تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۲۳۸۹۱۵

فتاح محمدی: ثبت ۹۸۳ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا / ترکیب‌های هیأت‌های اجرایی هیچ مشکل ندارند / همه باید به قانون عمل کنند / ۱۱۰۰ شعبه اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاکنون ۹۸۳ نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، کرامت‌الله مدیرکل سیاسی استانداری و جمعی از مسئولان از ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد بازدید کردند.
محمدی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این دو روز گذشته از زمان ثبت‌نام نامزدها، ۹۸۳ نفر در کل استان برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌‎نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۱۲ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر نام‌نویسی کرده‌اند که ۲۴ نفر آنها زن و ۲۸۸ نفر آنها مرد هستند.
وی افزود: برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۷۱ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۳۲ نفر مرد و ۳۹ نفر زن هستند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه از روند ثبت‌نام در سطح استان رضایت وجود دارد، اظهار داشت: در تمام فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دفاتر پیشخوان کهگیلویه وبویراحمد ثبت‌نام‌ها در حال انجام است و همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات از جمله؛ دستگاه‌های مرتبط امنیتی، نظامی، شرکت مخابرات، فناوری و اطلاعات استانداری و سایر مسئولان در ادارات خود مستقر و در حال رصد روند اجرایی ثبت نام کاندید‌اها هستند.
 
محمدی به کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توصیه کرد که برای سهولت کار افراد می‌توانند ثبت نام اولیه خود را در دفاتر پیشخوان انجام و برای ثبت نهایی به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند.
محمدی افزود: باتوجه به شرایط جوی در روز های پایانی ثبت نام تقاضا می‌شود افراد ثبت نام خود را برای روزهای پایانی نگذارند و هر چه زودتر اقدام کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا نیوز در خصوص ترکیب هیأت‌های اجرایی، اظهار کرد: در ترکیب اعضای هئیت‌های اجرایی انتخابات هم شرایط جغرافیایی و هم طوایف مختلف حضور دارند و این اعضا به آنچه که قانون هست عمل خواهند کرد.
وی گفت: هیچ فرقی نمی‌کنند که اعضای هئیت اجرایی چه کسی باشد چرا که همه باید به قانون عمل کنند.
محمدی به سخنان مقام معظم رهبری در روز گذشته و در حرم رضوی اشاره کرد و گفت: به همه فرمانداران و بخشداران تاکید شده که به قانون عمل کنند تا در این زمینه اعتماد مردم به ‌هئیت‌های اجرایی حاصل شود.
وی به تعداد شعب رای گیری در سطح استان اشاره داشت و افزود: یک هزار و ۱۰۰ شعبه رای‌گیری در استان در روز انتخابات برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.
محمدی اظهار کرد: ۲۰۷ هئیت‌اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا و ۲۹۷ هئیت‌ اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را برگزار خواهند کرد.
محمدی گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود پنج هزار نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
1