تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۲۳۹۰۵۷

دیدارهای نوروزی «عدل هاشمی»؛ برخی خود را فدای جاه‌طلبی می‌کنند / ارتباطات زیرمیزی و رومیزی علل کارشکنی در معدن فسفات چرام/ برخی به دنبال اختلال در پروژه‌ها هستند /

۶
۰
کبنا ؛ 
نماینده کهگیلویه بزرگ با مردم روستای «دمدره چرام»، «القچین سفلی»، «پایگاه امداد جاده‌ای» و جوانان شهرستان چرام در ایام نوروز دیدار کرد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز با اقشار مختلف مردم دیدار کرد.

بنا بر این گزارش، عدل هاشمی‌پور در جمع جوانان شهرستان چرام، با انتقاد شدید از اظهارات وزیر صنعت ، معدن و تجارت درباره معدن فسفات «چرام» که این معدن را غیر اقتصادی خوانده بود گفت: جناب نعمت زاده به دلیل عمر طولانی ، «کم هوش و کم‌کار» شده است و چون اطلاعی از روند امور ندارد مصاحبه‌های انجام می‌دهد که با واقعیات کاملا متناقض است.
وی با تشریح روند پروژه فسفات «چرام» افزود: در جلسه ای که با حضور اینجانب، مهندس اسکندری رییس سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید کشور  احمدپور معاون معدن و صنایع سازمان اقتصادی کوثر و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد مقرر شد این پروژه با مشارکت سازمان کوثر اجرایی گردد.
وی با انتقاد شدید از اظهارات وزیر صنعت، معدن و تجارت که فسفات چرام را غیر اقتصادی خوانده بود تصریح کرد: بر اساس اظهارات زیر مجموعه خود وزیر این معدن بسیار با ارزش و به عبارت خودشان «طلا» است و من به تعهد خود برای راه اندازی این معدن پایبندم.
رییس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت آیرما به دلیل ارتباطات زیر میزی و رومیزی که در وزارت صنعت ،معدن و تجارت دارد از دادن اطلاعات و مطالعات انجام شده معدن فسفات چرام خودداری می کند و در امور این معدن کارشکنی می‌نماید.
هاشمی‌پور گفت: عده ای از درون وزارت صنعت ، معدن و تجارت با هماهنگی افرادی از بیرون و شرکت آیرما قصد دارند این معدن فعال نشود و عده ای که همیشه آیه یاس می خوانند آماده حمله در سایت ها به نماینده هستند اما بدانند بنده بدون توجه به این حملات پیگیر امور هستم.
وی با تاکید بر اینکه فعلا قصد ندارد برخی مسائل را بیان کند و اسمی از افرادی که قصد مختل کردن پروژه ها را دارند نیاورد افزود: برخی ها قبر و قیامت خود را فدای جاه طلبی می کنند و دوست ندارند پروژه ها فعال شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با درخواست صبوری از مردم شهرستان «چرام» برای فعال شدن این پروژه ادامه داد: ۴۰ سال است که در انتظار فعال شدن فسفات هستید حال اجازه بدهید ما نیز کارها را جلو ببریم و من این قول را می دهیم که با تمام توان این پروژه را اجرایی کنم.
نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مکاتبات لازم برای اجرایی شدن این پروژه به رییس سازمان بنیاد شهید کشور که سازمان اقتصادی کوثر به این سازمان وابسته است نگاشته شده خاطرنشان کرد: با دستور ویژه حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به مهندس اسکندری رییس سازمان اقتصادی کوثر اقدامات خوبی در این باره انجام شده است که امیدواریم پس از تعطیلات روند اجرایی سرعت بیشتری بخود بگیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اهل سیاست
Iran, Islamic Republic of
//یچاره مردم کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
حاجی هاشمی سلام - این گوشی در دستان شما چرا پاسخگویی مردم نیست؟؟؟
آفرین به دمدره ای ها
Iran, Islamic Republic of
روستای دمدره پایگاه هاشمی پور است که خانواده های///توانستند باهمراهی روستانشینان اونجا ۹۵ درصد به سردار هاشمی رای بدهند و تنها خواسته شان را هم بهره برداری طرح زهکشی اراضی کشاورزی منطقه عنوان کردند. من از همراهان سردار در این جلسه بودم و لذت بردم وقتی مردم روستا گفتند سردار, ما کار شخصی از شما نمی خواهیم و فقط این کار عمومی را برای چرام به سرانجام برسانید. به امید آبادانی ایران
Iran, Islamic Republic of
مردم دمدره سطح درکشان از نماینده بالاتر است. چراکه خود نماینده بیشتر دنبال توقعات شخصی هست تا منافع عمومی.
بلادشاپور
Iran, Islamic Republic of
ناتوانی در وعده های خود را به دیگران نسبت ندهید لطفاً سردار عزیز!
مطمئن هستم که پروژه پتروشیمی شما هم فقط یک نمایش و حدا کثر تا پایان خاک برادری ادامه دارد و ندانم که بعد از این می خواهید چه شخصی را مقصر بدانید..!
محمدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کهگیلویه بزرگ نماینده قوی ندارد بیچاره مردم محروم که سال به سال دچار پسرفت می شوند.
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1