تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۲۳۸۹۴۸

ثبت‌نام ۱۰۳۵ داوطلب شوراهای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛️رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۳۵ نفر داوطلب تاکنون در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.
️فتاح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: ۷۱۲ نفر از این تعداد داوطلب مربوط به مناطق روستایی و ۳۲۳ نفر نیز مربوط به مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بیان کرد: از مجموع داوطلبان روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۷۳ نفر مرد و ۳۹ نفر زن بوده و از مجموع داوطلبان مناطق شهری این استان نیز ۲۹۸ نفر مرد و ۲۵ نفر زن هستند.
️رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۴ داوطلب خانم در حوزه های شهری و روستایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.
محمدی تصریح کرد: نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند سال جاری و همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا ۶ فروردین سال ۱۳۹۶ نیز ادامه دارد.
️وی ادامه داد: با توجه به احتمال ازدحام کاری در طول این مدت مقرر در فرمانداری ها و بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد باید داوطلبان نسبت به پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پلیس ۱۰+ استان اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرمانداران شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده با حضور در محل کار به روند انجام امور مربوط به نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سرعت بخشند.
️محمدی بیان کرد: فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه شناسایی چالش های احتمالی دو انتخابات پیش رو در روستاها و بخش های این استان اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.
وی بیان کرد: در دو انتخابات پیش رو علاوه بر نظارت دقیق بر امور و رعایت چهار اصل مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا زمینه مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم خواهد شد.
محمدی به داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و شهر استان توصیه کرد؛ در اولین فرصت با همراه داشتن مدارک برای ثبت نام مراجعه کنند تا اگر اختلالی در روزهای پایانی وجود داشته باشد مشکلی را در ثبت نام داوطلبان ایجاد نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1