تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۲۳۹۲۸۲

حجازی: مسئولان در برابر مشکلات مردم حیا کنند / به خاطر پست‌تان نترسید و در مجالس موسیقی شرکت نکنید

۹
۰
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: مسؤولان در راستای عملی شد ن شعار اقتصادی مقاومتی؛ تولید و اشتغال تلاش کنند.

به گزارش کبنا نیوز از گچساران، سید امین‌الله حجازی  ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در جمع نمازگزاران گچساران ضمن تبریک سال نو و دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: برای هدایت نسل جوان به سمت قرآن و عترت حرکت کنیم و در این خصوص هزینه کنیم تا جوانان ما با سیره و روش زندگی امامان معصوم (ع) آشنا و ارتباط پیدا کردند چرا که مومن کسی است که برای رشد دین و مبانی دینی تلاش کند.
امام جمعه گچساران با اشاره به فرا رسیدن سال ۹۶ با بیان اینکه در جدید عهد و پیمانی ناگسستنی با خدا ببندیم، گفت:در سال جدید ملاک و معیار اخوت را ایمان قرار دهیم که اگر در مملکتی این گونه باشد و عمل شود مشکلات هم برطرف خواهد شد.
حجازی با اشاره به برگزاری برخی کنسرت‌ها در کشور تصریح کرد:  متاسفانه در کشور کنسرت‌هایی برگزار می‌شود که  شهرستان گچساران نیز از این کنسرت‌ها بی‌بهره نیست که هر کس راست می‌گوید و دین دارد قاطعانه بگوید من شرکت نمی‌کنم، من مسلمان و مومن هستم و دین دارم و دستورات دینی من اجازه نمی‌دهد در این کنسرت‌ها شرکت کنم.
وی خطاب به مسوولان برگزار کننده کنسرت‌ها خاطرنشان کرد: آقایان مسؤول و غیرمسؤول به خاطر پست و مقامشان نترسند و بگویند دینم اجازه نمی‌دهد و شرکت نخواهم کرد.
امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که از سوی رهبری ‌نام‌گذاری شده است، عنوان کرد:  مقام معظم رهبری همیشه دغدغه سفره مردم را داشته و دارند و همیشه نگران وضعیت مردم هستند بنابراین شعار سال هم در همین راستا است و مسوولان باید در این زمینه کار کنند.
حجازی با بیان اینکه رهبری چندین سال بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می‌کنند گفت:  مقام معظم رهبری برای نسل جوان بیکار نگرانند و امسال نیز  با وجودی که  مسئله فرهنگ معضلی بسیار بزرگی در کشور شده و بخشی هم به وسیله کم‌توجهی مسئولان بوده،اما ایشان امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام‌گذاری کردند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند سفره مردم باید نان داشته باشد و گزارش کافی نیست، سفره، زندگی مردم و جیب مردم را باید دید، نسل جوان ما نباید بیکار باشد و در کشور آنچه که  داریم از آن استفاده کنیم و چشم به بیرون کشور نداشته باشیم.
امام جمعه گچساران عنوان کرد:تعجب می‌کنم به این موضوع که هر روز می‌بینیم دشمنان هم در عمل ،گفتار و رفتار چگونه خودشان را نشان می‌ ‌دهند و متاسفانه هنوز هم برخی مسئولان در ارتباط با دشمنان  نیز پافشاری دارند .
وی عنوان کرد:مقام معظم رهبری فرمودند انتظار من از مسئولان این است که مسئولان به فکر مردم باشند و مسئولان شعار انتخاباتی ندهید بلکه درد مردم را ببینید و عمل کنند.
خطیب جمعه گچساران ادامه داد:رهبری فرمودند خدمات بسیار برجسته و ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی  انجام شده است که در مقایسه با زمان طاغوت بسیار فاصله دارد و بسیار خدمات زیادی در زمینه عمران و آبادی به مردم رسانده شده است.
وی با اشاره به ضعف‌هایی که در برخی مکان‌ها وجود دارد ابراز کرد:   در برخی مکان‌ها ضعف‌هایی وجود دارد که مربوط به نظام نیست و مربوط به ضعف برخی مدیران است.
حجازی افزود:هر جایی  که یک مدیریت انقلابی و پرتحرک داشته باشیم در آن زمینه کار پیش رفته است.
وی ادامه داد: داشتن روحیه انقلابی، ایمان، دین و ترس از خدا که اگر مسوولی این چنین باشد و از خدا بترسد و در برابر معضلات و مشکلات مردم حیا کند و خجل شود و شهامت و شجاعت داشته باشد و این گونه عمل کند مشکلات کشور حل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حشام
Iran, Islamic Republic of
پس دوره های قبل چرا هیچ نمیگفتید با نفت صد دلاری
شورا ها ی روستا
Iran, Islamic Republic of
احسن بر این امام جمعه عزیز ما هرچه مخالفت کر دیم ب که جشن مشک ملار نان نمیشود برای روستا این هزینه که مشود بدهیو برای عمران روستا یا فقیران در روستاها هست که پول ندارد لباس یا نان بخرد بای خانوادهاش این کار خدا خوشش نمی اید
محمد
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا واقعا خسته شدیم از بس حرفهای تکراری شنیدیم. شما به عنوان امام جمعه چه راهکارهای عملی برای رهایی جوانان از بن بست بیکاری دارید؟ جوان بیکار دلش به چه خوش باشد که به حرف ... گوش کند؟ مگر حدود چهل سال نیست انواع تریبونها در اختیار وعاظ و خطبا و صدا و سیما و ... است ، پس چرا نتوانسته اید جوانان را انطور که انتظار دارید به راه دین مداری بیاورید؟ تا اسمی از کنسرت به میان میاید فریاد وامصیبتا بلند می شود ولی کاش به اندازه یک صدم این دغدغه ها هم برای مشکل بیکاری و ازدواج و جوانان بود. گو اینکه دغدغه خالی هم دردی دوا نمی کند. یک بار شده از مسوولین بخواهید مثلا چرا با پدیده شوم قاچاق و مصیبت ماشینهای شوتی که به راحتی از دهها دروازه و پاسگاه نیروی انتظامی میگذرند و هم برای خودشان و هم دیگران مصیبت می افرینند ، برخورد مناسبی صورت نمیگیرد؟ ایا اینها درد جامعه نیست؟ بخدا مردم ذاتا متدینند ولی برخوردهای دفعی مسوولین محترم ما بیشتر از جذبی قدرت دارد و همین موضوع بسیاری را به عکس العمل وامیدارد.
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
مگه خودت مسول نیستی چکارکردی متاسفانه بقدری حرف میزنی که ادم شرمنده میشه شمابعنوان یک شخصیت مذهبی //که برای مسولین ازکلمه حیااستفاده میکنی
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
مشکلات به همه ازبالاتاپایین مربوط میشه به شماهم ربط داره خنده ام میگیره که شمابه دیگران ربطش میدی
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه ازحیاصحبت میکنه
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
به روح رسول الله چهار ساله آرزو دارم برمنماز جمعه..م.....بابا بپذیر انتخابات تموم شد فولادی هم شکست خورد....بپذیر حاج آقا
چوپان
Iran, Islamic Republic of
تو که دینداری شرکت نکن .
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت
هر جوانی شرکت کند به آینده خود خیانت کرده است
چه پول هایی که باید صرف جوانان شود ولی در این جشنواره ها حرام می شود
جوانان با شرکت خود نشان می دهند که با عدم اشتغال خود مشکلی ندارند!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1