تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۲۳۸۳۸۹

راه‌اندازی غرفه‌های صنایع دستی در ورودی شهر یاسوج+تصاویر

۰
کبنا ؛

غرفه‌های صنایع دستی در ورودی شهر یاسوج به مناسبت تعطیلات نوروز راه‌اندازی شد.


به گزارش  کبنا نیوز  از یاسوج، با حضور مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد غرفه‌های صنایع دستی به مناسبت تعطیلات نوروزی در ورودی شهر یاسوج افتتاح شد.

محمود باقری روز یکشنبه در آیین گشایش نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: حوزه صنایع دستی استان دارای قابلیت های چشمگیری است و در راستای ایجاد اشتغال و درآمدزایی هر چه بیشتر در این بخش اقدام های لازم توسط مسئولان اداره کل میراث فرهنگی استان انجام می شود.

وی افزود که مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه علاوه بر خدمات رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد شامل معرفی محصولات صنایع دستی، ایجاد انگیزه هر چه بیشتر بین هنرمندان صنایع دستی، کمک به فروش تولیدات صنایع دستی و سهولت دسترسی مسافران به صنایع دستی و سوغات محلی استان است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد نیز گفت که این نمایشگاه دارای ۲۰ غرفه بوده و محصولات صنایع دستی شامل گلیم، جاجیم، گچمه، جاقرآنی، چرم دوزی، معرق کاری، سفال، عروسک سازی، البسه محلی، میخک و میلو به همراه سوغات محلی عسل، گردو، سیب خشک، کشمش و آلوچه در آن در معرض دید عموم قرار گرفته است.
محمد حسین زاده اظهار داشت: مکان برپایی این نمایشگاه فلکه جهاد یاسوج، ورودی این شهر از سمت اصفهان بوده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۶ نیز به طور شبانه روزی آماده بازدید عموم مردم و گردشگران نوروزی است.
وی افزود که از امروز تا ۱۳ فروردین سال ۱۳۹۶ بیش از ۱۰ هزار بروشور شامل نقشه، سی.دی، کاتالوگ و کتابچه بین گردشگران نوروزی شهرستان بویراحمد توزیع می شود.
حسین زاده بیان کرد: تمامی مسافران نوروزی مراجعه کننده به نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بویراحمد در ورودی شهر یاسوج می توانند برنامه نرم افزار جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد را دریافت و از آن استفاده کنند.
وی عنوان کرد که این نرم افزار ار طریق بلوتوث قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه است.





نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود صد درود جناب اقای حسین زاده و همکاران محترم شما که با فعالیت شبانه روزی غرفه های نوروزی را افتتاح کردین هرچند شهرداری مجوز فعالیت ندادن ولی با پیگیری حضرتعالی راه اندازی شد واقعا جای تقدیر تشکر دارد کاش همه مسولین ما مثل شما فعالیت می کردند باتشکر
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1