تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۳۸۹۱۸

گزارشی از ثبت‌نام کاندیداها در شورای شهر چرام؛ از ثبت‌نام خبرنگار تا نامزدی که حقوق از شورا نخواهد گرفت

۱
۰
کبنا ؛چهارمین روز ثبت‌نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری چرام برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام،چهارمین  روز نام‌نویسی و ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری چرام آغاز شد.
براساس این گزارش ،تاکنون در حوزه شهری چرام ۱۶نفر و در حوزه روستایی تاکنون ۲۰نفر برای کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.
مسئول بحران فرمانداری چرام کاندیدای شورای شهر شد/ در صورت قبولی از شورا حقوق نمی گیرم
علی اکبر جمالی آرند که هم اکنون دبیر بحران فرمانداری چرام است و دارای کارشناسی ارشد  مهندسیعمران و متولد ۱۳۶۵ است.وی اعلام کرد که از شورا حقوقی دریافت نمی کنم و با تشکیل صندوق توسعه عمران چرام آن را به حساب صندوف واریز می کنم.
وی هدف از حضور کاندیدا شدن را کمک به توسعه زادگاه خود می داند.وی مهم ترین مشکل شهر را نبودن پارکینگ دانست و با توجه به مبالغی که شهرداری از ساختمان های تجاری دریافت می کند می بایست به این مقوله مهم پرداخت.
جمالی مهم ترین اصل در انتخاب شهردار را تعهد و تخصص دانست و بیان کرد در صورت قبولی در شورای شهر این موارد را در نظر خواهد گرفت برای انتخاب شهردار وعملکرد شورا و شهردار مردم می بینند.
کاندیدای شورای شهر چرام گفت:امیدوارم با توجه به معیار تخصص و تهد بتوانیم شهردار خوبی را انتخاب کنیم و البته باید شهردار را کمک کرد و شورای شهر بازوی وی برای کمک به توسعه شهر باشد.
وی در خصوص اینکه از کدام جریان سیاسی وارد انتخابات شورای شهر شده  بیان کرد:هر فرد یک گرایش فکری دارد و جای کتمان نیست و در بحث شورای شهر خیلی به صلاح نیست که طیف بندی سیاسی شود و مهم توسعه شهر است و چرام به آن حد نرسیده که وارد این جریانات شود.
جمالی دزر خصوص انتخابات طایفه ای گفت:معضلی است که در اکثر استان های لرنشین و استان ها و شهرهای کوچک وجود دارد و معضلی است که باعث حذف نخبگان می شود و یکی از شگردهای منفی انتخابات است.
کاندیدای شورای شهر چرام در خصوص راه اندازی صندوق توسعه  و عمران  شهری چرام گفت:هدف از این صندوق مشارکت مردم در توسعه و زیباسازی شهر چرام است و اگر توفیقی بود که در شورای شهر چرام باشم دریافتی های خود را به حساب این صندوق می ریزم و معتقدم با توجه به درآمد کم شهرداری چرام است کسانی که کارمند هستند و عضو شورای شهر می شوند زیبنده نیست که چشم طمع به این دریافتی ها داشته باشد.
وی بیان کرد:بزرگان و. نخبگان شهر جز هیات مدیره این صندوق می باشند تا بتوانند از طرق مختلف و رایزنی به توسعه شهر چرام کمک نمایند.
خبرنگار سابق صدا و سیما و مدیر کاروان های عتبات عالیات کاندیدای شورای شهر شد.
همچنین خبرنگار سابق صداوسیماو مدیر کاروان‌های عتبات و کارگزار حج و زیارت امروز باحضوردرفرمانداری چرام برای نامزدی پنجمین دوره شورای شهرچرام ثبت نام کرد.
کربلایی ضرغام همتی مهمترین شعارتبلیغاتی خودرا خدمت بی منت که همان توصیه شهدای گرانقدرمیباشد اعلام کرد ودرادامه گفت،اعتمادوشفاف سازی،شهروندچرامی،شهردارچرامی اولویت های مهم دیگراینجانب میباشد.
محمد تقی امیری از فرهنگیان شهر چرام دیگر کاندیدای بود که با حضور در فرمانداری چرام رسما وارد انتخابات شورای شهر شد.
امیری بیان کرد:متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست و مستقل وارد صحنه انتخابات شده و شعار بنده شفاف سازی ،صداقت در گفتار و عمل می باشد.
بخشدار سرفاریاب:استقبال خوب کاندیداهای شورای اسلامی روستاها/ سرعت ضعیف اینترنت در سرفاریاب
آتش سودا بخشدار سرفاریاب در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز گفت:بخش سرفاریاب متشکل از ۲۳روستا که دارای شورا هستند و شهر سرفاریاب که شورای شهر دارد.
وی بیان کرد تاکنون آمار ثبت نامی کاندیداهای شورای اسلامی روستاهای بخش سرفاریاب تا امروز ۲۵نفر می باشد که استقبال خوبی شده و در حوزه کاندیداهای شورای شهر سرفاریاب که در محل فرمانداری چرام ثبت نام می کنند قریب به ۲۰نفر تاکنون ثبت نام نموده اند.
وی بیان کرد:با توجه به وضعیت ضعیف  سرغت اینترنت در شهر سرفاریاب از کاندیداها درخواست داریم که ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند .
تصاویر تکمیلی:


IMG-20170323-WA0012
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
میگم همه میبینید شهردار و شوراها روز سال تحویل و مخصوصا دم انتخابات چه کارهایی ازشون بر میاد؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1