تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : ۲۳۹۰۱۳

رصد قیمت‌ها و نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
کبنا ؛ریس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از بازار شهر یاسوج گفت: قیمت کالا و خدمات در سراسر استان به‌صورت ویژه در حال رصد است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داریوش دیودیده ریس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سال نو بابیان اینکه هم‌اکنون تیم‌های نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف در حال رصد و کنترل قیمت‌ها در تمامی نقاط استان به‌خصوص مناطق گردش گر پذیر هستند افزود: قطعاً در این شرایط افراد محدودی در بازار به‌قصد سودجویی افزایش سودجویانه قیمت‌ها را خواهند داشت و مردم با یاری‌ گری بازرسان صنعت و معدن زمینه نظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی را فراهم آورند.
دیودیده با اشاره به ورود گردشگران به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم و مسافرین نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را جهت بررسی از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و ادرات شهرستانی اطلاع دهند.
وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۴ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به گزارشات و شکایت‌های مردمی است افزود: مردم و مسافرین در این ایام نیز می‌توانند گزارش‌های خود را از تخلفات احتمالی ارائه دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
ریس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: شرایط بازار استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و باکسانی که سعی در ایجاد خلل و سوءاستفاده احتمالی از این شرایط را داشته باشند برخورد خواهد شد.
دیودیده در ادامه افزود: هیچ‌گونه کمبود کالایی در بازار استان گزارش نشده است و صنوف خدمت رسان در سطح کهگیلویه و بویراحمد به شکلی رضایت‌بخش در حال خدمت‌رسانی به گردشگران و هم استانی‌ها می‌باشند.
سامانه ۱۲۴ گزارش‌های تخلف گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، کم‌فروشی، صادر نکردن فاکتور خرید، حراج غیرمجاز، تقلب و احتکار از سوی شهروندان را ثبت و به آن‌ها رسیدگی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وجهنم
رصد بی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خود گویی خود خندی دانی که هنرمندی هیچ نظارتی بر بازار نیست نمیدونم اصلا داخل بازار خرید کردی که حرف از نظارت میزنی
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1