تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب : ۲۳۸۰۹۰

کلید قفل ترافیک یاسوج گم شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛خیابان‌های شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سال جدید به دلیل ترافیک بالای خودروها قفل شده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در آستانه سال جدید خیابان‌های شهر یاسوج به دلیل ترافیک بالای خودروها و نبود پارکینگ‌های عمومی و مناسب نبودن خیابان‌ها قفل و متأسفانه این وضعیت همواره در ایام عید نوروز و عصرهای هر روز مشاهده می‌شود.
مسئله ترافیک شهر یاسوج مربوط به یک یا دو روز نیست و همواره در جلسات مختلف مسئولان بر روی این معضل مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دست گذاشته‌اند، حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک یاسوج را معضلی جدی می‌داند و می‌گوید؛ به اعتقاد بنده اگر تمام نشست‌ها را به ترافیک شهر یاسوج اختصاص دهیم زمان کم می‌آوریم.
کاظمی در طی «یادداشتی» خطاب به محمدعلی جاوید شهردار یاسوج می‌نویسد؛ مردم عزیز می‌دانند یکی از اولویت‌های اساسی شهر یاسوج سر و سامان دادن به اوضاع آشفته ترافیک این شهر می‌باشد، نه بنرهای تبلیغاتی و نمایشی که به وفور در سطح شهر نمایان می‌باشد.
سهراب آرمند از کارشناسان راهنمایی و رانندگی می‌گوید؛ مشکل ترافیک شهر یاسوج فقط با فرهنگ‌سازی برطرف می‌شود، گاهاً تا برخی از خودروها را جریمه نکنی از جایشان تکان نمی‌خورند.
وی گفت: عدم خط‌کشی‌ها و گذرگاه‌های عابر پیاده در خیابان‌های شهر یاسوج و نبود پارکینگ‌های مناسب از علل افزایش ترافیک در سطح شهر است.
آرمند افزود: تمام بعدازظهر تمامی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در کف خیابان‌ها حضور دارند و برخی از مأموران ما بیماری گرفته‌اند و تا فرهنگ ترافیک در سطح جامعه نهادینه نشود، این مشکل برطرف نخواهد شد.
این مسئول گفت: مسئله ترافیک تنها به پلیس راهنمایی و رانندگی ربط ندارد بلکه سایر دستگاه‌ها نیز در این خصوص دخیل هستند.
به گزارش کبنا، این روزها در آستانه عید نوروز خیابان‌های شهر یاسوج و بازار آن به شدت شلوغ است و خودروها پشت به پشت در حال تردد هستند و مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تلاش‌های زیادی برای کنترل این ترافیک دارند، با این وجود برای ساعت‌ها خیابان‌ها قفل می‌شوند و هیچ‌گاه شورای ترافیک و شهرداری یاسوج چاره‌ درست و حسابی برای رفع این مشکل پیدا نکرده‌اند، اگر چه با کارهای موقتی که شبیه مُسکن می‌ماند، تا حدودی برای یک مدت خاص مشکل ترافیک را برطرف می‌کنند، اما به طور کلی یاسوج با معضل جدی ترافیک روبرو است.
شهردار یاسوج در اقدامی خودسرانه و به گفته کارشناسان بدون مجوز شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد خیابان شهید هرمزپور ( از چهار راه سینمای قدیم تا کلانتری ۱۱ ) را به فروشندگان موقت وسایل سفره نوروز واگذار کرده که سبب ترافیک بالایی در این مسیر شده است. این در حالی است که یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بازار معروفی ندارد و تصور کنید که اگر یاسوج چندین بازار معروف در آن ایجاد شود چه بلایی بر سر شهر خواهد آمد.

 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
کاری نداره.این مدت زوج وفردش کنید.آبشارم پلاک ۴۹ رو اصلا نزارید بیاد داخل تا میهمانها استفاده کن.
Iran, Islamic Republic of
این شهر رو شهرداری به سمت نابودی داره میکشونه با تصمیمات غلطشون.اون از خیابون ارتش که اصلا ترافیک نداشت ولی با کشیدن بلوار بی فایده قفل میشه در روز اینم از خیابان ماهی فروشای عید که از هر غرفه مبلغ گزافی گرفتن باید اجاره ده روز.کسی هم نیست از جاوید بپرسه این کارها از کجا سرچشمه میگیره
حامی
Iran, Islamic Republic of
جاوید شهردار پر تلاش و محبوب شهر یاسوج
خارم
Iran, Islamic Republic of
شهر دا ر بی کفایت
Iran, Islamic Republic of
این آقای کاظمی که لایق این سمت نیستن حالا توضیح بدن که ترافسک رو چکار کردن بفرمایه که استادیوم محل ورزش ای همه جوان رو تخریب کردی همه رو آواره کردی با ترافیک چکار کردی جناب شهرداری که خودت هم باورت نمیشه شهردار شدی جنابی که دست بردار از سر جوونای ورزشکار شهر نیستی بگو ببینم دیگه میخوای کجا رو خراب کنی شانسی ببینم ترافیک حل میشه یا نه
دهقان
Iran, Islamic Republic of
۱. پیشنهادم اینه یک سری به شیراز و اصفهان بزنی شرایط همین گونه است
۲. همه میگن ما‌ترافیک نداریم بد رانندگیه
آبتین
Iran, Islamic Republic of
خیابانهای یاسوج ظرفیت ترافیک شهر را ندارد. جابجایی بازار می‌تواند کمک بزرگی به روان شدن ترافیک بنماید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کاضمی :صد حرف چو یک عمل نیرزد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1