تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۶
کد مطلب : ۲۳۸۲۰۵

چه کسی رئیس ستاد انتخاباتی «حسن روحانی» در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود؟ (+نمودار)

۱۰
۰
کبنا ؛ 
واقعه مهم سیاسی‌ کشور در حال اتفاق است و در سایه  این رخداد یعنی انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری موضوع تعیین رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به یک مسئله جدی تبدیل شده است و این روزها در فضای سیاسی استان بر روی آن بحث زیادی می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، موضوع انتخاب رئیس ستاد انتخاباتی «حسن روحانی» برای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری به یک مسئله مهم سیاسی تبدیل شده و گروه‌های مختلف سیاسی اصلاح‌طلب و حتی برخی از نمایندگان مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد با حساسیت آن را دنبال می‌کند.
«مهرداد باقری» مسئولیت ستاد انتخاباتی «حسن روحانی» را در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بر عهده داشت، اگر چه وی به دلیل نداشتن تجربه کافی سیاسی و مدیریتی نتوانست اهداف اصلاح‌طلبان، هواداران و اعضای ستاد را در بدنه مدیریتی استان دنبال کند و به همین دلیل هر کدام از اعضای ستاد وی با در دست داشتن حکمی از ستاد «حسن روحانی» شخصاً پیگیر امورات خود در سطح ملی و استانی شدند، البته آن زمان به دلیل شرایطی که حاکم بود هیچ کدام از جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب تصور نمی‌کردند که باید از «روحانی» رئیس جمهور فعلی حمایت کنند و به همین خاطر مسئولیت در ستاد روحانی را خیلی جدی نمی‌گرفتند.
اکنون شرایط با قبل بسیار فرق کرده و خیلی‌ها برای ریاست و عضویت در ستاد «حسن روحانی» تلاش خواهند کرد، از بین افرادی که برای ریاست ستاد انتخاباتی «حسن روحانی» مطرح بود، نظرسنجی را در بین افراد ذیل؛(۱-مهرداد باقری، ۲-سید رضا عسکری، ۳-لطیف رستاد، ۴-چنگیز هاشمی، ۵-هوشنگ جهانبخش، ۶-سید رحمان وفانژاد، ۷-علی خواجوی و  ۸-هدایت اکبری) به دو شکل کامنت‌گذاری و رأی دادن برگزار شد که در ادامه نتایج آن ارائه می‌شود.

در مجموع در این نظر سنجی پنج هزار نفر به شکل کامنت‌گذاری و رأی دادن شرکت کردند که حدود۲۸۰۰ نفر رأی دادن و ۳۲۰۰ نفر با کامنت و یا تأئید کامنت‌ها در این نظر سنجی شرکت کردند.
در بخش رأی دادن؛ ۱۵۶ نفر یعنی ۷ درصد رأی دهندگان افرادی غیر از افراد مطرح شده را مناسب ریاست ستاد انتخاباتی «حسن روحانی» در کهگیلویه و بویراحمد دانستند که در بخش کامنت‌گذاری نیز بر روی آن تأکید هم شد.
هوشنگ جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی و عضو حزب تدبیر و توسعه ایران در این رقابت ۸ درصد رأی‌‌ها را به خود اختصاص داد و در بخش کامنت‌گذاری با او برای تصدی این مسئولیت مخالفت شدیدی شده است.
سید رحمان وفانژاد جوان اصلاح‌طلب که مشاور فرماندار بویراحمد نیز است علی‌رغم اینکه در بخش کامنت‌گذاری مقبولیت خوبی را به دست آورد، اما در بخش رأی ۹ درصد آرا را کسب کرد.
علی خواجوی اصلاح شاخص کهگیلویه و بویراحمد که از مقبولیت بسیاری بالای در بین اصلاح‌طلبان روبرو است در این نظرسنجی در بخش کامنت‌گذاری با حمایت بالای برخوردار شد، اما در بخش رأی ۱۱ درصد آرا را به دست آورد.
مهرداد باقری و لطیف رستاد در این رقابت هر کدام ۱۲ درصد آرا را کسب کردند، اما با مهرداد باقری در بخش کامنت‌ها مخالفت شد و او را مناسب این کار نمی‌دانستند و با رجوع به بخش کامنت‌ها این مسئله نیز دیده می‌شود.
از لطیف رستاد در بخش کامنت‌ها برای تصدی این مسئولیت استقبال شد. اما «سید رضا عسکری» که از او در بخش کامنت‌ها حمایت ویژه‌ای شد توانست در بخش رأی ۱۲ درصد آرا را کسب کند و نفر سوم این رقابت شود.
هدایت اکبری و چنگیز هاشمی در این نظرسنجی توانستند رأی بالایی را از سوی مخاطبان کبنا نیوز به دست بیاروند.  اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج و رئیس حزب اعتدال و توسعه و چنگیز هاشمی نائب رئیس اتاق بازرگانی یاسوج است این دو رقابت نزدیک به هم داشتند، این در حالی است که هواداران هاشمی برای او در فضای مجازی تبلیغات زیادی کردند و از طرفی هواداران «هدایت اکبری» در روزهای اول به این نظرسنجی توجه زیادی نداشتند، اما بعد با کمی تبلیغات و اطلاع‌رسانی جایگاه بسیار خوبی در این نظر سنجی پیدا کرد با توجه به موقعیت سیاسی و اجتماعی وی به نظر می‌رسد او شانس بیشتری برای این مسئولیت داشته باشد.

به گزارش کبنا، بر اساس اظهارات منابع مطلع، ستاد مرکزی تبلیغاتی «حسن روحانی» برای کسی در این دوره حکم ریاست نخواهد زد، گرچه برخی از منابع دیگر در گفت‌وگو با کبنا نیوز گزینه اصلی ریاست را کسی دیگری می‌دانند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روحانی قبول نمیشه . این یه واقعیته . فقط در صورتی روحانی قبول میشه ک یک رقیب کاملا ضعیف داشته باشه
Iran, Islamic Republic of
این هم شدخبر؟؟
یعنی مشکل جامعه ما اینه؟؟
کی بشه رئیس ستاد؟؟
واقعا!!!
خارم
Iran, Islamic Republic of
حالا هر کدام بشن مگه چه فرقی میکنه
شهر
Iran, Islamic Republic of
اکبری با حمایت همه جانبه از جاوید و عدم امضا طرح استیضاح جاوید نباید رییس ستاد روحانی بشه
شهر
Iran, Islamic Republic of
سید رحمان وفا نژاد گزینه خوبست
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
فقط رستاد
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام و تبریک نوروز ۱۳۹۶ . مطمئن باشید پاک ترین رای مربوط به آقایان خواجوی و اکبری بود . حداقل خواجوی را نی دونم که روحیه ای که تلاش کنه در این گروهها به کسی بگه حواست به من باشه و بران کامنت بزن یا رای بده نداره . اما کامنت های بعضی افراد معلوم بود تکراری و یک نفر می نویسد . فکر کنم ستاد مرکزی دکتر روحانی خیلی باید هوشیارانه عمل کنه و اگر می خواه رای اقشار مختلف مردم را در این استان جذب کند جیره خوران و امتیاز بگیران از استاندار را به ستاد خود در این استان راه ندهد . چون عامه مردم از دست استاندار و تیمش عاجز و خسته اند .
Iran, Islamic Republic of
هر که می خواهد رئیس ستاد بشه انشاالله مردم تصمیم نهایی را می گیرند
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
اکبری شورا و شهرداری رو اباد کرده حالا نوبت ستاد روحانیه چی فکر میکنه ایشون پیش خودش .اقای اکبری حنات دیگه رنگی نداره پیش مردم دستت برا همه روو شده ...هه
Iran, Islamic Republic of
رستاد فقط
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1