تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۲۳۹۲۸۴

مدیران نالایق کنار بروند / افراد توانمند در شوراها ثبت‌نام کنند

۱
۰
کبنا ؛

امام جمعه شهر یاسوج گفت: افراد توانمند برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها ثبت‌نام کنند.


به گزارش کبنا نیوز، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی اولین جمعه سال ۹۶ با اشاره به ۱۰ فروردین اول ماه رجب سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: این امام بزرگوار شاگردان و راویان زیادی تربیت و دانشگاه ترویج علوم و معارف دینی را پایه گذاشتند که فرزندش امام صادق(ع) آن را توسعه دادند به همین دلیل به شکافنده علوم لقب گرفته است.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به شعار سال گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به نام اقتصادی مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام‌گذاری و مطالب مهمی را در پیام نوروزی بیان کردند و وظیفه مردم و مسؤولان در زمینه مسائل مختلف از جمله مسائل اقتصادی را مشخص کردند.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبی که بیان کردند این بود که ایران ظرفیت بالایی در زمینه‌های مختلف دارد و کشوری ثروتمند و غنی است و مدیران متدین، انقلابی و کاردان باید باشند تا این دارایی‌ها به فعلیت برسد و مردم از آنها بهره‌مند شوند.

امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: نکته دیگری که رهبری به آن اشاره کردند این بود که هر جا مدیران توانمند و کارآمد و انقلابی وجود داشته کارها به خوبی پیشرفت کرده و هر کجا مدیران ناتوان و نالایق و غیرکاردان بوده کارها متوقف و یا منحرف شده است.

حسینی با بیان اینکه برخی مدیران ناکارآمد مدیریت را غصب کرده‌اند گفت: هر مدیری که توانایی کار را ندارد نباید مسؤولیت بپذیرند چرا که یک نوع ظلم به مردم است.

امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد: مدیران با سرلوحه قرار دادن بیانات و رهنمودهای رهبری در مدیریت خود تجدید نظر کنند تا کارها بهتر انجام شود.

وی با اشاره به اولین جمعه ماه رجب لیله‌الرغالب (شب آرزوها)افزود: اولین جمعه ماه رجب بعد از شب قدر و روز عرفه از اهمیت زیادی برای دعا و مناجات و نیایش برخوردار است و دعاها و اعمال مخصوص به خود را دارد.

 وی در ادامه سخنان خود به دو انتخابات مهم پیش رو اشاره کرد و با بیان اینکه شوراها یک اصل اسلامی است و در قرآن به آن هم اشاره شده، افزود: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود که کاندیداهای که توانایی کار کردن را دارند و می توانند خدمتی به مردم کنند در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کنند.

حسینی با اشاره به اهمیت شوراها گفت: شوراها در حوزه‌های شهری و روستایی واسطه بین مردم و مسؤولان بوده و زبان گویای مردم هستند و مشکلات را می‌بینند و به مسؤولان گزارش می‌دهند.

نام شما

آدرس ايميل شما

کبنا سانسوری
Iran, Islamic Republic of
پس چرا معطلی بفرما کنار
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1