تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۲۳۹۲۸۷

برخی به دنبال دائم العمری ریاست جمهور «هاشمی» بودند / فاصله تا تحقق انتظارات مردم زیاد است

۱۰
۰
کبنا ؛امام جمعه سی‌سخت گفت: عده‌ای به دنبال دائم‌العمری ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی بودند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه شهر سی‌سخت با توصیه خود و نماز گزاران به تقوای الهی به سلسله مباحث معاد و سبک زندگی با موضوع شفاعت پرداخت و اظهار کرد: آیاتی از قرآن شفاعت را نفی می‌کنند که مراد و منظور شفاعت استقلالی است یعنی هیچ کس بدون اذن خداوند در قیامت نمی‌تواند دیگران را شفاعت کند وزشرایطی دارد که انسان باید حداقلی از شرایط شفاعت را در عمر همین دنیا در بینش و رفتار خود ایجاد نماید که باور به این آموزه باعث می‌شود سبک زندگی متفاوتی توام با اعتقاد توحیدی و عمل دینی بوجود آید.
وی افزود: شفاعت در واقع یک کلاس جبرانی اعمال وخطاهایی است که انسان مومن به دلیل غفلت و هوای نفس مرتکب شده و مستوجب آتش خشم الهی است اما با وساطت انبیاء و امامان معصوم و صالحان وشهدا نجات پیدا می‌کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی در خطبه دوم ضمن تبریک سال نو به مردم به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره کرد و اظهار داشت: تکرار شعار سال گذشته نشانه اهمیت بالای آن دارد وحاکی از وجود دردها و زخم‌های معیشتی مردم بویژه طبقه ضعیف و متوسط جامعه هست و چون به مطالبات رهبری به طور کامل عمل نشده و فاصله تا تحقق انتظارات مردم زیاد است.
وی گفت: معظم له تاکید و اصرار بر این راهبرد کلیدی و اساسی دارند و همین کم‌کاری‌ها و مشکلاتی همچون بیکاری، گرانی، تبعیض و نابرابری، آسیب های اجتماعی کام مردم را تلخ کرده که معظم له به مثابه یک حکیم علاج و درمان را در تمرکز و حمایت از تولید داخل و ایجاد شغل برای مردم به ویژه جوانان بیکار بیان فرمودند که مسئولان باید برنامه ای شفاف وطرحی قابل عملیاتی شدن به دستگاهای زیر مجموعه تکلیف کنند و نهادهای نظارتی برخورد جدی داشته باشند هر اقدامی و برنامه ای که تولید داخل را تضعیف می‌کند، بعنوان یک جرم و منکر با آن برخورد قاطع نمایند.
حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد به بیانات ارزشمند و قابل تأمل ولی امر مسلمین در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام پرداختند و اظهار داشت: حضور پر شور وبا انگیزه مردم در انتخابات اردیبهشت امسال باعث فخر ملت است و یکی از دو رکن مردم سالاری دینی است.
امام جمعه سی‌سخت اضافه کرد: مدیریت متدین انقلابی و کار آمد می‌تواند حلال مشکلات مردم در همه بخش ها باشد، مقام معظم رهبری چهره مستبدان و مخالفان رای مردم را افشاء نمود و پرده از حقیقتی برداشت که عموم مردم از آن مطلع نبودند و خبر از ایستادگی عده ای در سال‌های ۷۶،۸۴،۸۸،۹۲،داد که رأی مردم را برنتافتند ولی رهبری حافظ رأی مردم بود و با شجاعت و صلابت از مردم سالاری دینی صیانت کردند و باید با افتخار بگویم مقام معظم رهبری بزرگترین حامی دمکراسی دینی و رای مردم است واین یعنی تجلی سخن امام راحل که فرمودند: ولایت فقیه ضد استبداد است و اگر ولایت فقیه نبود خودکامه ها دمکراسی را نابود می‌کردند و حتی عده ای به دنبال ما دام العمری ریاست جمهوری مرحوم هاشمی بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اسپری گچساران
Iran, Islamic Republic of
بابا ولش کنین هاشمی رو دیگه .و دستش از این دنیا کوتاهه تاکی میخواین بخشی از خطبه نماز جمعتون رو به این بنده خدا اختصاص بدین؟؟؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
هاشمی رفت پشت سر مرده درست نیست حرف بزنید خواهش می کنم شیعه پویاست به گذشته بر نمی گردد حتی در مرجعیت
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
هاشمب خوب یا بد مرد مرد بخدا مرد
بابا مشکلات مملکت فراتر از هاشمی هست
مردم نون ندارند شب ی دل سیر بخابند حاج آقا ب فکر خربزه باش
Iran, Islamic Republic of
خب اون برخی می فرمایی که از دوستان و همفکران شما بودن
کاظم کا شرگالا
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مرحوم هاشمی مادام العمر ریئس جمهور میشد تا الان اوضاع این نبود !!!حداقل تو دوره ریاست جمهوری هاشمی احترامات به هر نحوی سر جاش بود و....وشعار اصلی حفظ نظام مقدس بود ونه اینکه آزادی و دزدی وامید و کلید ودیگر اراجیف ........بگذریم چون دیگه مردی مثل هاشمی وجود نداره خدا رحمتش کنه..............
Romania
خوب نیست مومن پشت سرمرده حرف بزنه.
درود
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا سلام/ خدایی این فرمایشات چه سودی بحال توسعه و تحقق فرمایشات رهبری انقلاب در استان و یا شهرستان دنا دارد؟ بنظر می رسد در سال تولید و اشتغال بفکر اتحاد و همراهی با دولتمردان جهت محقق ساختن این شعار باشیم
Iran, Islamic Republic of
این همه از هاشمی بد گفته شد چرا پس رای اول را کسب کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میزان رای مردم است بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
یاد وراه فکر هاشمی زنده است. خدایش رحمت کند. امام ره انقلاب را با همفکری هاشمی و... ترسیم کردند حالا این تازه کارها ....
کبنا سانسوری
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت هاشمی خدا بیامرز که امثال تو در موردش و خشو اجازه ی حرف زدن ایدن
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1