تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۲۳۸۰۲۷

۳۰ اسفند زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا

۰
کبنا ؛رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت رسمی از ۳۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فتاح محمدی در آخرین نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵ با اشاره به ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۳۰ اسفند ماه ثبت‌نام رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری دو انتخابات پیش‌رو آبروی نظام است، اظهار کرد: فرمانداران طی روزهای آینده با حضور در فرمانداری‌ها ثبت‌نام نامزدها را انجام دهند و به روند اجرای برنامه‌ها سرعت بدهند.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان تا ۶ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، افزود: داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها، جهت پیش‌ ثبت‌نام به دفاتر پیشخوان و دفاتر پلیس۱۰+ مراجعه کنند.
این مسؤول با بیان اینکه فرمانداران به صورت دائمی در محل کار خود حضور داشته باشند، گفت: چالش‌های پیش‌روی انتخابات در روستاها، دهیاری‌ها و بخش‌ها پیش‌بینی و شناسایی شوند تا در اسرع وقت نسبت به رفع چالش‌ها اقدام شود.
رئیس ستاد انتخابات تصریح کرد: در دو انتخابات پیش‌رو ضمن نظارت دقیق بر امور و رعایت اصول مهم قانون‌مداری، بی‌طرفی، امانتداری و صیانت از آرا مد نظر اعضای ستاد انتخابات باشد و شرایط برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.
وی بیان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان جمعه ۲۹اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود که دستاوردهای این دوره از انتخابات در سطح ملی و بین‌المللی مشهود بوده و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری مطلوب و در کمال آرامش و امنیت انتخابات تلاش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1