تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۲۳۸۴۵۸

حواشی روز اول ثبت‌نام انتخابات شوراها در بویراحمد / از قطعی مکرر برق و VPN ستاد انتخابات بویراحمد تا ثبت نام ۲۸ نفر در انتخابات یاسوج

۱
۱
کبنا ؛همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بویراحمد آغاز شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، همزمان با سراسر کشور نام‌نویسی از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح امروز تا ساعت ۱۸ عصر انجام گرفت.
بنا بر این گزارش، در این روز ۱۸۰ نفر در شهرستان بویراحمد برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام‌نویسی کردند که سیده مرضیه عبدلی دانشجوی دکترای شیمی کاربردی اولین کاندیداهای انتخابات شورای شهر یاسوج بوذ که نام خود را در لیست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراها به ثبت رسانید.
وی «شهر من خانه من» را شعار خود عنوان کرد.

در ادامه افراد مختلف با سلایق متفاوت فکری و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، فوق دیپلم و دیپلم برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.
به گزارش کبنا، همزمان با ثبت‌نام افراد در چند نوبت برق ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد قطع و در روند ثبت‌نام اختلال ایجاد شد.
همچنین سامانه ثبت‌نام به دلیل قطع VPN نیز قطع گردید.
عبدالحمید پناهی معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار کرد: ۸۳ نفر برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نام نویسی کرد که از این تعداد ۳۹ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و  ۵۵ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ۲۸ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر یاسوج، ۸ نفر برای شهر مادوان، ۲ نفر برای شهر مارگون و ۱ نفر برای شهر چیتاب تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش کبنا، همزمان با تحویل سال سفر عید در محل ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد برپا شد و با حضور فرماندار بویراحمد و معاونین وی آئین تحویل سال برگزار شد.
فرماندار بویراحمد در حاشیه این آئین، اظهار کرد: که کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا جهت تسریع در روند ثبت‌نام به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید علی صفدر فروزنده
Iran, Islamic Republic of
۲۸ نفر؟ نوروز ککا درسش کن.(تیترته ایگم)
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1