یکی از تمرین هایی مردم عزیز یاسوج باید تمرین مطالبه گری حقوق اولیه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

از سفلی
Iran, Islamic Republic of
انصافا حرفاش منطقی بود .‌من بهش رای میدم چون میدونم اگر از بقیه بهتر نباشه بدتر هم نیست .
لوداب
Iran, Islamic Republic of
تورابه خداازخودش بپرسیدچه تخصصی دارند.
جهان بین. ح
Iran, Islamic Republic of
درود بر نوبهار
انشاالله موفقی
احمدی نزاد
Iran, Islamic Republic of
ههههههههه.......هر که ایرسه کاندید ویبو.....هههههه....خدازده و یاسیچ ....هههه
تحلیل متن
Iran, Islamic Republic of
بعضی از رسانه ای ها از این حربه برای بهتر دیده شدن و طی کردن پله های ترقی سیاسی-حزبی و کسب صندلی های مدیریت استفاده می کنند و برعکس گروهی دیگر به وظیفه مقدس رسانه بودن خود واقفند و هرگز حاضر به انجام چنین کارهایی نیستند.
درود
Iran, Islamic Republic of
تا غضو و مشی ابراهیم باهاتن کار تمامه عزیزم.. خودم هم هستم.. زنده باد بهار
موسویان
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما که حرف حق میزنی ..من شما را نمیشناسم ولی اصلح هستی برای مدیریت جدید با جوانان انقلابی.یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر معمار می خواهد نه اینکه هر کس بخواهد با کپی کردن چند تا متن بخواهد شورا شود
بی تعاارف
Iran, Islamic Republic of
درود برنوبهار کاربلدناامیدنباش هرچه باشه ازشورای قبل هم آگاهتری وهم عادلتر بگذارحسودان هرچه میخواهندبگن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
همش شعاره وتو اصلا نیشه اعتماد کنی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دوستی که بالا ایگو شهر معمار ایخو منظورش نگین تاجیه که شعارش همینه ولی خشه خسه نکنه رای نیاره
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1