تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۲۳۸۲۰۹

نام‌نویسی ۸۹۵ کاندیدا در انتخابات شوراهای کهگیلویه وبویراحمد

۰
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت که ۸۹۵ نفر کاندیدا تاکنون و تا دومین روز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.

به گزارش کبنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می شود.
فتاح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۶۰۹ نفر از این تعداد کاندیدا مربوط به مناطق روستایی و ۲۸۶ نفر نیز مربوط به مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود که از مجموع ۶۰۹ کاندیدای روستاهای کهگیلویه و بویراحمد ۵۷۵ نفر مرد و ۳۴ نفر زن بوده و از ۲۸۶ کاندیدای مناطق شهری این استان نیز ۲۶۲ نفر مرد و ۲۴ نفر زن هستند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون ۵۸ کاندیدای خانم در حوزه های شهری و روستایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.
محمدی عنوان کرد که نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند سال جاری و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا ۶ فروردین سال ۱۳۹۶ نیز ادامه دارد.
وی ابراز داشت: با توجه به احتمال ازدحام کاری در طول این مدت مقرر در فرمانداری ها و بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد باید کاندیداها نسبت به پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پلیس ۱۰+ استان اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.
محمدی گفت که فرمانداران شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده با حضور در محل کار به روند انجام امور مربوط به نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سرعت بخشند.
وی اظهار داشت: فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه شناسایی چالش های احتمالی ۲ انتخابات پیش رو در روستاها و بخش های این استان اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.
محمدی افزود که در ۲ انتخابات پیش رو علاوه بر نظارت دقیق بر امور و رعایت چهار اصل مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا زمینه مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1