تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۷
کد مطلب : ۲۳۸۷۷۹

نقد نظرسنجی «کبنانیوز» در خصوص رئیس ستاد «روحانی» در کهگیلویه و بویراحمد

۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید حسن حسینی ناصرآباد
«بنام خداوند جان وخرد»
با نظرسازی‌ها بزرگان کوچک نخواهند شد.
اخیرا یکی از سایت‌های محلی به ظاهر نظرسنجی را در سایتشان گذشته اند در مورد ریاست ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و گزینه هایی را نام برده اند که همگی همفکر، دوست و سالهای سال کنار هم فعالیت سیاسی اصلاح طلبانه داشته‌اند. این افراد از اصلاح طلبانی می‌باشند که؛ اولاً، بعضی شان نه به دنبال ریاست ستاد دکتر روحانی هستند و نه نیازی به چنین عنوانی دارند چون قبلا بارها چنین زحمتی را در مورد کاندیداهای قدرتر وکاریزماتری متحمل شده‌اند.
دوما، هرکدام از آنها مسول ستاد شود بقیه با اخلاص و جدیت تمام توان خودشان را برای همکاری و فعالیت در ستاد بکار خواهند گرفت چون برای پیروزی دکتر روحانی و این همدلی و همکاری بارها در میدان ها و موقعیت های مختلف تکرار شده (ومهمتر ازان اینکه اصلا هیچ گونه هماهنگی و یا اجازه ای از کاندیدها گرفته نشده بود).
چیزی که در این سایت به نمایش گذاشته شده به ظاهر نظرسنجی اما در واقع نظرسازی برای تخریب فردی خاص که از چهره های شاخص , پیشکسوت و زحمت کشیده اصلاحات استان و در این بین خواسته یا ناخواسته از نام دیگر اصلاح‌طلبان سوء استفاده و هزینه کرده اند تا نظرسازی اشان جذاب و واقعی بنظر برسد. رسانه ای که برای جذب مخاطب و یا منافعی خاص چارچوب‌ها و ارزش‌های اخلاقی رسانه‌ای را رعایت نکرده و اینگونه در جهت تخریب بزرگان اصلاح طلب عمل کرده و در واقع این نظرسازی ها بازی در میدان رقیب اصلاحات است آن هم در آستانه انتخابات که اصلاح طلبان نیازمند انسجام، وحدت و همکاری بیشتر برای اثر گذاری بهتر در انتخابات هستند. این شیطنت رسانه‌ای تاثیری در جایگاه، نقش، ارزش و شخصیت سیاسی بزرگان اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد و همواره به عنوان پیشکسوتان و بزرگان اصلاحات در معادلات و فعالیت های اصلاح طلبانه نقش و اهمیتی تعیین کننده خواهند داشت. با توجه به اینکه انتخاب ریاست ستاد انتخاباتی دکتر روحانی از طریق نظر سنجی نبوده ومکانیسم و ضوابط خاص خودش را داشته و حتی احتمالا قبل از این به ظاهر نظرسنجی ریاست یا مسول ستاد (هرچند که رسانه ای نشده بود) مشخص شده بود , جالبتر اینکه تغییرات آماری و درصدهای منتشر شده در طول این چند روز بطور واضح و ناشیانه دستکاری شده و(دارای خطای بسیار بالا) بطوریکه تا صدوبیست درصد وبالاتررا هم داشته و یا اینکه چندین گزینه بصورت مطلق ثابت و فقط گزینه ای دیگر افزایش درصد انچنانی داشته که یقینا این نظرسنجی قابل قبول و استناد نخواهد بود و تمامی گزینه های مطرح شده در به اصطلاح نظرسنجی مذکوربه این موضوع واقفند بنابراین مشخص است که این نظرسازی و شیطنت رسانه ای اهداف سیاسی خاصی را مد نظر داشته که به دور از اخلاق اصلاح طلبی و رسانه ای حرفه ای میباشد.

* فعال سیاسی عضو هیئت رئیسه کمیته ورزشکاران ستاد استقبال از رئیس جمهور و دبیر حزب اتحاد ملت حوزه بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دلش خوشه عضو کمیته استقبال بوده. ای خدا
مهمان
Iran, Islamic Republic of
این مطلب گنگ است. مطلبی که گوشه و کنایه است، و هیچ معلوم نیست منظور چه کسی یا کسانی است چه معنی دارد؟
موسوی
Iran, Islamic Republic of
شما چرا کاسه داغ تر از آش شدی اقای.. تا جایی که سراغ دارم زمانی در منزل پدری شما در سپیدار واسه اقای هدایت خواه و احمدی نژاد شام نهار میدادین شما مثل افتاب گردون میمونی که همیشه در گردشی شما ...نه اصلاح طلب کسی که رای به جبهه پایداری میده اصلاح طلب نیس برو خودتو اصلاح کن باید ..
چهار فصل
Iran, Islamic Republic of
آدم هایی مثل ا...
ناشناس
Romania
اخ از بخت اصلاح طلبان که هر کی دیگه ریششو تا ته میزنه بهش میگن اصلاح طلب این اقا کجای سیاست قرار داره برو اغا
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1