تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۲۳۹۰۰۴

کنترل جاده های استان با ۱۴۱ تیم/ خدمات‌رسانی ۲۳ راهدارخانه/ خدمات‌رسانی ۱۳ پایگاه ثابت و سیار هلال‌احمر

۰
کبنا ؛
 
خبرهای استان کهیگلویه و بویراحمد /
کنترل جاده‌های استان با ۱۴۱ تیم
۱۴۱ تیم در نوروز جاده‌های ارتباطی استان را رصد می‌کنند.
فرمانده پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۱ تیم تا ۱۳ فروردین به‌صورت محسوس و نامحسوس محورهای ارتباطی استان را کنترل می‌کنند. سرهنگ اسفندیار تباشیر بابیان اینکه هم‌اکنون همه محورهای ارتباطی استان باز است افزود: از رانندگان درخواست می‌شود به علائم راهنمایی و رانندگی توجه کنند و از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز و حرکات مخاطره‌آمیز خودداری کنند.
وی با اشاره به اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که بین سه تا پنج درصد رانندگان مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند گفت: پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد با رانندگان متخلف در این استان در طول تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۶ با جدیت برخورد خواهد کرد.
سرهنگ تباشیر افزود: خودروی رانندگان متخلف در کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز سال ۱۳۹۶ به مدت سه روز توقیف می‌شود.
خدمات‌رسانی ۲۳ راهدارخانه در استان به مسافران
۲۳ راهدارخانه‌ی استان کهگیلویه و بویراحمد تجهیز شده و تا پایان تعطیلات نوروز به مسافران و شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: این سازمان در سه برهه زمانی قبل، حین و بعد از تعطیلات برای خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان برنامه‌ریزی کرده است.
خوان پایه افزود: قبل از تعطیلات این سازمان به ایمنی معابر برون‌شهری، خط‌کشی جاده‌ها، علائم راهنمایی و رانندگی، پوشش و ترمیم برخی نقاط حادثه خیر، روکش و لکه‌گیری آسفالت، تمیز و رنگ‌آمیزی کردن ورودی شهرها اقدام کرده است.
وی گفت: در حین سفر هم ۲۰۰ نفر در قالب اکیپ‌های راهداری در ۲۳ راهدارخانه استان با بیش از یک‌صد دستگاه ماشین‌آلات مستقر شدند و در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.
خوان پایه افزود: در بارش‌های اخیر شاهد ریزش برف و ریزش کوه در برخی محورهای ارتباطی استان بودیم که با انتقال ماشین‌آلات تخصصی به این نقاط به بازگشایی محورها اقدام کردیم.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی حمل‌ونقل، اعزام گشت‌های کنترل نامحسوس به محورهای ارتباطی با هماهنگی و همکاری پلیس‌راه، قرار دادن سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند شامل دوربین‌های نظارتی ثبت تخلف و دستگاه‌های تردد شمار در محورهای مواصلاتی را از دیگر اقدامات این سازمان اعلام کرد.
۱۳ پایگاه ثابت و سیار هلال‌احمر در حال خدمات‌رسانی
۱۳ پایگاه ثابت و سیار هلال‌احمر در حال خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گفت: سازمان هلال‌احمر استان با ارائه دو طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت از مسافران نوروزی در استان استقبال می‌کند.
جهان‌بین بابیان اینکه در قالب طرح امداد و نجات نوروزی ۱۳ پایگاه ثابت و سیار به ۱۳ دستگاه آمبولانس، ۵ خودروی نجات و ۱۵ خودروی کمک دار تجهیز شدند افزود: ۲۰۴ امدادگر در این پایگاه در حال خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران هستند.
وی گفت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی باهدف کاهش تصادفات و همچنین سفری ایمن برای آنان از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۶ به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی افزود: در قالب این طرح ۱۶ پست ۲۴ و ۱۲ ساعته در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مستقرشده است که در کنار این پست‌ها فضاهایی از قبیل دوستدار کودک برای رفع خستگی کودکان، خیمه‌های نماز و ایستگاه‌های سلامت به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.
جهان‌بین همچنین از اجرای طرح داوطلب یار خبر داد و گفت: در قالب این طرح ۱۳ پزشک از ساعت ۸ تا ۱۴ به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند همچنین تیم واکنش سریع با استقرار یک دستگاه بالگرد نیز در مواقع نیاز به یاری مسافران و گردشگران می‌شتابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1