تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۲۳۸۴۳۹

پیام مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز سال ۹۶

۷
۰
کبنا ؛عدل هاشمی پور نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه٬ بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
یامُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.
آمین یا رب العالمین
عید باستانی نوروز را صمیمانه به محضر رهبر معظم انقلاب و  ملت شهید پرور ایران اسلامی بویژه به مردم شریف حوزه انتخابیه ام تبریک عرض می نمایم. نوروز آغازگر سالی نو برای سرآغاز شکوفایی٬ رستاخیز طبیعت و تبلور قدرت بی انتهای خداوند در تغییر فصول٬ حرکت و تحول به سوی ترقی و پیشرفت است. خداوند بزرگ را بخاطر وجود همه نعمت هایش سپاسگزارم. خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و نزول باران رحمت الهی در ابتدای سال را به فال نیک می گیریم و امیدوارم نوید بخش سالی خوب و پر برکت برای ایران عزیز باشد ان شاءالله. نامگذاری مدبرانه سال بنام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در کلام رهبر فرزانه انقلاب را گرامی میدارم و تمام تلاش و همت خود را در جهت تحقق منویات آن حضرت خصوصا اهداف و انتظارات ایشان در نامگذاری سال بکار خواهم بست. سال ۱۳۹۵ برای کهگیلویه بزرگ سالی به یاد ماندنی و پربار بود. زیرا در این سال به حول و قوه الهی زیر ساخت های توسعه از قبیل کارخانه های پتروشیمی٬ سیمان٬ نیترات٬ جاده و راه های ارتباطی٬ آب شرب و کشاورزی٬ گاز رسانی و بطور کلی بخش عمده ای از نیازمندی ها و مطالبات عمومی مردم، اخذ مجوز٬ تأمین اعتبار٬ آغاز عملیات اجرائی و کلنگ زنی شد.
خوشحالم که در این زمینه تمام همت و تلاش خویش را مصروف داشته و از همه ظرفیت ها و پتانسیل های ممکن و قانونی کاملا استفاده نمودم. لازمه اجرا و به ثمر نشستن این پروژه های عظیم و ملی که قویا از موارد انتظار رهبر معظم انقلاب هستند جز با وحدت٬ همکاری و همدلی مردم و مسئولان میسور نیست. لذا در اجرای این اهداف عالیه دست همه عزیزان بویژه دستگاه های اجرایی را به گرمی می فشارم و از هر حرکت و پیشنهاد سازنده استقبال می کنم. لازم به ذکر است در حوزه های مختلف فرهنگی٬ ورزشی٬ اشتغال٬ و بانوان اقدامات ارزشمند و قابل توجهی انجام و در حال اقدام است. به مردم شریف حوزه انتخابیه ام عرض می کنم در سال جدید علاوه بر اهتمام جدی در انجام وظایف قانونی٬ خود را ملزم به نظارت دقیق و مستمر بر روند اجرا و تسریع در انجام پروژه ها همراه با کیفیت برتر و ممکن می دانم.
از طرفی سایر مطالبات به حق مردم و وعده های داده شده را نیز با جدیت و پشتکار پیگیری می نمایم. در تعالی و پیشرفت امور نیازمند همراهی روحانیت معظم٬ نخبگان سیاسی و فرهنگی٬ دلسوزان نظام و انقلاب، اصحاب رسانه و اهل قلم هستم که امیدوارم همکاری و مشورت لازم را مبذول دارند. اما در بهار امسال دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم که همگان را به حضور همراه با شور و شعور در این دو عرصه بسیار مهم و سرنوشت ساز دعوت می نمایم. رجاء واثق دارم مردم شریف حوزه انتخابیه ام اهمیت حضور در پای صندوق های رأی را به خوبی می دانند و همچون گذشته برگ زرین دیگری بنام نامی خود در تاریخ ثبت خواهند نمود.
به هر حال ایام مبارک عید فرصت مناسبی برای همدلی و زدودن کینه از دلهاست که امیدوارم از این بعد نوروز هم نهایت استفاده را ببریم. سلامتی و توفیق هم استانی ها و همشهریان محترم و افتخار اطاعت بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

مسئولان و شخصیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه سال نو را تبریک گفتند.
به گزارش کبنا، این پیام‌ها به شرح زیر است؛
 
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی آغاز سال ۱۳۹۶ را به مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌ای معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و روستائیان و عشایر استان تبریک گفت.
در پیام تبریک سید موسی خادمی در آستانه تحویل سال نو این‌چنین آماده است:
شروع سال جدید و عید باستانی نوروز در تقویم ایرانی مقارن با شروع حیات مجدد و شکوفایی طبیعت است که این آیین زیبا نشان از ذوق ایرانی و ابتکار ایرانیان برای انتخاب خوب خود در طول تاریخ دارد.
البته این آیین ملی و باستانی زمانی تجلی و شکوه مضاعف پیدا می‌کند که با ولادت باسعادت و سراسر نور همسر امامت، مادر ولایت، حضرت صدیقه کبرا (س) گره می‌خورد و این خود شکوه عید نوروز را دوچندان می‌کند.
سال ۱۳۹۵ سالی سرشار از موفقیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و دستاوردهای ارزشمندی در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی برای ملت ایران اسلامی بود و ایجاد روحیه نشاط و خودباوری و تزریق امید و انگیزه در جامعه از مهم‌ترین نتایج آن بود. انتظار می‌رود سال ۱۳۹۶ سالی سرشار از شکوفایی و رونق و بهبود معیشت و وضعیت اقتصادی باشد.
تلاقی بهار طبیعت با طلیعه بزرگ‌ترین رخداد سیاسی کشور و انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جلوه‌ای دیگر از عزت و عظمت سرزمینی است که چشم امید آزادیخواهان منطقه و جهان به آن دوخته است.
امیدوارم سال جدید که سرآغازش با دموکراسی و تعیین سرنوشت کشور به دست عامه مردم رقم می‌خورد، سالی پر از نشاط سیاسی و مشارکت مردم هم در سطح ملی و هم استانی در هر دو انتخابات باشد و مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر عزت جامعه، ملت و نظام سیاسی ایران را در سطح بین‌الملل افزایش دهند.
انتخابات شوراهای شهر و روستا ازآن‌جهت حائز اهمیت است که به‌صورت مستقیم با مطالبات و نیازمندی‌های شهرنشینان و روستائیان گره‌خورده است و امیدوارم مردم با انتخاب افراد متخصص، کار بلد و حرفه‌ای به بهبود وضعیت عمرانی، رفاهی و اقتصادی استان کمک کنند.
مردم ولایتمدار، با بصیرت و همیشه درصحنه کهگیلویه و بویراحمد در طول همه دوره‌ها دارای کارنامه درخشانی درزمینهٔ مشارکت و حضور در انتخابات بودند و این بار هم معتقدم با حضور حداکثری، پرشور و شعور خود بار دیگر حماسه‌ای جاودان خلق خواهند کرد و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استان به ثبت خواهند رساند.
بنده به نمایندگی از دولتمردان و همه مسئولان استان این عید سعید باستانی را به عموم مردم و تک‌تک مردان وزنان و جوانان و سالخوردگان تبریک و شادباش عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ و بلندمرتبه سالی توأم بانشاط، سربلندی و عزت را برای همه شما و خانواده‌های معظمتان خواستارم.

شهردار دوگنبدان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز باستانی را تبریک گفت.
به گزارش کبنا نیوز، متن پیام به شکل زیر می باشد:
بنام خالق هستی
گشت گرداگرد مهر تابناک,ایران زمین
روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین
ای تو یزدان , ای تو گرداننده ی مهر و سپهر
برترینش کن بر همگان این زمان و این زمین
خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد.
حلول سال نو و تولد دوباره طبیعت، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت، با لطافت گیاه و خرمی طبیعت، و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است را به همه شهروندان خوب گچساران تبریک عرض کرده و از خداوند منان برای همه در سال جدید سلامتی و عاقبت‌‌بخیری را آرزومندم.
اردلان زینل زاده
شهردار دوگنبدان

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پیامی فرا رسیدن عید نوروز باستانی را تبریک گفت.
به گزارش کبنا نیوز، متن پیام به شکل زیر می باشد:
“یا مقلب القلوب و الابصار،یا مدبر اللیل والنهار،یا محول الحول و الاحوال،حول حالنا الی احسن الحال” اینک که آغاز سال ۱۳۹۶ و بهار فاطمی (س)را فراسوی خویش می یابیم لازم میدانم صمیمانه و از روی اخلاص, فرا رسیدن عید نوروز و همچنین میلاد پر برکت دخت نبی مکرم اسلام را از سوی خود و تمامی همکاران در نیروی انتظامی به یکایک شما شهروندان فهیم و مومن شهرستان گچساران تبریک و شاد باش عرض نموده و ازآستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از رحمت و برکات الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می نمایم.
سرهنگ سید محمد موسوی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز پلیس شهرستان با تمام توان آماده ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی به شهروندان و مسافران و گردشگران می باشد
موسوی به اقدامات پلیسی در نوروز ۹۶ اشاره کرد و تشریح نمود راه اندازی بیش از ۳۰ واحد گشتی در تفرجگاهها و محل های اسکان مسافرین نوروزی؛ تعامل و هماهنگی گسترده با نمایندگی صدا وسیمای گچساران و اصحاب رسانه؛ برنامه ریزی در جهت اطلاع رسانی و ارائه هشدار های پلیسی به مسافرین نوروزی؛ بالا بردن سطح آمادگی و آراستگی کارکنان ؛ برخورد جدی با متخلفان ؛, هماهنگی و برنامه ریزی خوب با مراجع قضایی و سازمان های برون سازمانی بمنظور خدمات رسانی مطلوب به مسافرین نوروزی را از اقدامات این نیرو در ایام تعطیلات نوروزی برشمارد.
گفتنی است موسوی در پایان با اشاره به این که در ایام نوروز اسباب کشی منازل فقط با هماهنگی پلیس امکانپذیر است از مردم خواست شهروندان برای پیشگیری از سرقت و تأمین امنیت مطلوب در سطح شهرستان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند ضمنا تلفن ۱۹۷ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد،انتقادات و شکایت و تقدیر تشکر شما از عملکرد پلیس می باشد.

سرخاب بیننده کارشناس مسائل شهری سال نو را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است؛
بهار فصل رویش است و شادابی، فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است، کارگاه آفرینش، مجال رویت و معرفت مبدأ و معاد را در موسم بهار مهیا کرده و آیات الهی را در جای جای طبیعت، واقع ساخته تا نشان بی‌نشان او باشد.
امید می‌‌رود در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» شاهد همت و تلاش همه اقشار مختلف مردم در راستای اعتلای میهن اسلامی بویژه شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
اینجانب سال جدید را به ملت ایران، مردم شریف و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه شهروندان شهر یاسوج تبریک می‌گوییم.

آزیتا حکمتی‌اصل سال نو را تبریک گفت.
حکمتی‌اصل با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به کلیه اقشار مختلف مردم تبریک گفت.
متن پیام وی به شرح زیر است:
یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار
یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال
عید سعید نوروز و آغاز سال نو را به همه مردم که در راه اعتلای و توسعه کشور عزیزمان تلاش می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال آرزومندم که سال ۱۳۹۶، سالی سرشار از سلامتی، شادمانی و موفقیت برای همگان باشد.

 
رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد
«ﺳَﻨُﺮِﯾﻬِﻢْ آﯾَﺎﺗِﻨَﺎ ﻓِﯽ ْاﻵْﻓَﺎقِ وَ ﻓِﯽ أَﻧﻔُﺴِﻬِﻢ ُﺣَﺘَّﻰ ﯾَﺘَﺒَﯿَّﻦَ ﻟَﻬُﻢْ أَﻧَّﻪ ُّ اﻟْﺤَﻖ»
ﺑﺎر دﯾﮕﺮ ﺗﻘﺪﯾﺮ اﻟﻬﯽ ﻓﺮﺻﺖ دﯾﺪار ﺑﻬﺎر را ﺑﺎ ﻫﺰاران ﻧﻘﺶ و ﻧﮕﺎر ﻓﺮاﻫﻢ ﻧﻤﻮد ﺗﺎ ﺟﻤﺎل ﺑﯽ اﻧﺒﺎز ﺧﻮد را روﻧﻤﺎﯾﯽ و آدﻣﯽ را ﺑﻪ ﮐﻤﺎل ﺑﯽ ﻣﺜﺎل راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﮐﺎرﮔﺎﻩ آﻓﺮﯾﻨﺶ، ﻣﺠﺎل روﯾﺖ و ﻣﻌﺮﻓﺖ ﻣﺒﺪأ و ﻣﻌﺎد را در ﻣﻮﺳﻢ ﺑﻬﺎر ﻣﻬﯿﺎ ﮐﺮدﻩ و آﯾﺎت اﻟﻬﯽ را در ﺟﺎی ﺟﺎی ﻃﺒﯿﻌﺖ واﻗﻊ ﺳﺎﺧﺘﻪ، ﺗﺎ ﻧﺸﺎن ﺑﯽ ﻧﺸﺎن او ﺑﺎﺷﺪ.
اﯾﻨﺠﺎﻧﺐ ﻓﺮارﺳﯿﺪن ﺳﺎل ﻧﻮ و ﺑﻬﺎر ﻃﺒﯿﻌﺖ را ﺑﻪ هنرمندان ﮔﺮاﻧﻘﺪر، اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه ﮔﺮاﻣﯽ ﺻﻤﯿﻤﺎﻧﻪ ﺗﺒﺮﯾﮏ و ﺗﻬﻨﯿﺖ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ.
ﺗﻘﺎرن ﺳﺎل ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺎ اﯾﺎم ولادت ﺑﺰرگ ﺑﺎﻧﻮی اﺳﻼم ام اﺑﯿﻬﺎ ﺣﻀﺮت ﻓﺎﻃﻤﻪ (سلام الله علیها) ﻧﺸﺎن از ﭘﯿﻮﻧﺪ ﻧﺎﮔﺴﺴﺘﻨﯽ ﻣﻠﺖ ﺷﺮﯾﻒ اﯾﺮان ﺑﺎ اﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﻋﺼﻤﺖ و ﻃﻬﺎرت(علیهم السلام) دارد، از ﺣﻀﺮت ﺣﻖ ﻣﺴﺌﻠﺖ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﻢ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﭘﯿﺮوی از ﺳﯿﺮﻩ ﺣﻀﺮات ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﻦ ﻋﻠﯿﻬﻢ اﻟﺴﻼم ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﻋﻨﺎﯾﺖ ﻓﺮﻣﺎﯾﺪ .
در ﺳﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﮔﺬﺷﺖ ﺷﺎﻫﺪ ﻫﻤﺖ و ﺗﻼش اهالی فرهنگ و هنر استان در ﻋﺮﺻﻪ ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، ﻫﻨﺮی ﺑﻮدﯾﻢ، اﻣﯿﺪ اﺳﺖ در ﺳﺎل ﺟﺪﯾﺪ ﺧﺎﻧﻮادﻩ ﺑﺰرگ فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد ﺑﺎ ﺗﻼش و ﻣﺠﺎﻫﺪت اﻧﻘﻼﺑﯽ و ﺑﻬﺮﻩ ﮔﯿﺮی از ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮد ﺑﻪ ﺧﺼﻮص ﺗﻤﻬﯿﺪ ﺷﺮاﯾﻂ ﺣﻀﻮر ﺷﺎداب و ﻣﺸﺎرﮐﺖ ﻓﻌﺎل هنرمندان در ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﻋﻠﻤﯽ ﭘﮋوﻫﺸﯽ، ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ و هنری زﻣﯿﻨﻪ ﺗﺤﻘﻖ اﻫﺪاف و ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﺎی ﭼﻬﺎرﮔﺎﻧﻪ ﻣﻘﺎم ﻋﺎﻟﯽ وزارت را در ﺳﺎل ﺟﺪﯾﺪ ﻓﺮاﻫﻢ ﻧﻤﺎﯾﺪ.
از ﺧﺪاوﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎل ﺗﻮﻓﯿﻘﺎت روزاﻓﺰون ﻫﻤﮑﺎران ﺳﺎﻋﯽ و ﭘﺮﺗﻼش را در ﺧﺪﻣﺘﮕﺰاری ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﻣﺮدم ﺷﺮﯾﻒ و ﺣﻖ ﺷﻨﺎس ﺗﺤﺖ ﺗﻮﺟﻬﺎت ﺣﻀﺮت وﻟﯽ ﻋﺼﺮ(عجل الله تعالی فرجه شریف) و زﻋﺎﻣﺖ ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رﻫﺒﺮی (ﻣﺪﻇﻠﻪ اﻟﻌﺎﻟﯽ) و ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﺎی دوﻟﺖ ﺧﺪﻣﺘﮕﺬار ﻣﺴﺄﻟﺖ ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﻢ.

جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع،  معادن و کشاورزی یاسوج
همکاران گرامی, فعالین محترم اقتصادی
در سال ۱۳۹۵ همراه با طلیعه بهار ، دروازه کشور عزیزمان ایران همراه با وعده های دولت تدبیر امید برای برون رفت از رکود و رونق اقتصاد بر روی هیئت های بزرگ تجاری کشورهای دنیا باز شد.
بخش خصوصی امیدوار بود که در این سال اتفاقات بسیار مهمی رخ دهد, تا در فضای کسب وکار و اقتصاد کشور رونق ایجاد شود ، واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخ تولید بازگردند و بدهی های دولت به بخش خصوصی به حداقل ممکن برسد ؛ علیرغم تمامی تلاش‌های دولتمردان و ارائه برنامه‌های اقتصادی و اعلام بسته های حمایتی ، اما این اقدامات توقعات بخش خصوصی را برآورده نکرده است.
با این وجود در سال ۱۳۹۵ بخش خصوصی با تمام توان برای آبادانی و توسعه کشور ، از تمامی ظرفیتهای خود استفاده کرد تا شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را تحقق بخشد.
اکنون مفتخریم که نمایندگان بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد در اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی یاسوج در این سال کارنامه بسیار موفقی داشتند.
حضور دولتمردان در سطح عالی ، دعوت از سفرا و هیئت های تجاری و اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور, شرکت در نمایشگاه های بین المللی جهت معرفی دستاوردهای تولیدی استان و همچنین پیگیری مطالبات بخش خصوصی در شورای گفت و گو، حضور فعال در ستادهای تسهیل و رونق، برگزاری دوره‌های آموزشی موفق و همچنین همایش های متعدد تخصصی و تلاش برای حضور در عرصه نیکوکاری در فعالیت های اقتصادی از عمده فعالیت های این اتاق در سال ۱۳۹۵ بوده است که امیدواریم مورد قبول شما فعالین عزیز اقتصادی قرار گرفته باشد.
مصمم هستیم در سال ۱۳۹۶ که توسط مقام معظم رهبری سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است, همراه با سیاست‌های دولت محترم و مقامات ارشد استانی در جهت رونق اقتصادی و برون رفت از رکود و نه به مانند سال گذشته بلکه دو چندان، همت کرده و شرایط را برای شکوفایی اقتصادی استان درحمایت از بخش خصوصی فراهم آوریم.
این اندیشه تحقق نخواهد یافت مگر با حضور همه جانبه شما فعالین اقتصادی در این عرصه.
با آرزوی سالی سرشار از موفقیت و کامیابی

 
رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با ارسال پیامی سال نو را تبریگ گفت.
پیام بشرح ذیل است.
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
حلول سال نو ( سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال) و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به مقام عظمای ولایت، خانواده محترم  شهدا و ایثارگران، مردم فهیم و قدرشناس گچساران تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای مردم ایران اسلامی و بویژه برای مردم شریف گچساران مسئلت دارم.
 
ارادتمند شما: کیانوش بلوطی
رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهرستان گچساران به مناسبت آغاز سال نو
ایاز اکبری رئیس شورای اسلامی شهرستان گچساران با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به مردم شریف شهرستان گچساران تبریک گفت.
به گزارش کبنا نیوز،متن پیام ایاز اکبری به شرح زیر است:
یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار
یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادتان این روز و همه روز
بهار فصل رویش است و شادابی، فصل ایمان و شکوه جلوه خداوند است، آری بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های سر سبزی و حیات را به تلاوت نشسته است. نخستین روز بهار، آغازی برای اعتدال، طراوات، نشاط و شادابی و نوروز، عید شکوفایی، پویایی، بالندگی، نوخواهی و نواندیشی است.
عید سعید نوروز و آغاز سال نو را که با دعای خیر عزیزان تحول احوال و تقلّب دل ها و بصیرت ها را نوید می‌دهد را به  مردم شهید پرور، ولایتمدار و قدر شناس شهرستان گچساران، تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال آرزومندم که سال ۱۳۹۶، سالی سرشار از سلامتی، شادمانی و موفقیت برای همگان باشد.
ارادتمند شما: ایاز اکبری
رئیس شورای اسلامی شهرستان گچساران

محمد جعفر نجاتی ریس شورای اسلامی شهر باشت
رئیس شورای اسلامی شهر باشت با ارسال متنی سال نو را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛
بِسْم الله الرحمن الرحیم
سال ٩۵ با همه ی خوشی ها و ناخوشی ها ، خوبی ها و بدی یش اخرین لحظاتش را سپری می کند، در این لحظات پایانی سال که دل های شما در حال تحویل و تحول است ، صمیمانه از خداوند منان برأی شما همشهریان عزیزم آرزوی سلامتی ، تندرسی و نیک فرجامی را دارم،
پیشاپیش تقارن بهار فاطمی با حلول سال نو را به همه ی شما عزیزان جان تبریک عرض می نمایم.

سید فرزاد نجات نیا دبیر کانون فرهیختگان و دانشجویان گهگیلویه و بویراحمد
یا مقلب القلوب والابصار
سلام علیکم"
"نو" روز تنها یک روز تقویمی نیست، که یک "وضعیت" معنایی است. باید خود را در منظر آن قرار داد تا "نو" روزی دید، شنید و چشید.
شادی و خرمی "نو" روز ارزانی تان باد
بهار به دروازہ هاى شهر رسیدہ
ورستاخیز دوبارہ درگیتى دمیدہ
و من دردعایی خاضعانه
بدرگاہ مدبر هستی
احسن الحال را
برای همه آرزو میڪنم.
سال ۱۳۹۶ هجری شمسی
سال"اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید ملی و اشتغال مولد"
امیدوارم این سال برای شما و عزیزانتان؛ سال دوستی، سال فراوانی و بی نیازی، کوشش و آرامش توأم با دلخوشی باشد
پیروز و سرافراز باشید.
نوروز بمانید که ایّام شمایید!
آغاز شمایید و سرانجام شمایید!
آن صبح نخستین بهاری که ز شادی
می آورد از چلچله پیغام، شمایید!
آن دشت طراوت زده آن جنگل هوشیار
آن گنبد گردننده ی آرام شمایید!
خورشید گر از بام فلک عشق فشاند،
خورشید شما، عشق شما، بام شمایید!
نوروز کهنسال کجا غیر شما بود؟
اسطوره ی جمشید و جم و جام شمایید!
عشق از نفس گرم شما تازه کند جان
افسانه ی بهرام و گل اندام شمایید!
هم آینه ی مهر و هم آتشکده ی عشق،
هم صاعقه ی خشم ِ بهنگام شمایید!
امروز اگر می چمد ابلیس، غمی نیست
در فنّ کمین حوصله ی دام شمایید!
گیرم که سحر رفته و شب دور و دراز است،
در کوچه ی خاموش زمان، گام شمایید
ایّام ز دیدار شمایند مبارک
نوروز بمانید که ایّام شمایید!
ارادتمند

داریوش دیودیده رٸیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ سال اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال را تبریک گفت.
متن پیام بدین قرار است:
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
عید نوروز، روایتگر آداب و سنن دیرین ماست که همزمان با تحول طبیعت، آمدن بهار را با اعتدال و زیبایی های بیشمارش به بندگان بشارت داده و جلوه جمال حضرت حق را در آئینه طبیعت منعکس می کند.
خوشبختانه سال ۱۳۹۵ با سیاستگذاری‌ ها و برنامه‌ریزی‌ هایی انجام گرفته سالی توأم با اقتدار و پیشرفت برای نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه جامعه صنعت، معدن و تجارت در عرصه های ملی و بین المللی بود؛ در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اقداماتی اساسی و مهم همچون پرداخت بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق، برگزاری ۳۲ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و برگشت بیش از از ۹۰ واحد تولیدی به چرخه تولید، تدوین سند راهبردی توسعه صادرات غیره نفتی استان، افتتاح طرح های بزرگ صنعتی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی همچون سیمان بزرگ مارگون و آجر کهگیلویه، پیشرفت مطلوب طرح های صنعتی در دست اجرای استان، صدور جوازهای تاسیس بزرگ صنعتی همچون پتروشیمی بویراحمد، لاستیک سازی و پتروشیمی گچساران، آغاز مجدد فعالیت طرح های بزرگ صنعتی همچون پتروشیمی و سیمان دهدشت، صدور بیش از ۳ هزار پروانه کسب صنفی و اقدامات بیشمار دیگر صورت گرفت. سال ۱۳۹۶ از جانب مقام معظم رهبری به نام اقتصادی مقاومتی: تولید و اشتغال نامگذاری شد که نشان از بار مسولیت دوچندان و وظیفه سنگین بخش صنعت در جامعه عمل پوشاندن به آن است. امیدوارم در سایه عنایات خداوند متعال، در سال جدید با تاسی ازشعار سال از سوی مقام معظم رهبری و پیروی از سیاست های دولت محترم تدبیر امید در خدمت هرچه بیشتر ملت شریف ونجیب ایران اسلامی و استان عزیزمان ، با بهره گیری از تدبیر و توان تخصص و اجرایی در بخش صنعت ،معدن وتجارت بتوان از نتایج اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بهره مند شویم و آنچه را که در توان داریم برای بهبود وضعیت صنعت کشور بکار ببندیم و روزهای مملو از رفاه برای ایران عزیز رقم زده و دست در دست هم برای رفاه و توسعه کشورمان تلاش نماییم.

 محمد باقر رهامی
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
حلول سال نو شمسی و نوروز باستانی ایرانیان
( سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال)
و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به مقام عظمای ولایت، ملت سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بالاخص خانواده های محترم  شهدا،جانبازان و ایثارگران و، مردم فهیم و قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان مسئلت داریم .

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس رهامی انشاالله که با پتانسیلی که داری در انتخابات پیش روی شورای شهر موفق باشی و بتوانی خدمتی به مردم عزیز و شهر زیبایمان کنی
بابانکلان
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک سال نو و آرزوی سعادت و پربرکتی در سال جدید برای همه ی مردمان عزیز کهگلویه و بویر احمد؛همچنین آرزوی پیروزی و سربلندی جناب مهندس محمد باقر رهامی عزیز و آرزوی آبادانی شهر یاسوج(شهر مطلوب)
بابانکلان
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک سال نو و آرزوی سعادت و پربرکتی در سال جدید برای همه ی مردمان عزیز کهگلویه و بویر احمد؛همچنین آرزوی پیروزی و سربلندی جناب مهندس محمد باقر رهامی عزیز و آرزوی آبادانی شهر یاسوج(شهر مطلوب)
حامیان مهندس محمد باقر رهامی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک سال نو و آرزوی سعادت و پربرکتی در سال جدید برای همه ی مردمان عزیز کهگلویه و بویر احمد؛همچنین آرزوی پیروزی و سربلندی جناب مهندس محمد باقر رهامی عزیز و آرزوی آبادانی شهر یاسوج(شهر مطلوب)
بهروان
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
از خداوند منان برای همه مسئولان و خادمین ملت شریف ایران و مردم استان آرزوی بهترین ها رو داریم
با آرزوی سالی خوش و موفقیت و پیروزی جناب مهندس محمد باقر رهامی
حامیان مهندس محمد باقر رهامی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک سال نو و آرزوی سعادت و برکت برای تک تک مردم کهگلویه و بویر احمد ؛
همچنین پیروزی مهندس محمد باقر رهامی و آبادانی شهر و استان.
بهروان
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک دارم خدمت همه مسبولان خدمت گزار استان و آرزوی پیروزی و موفقیت برای برادر عزیز و دوست داشتنی مان جناب مهندس رهامی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1